- ASUS routerek
- Bittorrent topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Új hozzászólás Aktív témák
-
DithenS
senior tag
válasz Aprósólyom #159 üzenetére
Szerintem minden a kerékpáros hibája, ezért is egyeztek meg. A való életben sem bámulod az utat vak sötétben, néha a figyelmed is el lankad. Aztán nem olyan biztos az hogy észre vettük volna. Rengeteg biciklist elcsapnak mikor az úton haladnak vaksötétben. Akkor is a válasz az, hogy nem is látták. Tudomásom szerint itt a M.O-n büntetik ha nem a zebrán mész át, nyílván nem faluban... itt a gond ott van, hogy mind a jármű szoftvere mind a gyalogos (aki nem is nézett körül) hibázott, de mi mégis aztán csak az autót és a sofőrjét hibáztatjuk. A repülést is a gépek tették biztonságossá. Az Airbusban például régóta nem is lehet teljesen kikapcsolni a robotpilótát. Minden hülyeség esetén intészkedik, holott egy pilóta rengeteget tanul míg egy autóvezető 16-18 évesen oda ülhet vezetni... Ennek a balesetben meg meg kellet történnie, mint hogy le kellet zuhannia több száz utasszálítónak, hogy olyan legyen a repülés mint most ami... Nem hiába számít legbiztonságosabbnak a repülés, itt is ez lesz majd. De nem lehet megállni a fejlesztésben az első akadálynál, de abban biztos vagyok, hogy ha mai naptól minden autó önvezető lenne, akkor alig lenne autóbaleset. Aztán még 4-5 év mire piacra kerülnek, van idő.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest