- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen program, ami...?
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Programozás topic
- Mobilinternet
- Apple TV+
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolaash
aktív tag
Ha jól tévedek, akkor a 2009-es modell az Insignia lett. Kár, hogy a sorozatgyártásra kerülő modell lámpái nem maradtak ilyenek:
Rip and tear
-
R
aktív tag
Mindenki vegyen olyan autót, amilyen neki tetszik. Véleményem szerint azonban semmi jelentőssége nincs annak, hogy éppen melyik az Év Autója. fel sem merült bennem h lenne, de hát van sok konzumidióta
-
addikt
Ez az a díj amire a Suzuki Splasht is benevezték?
Nálunk itt a gyárban külön felhívták a figyelmünk rá...Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
zeoos
tag
Az év autója címet szerintem nem a formatervek alapján, vagy egy-egy gyár felkarolása mellett lobbizva teszik, mint az akkori kornak megfelelő technikai újdonságok alapján ítélik oda (környezetbarátság-forradalmi műszaki megoldások- ...stb) és mint ilyen nem a készítés minőségére vonatkozik, mint inkább az egyes tipusokban felvonultatott újdonságokra mutatnak rá és csak is arra az évre vonatkoznak.
Mindíg lehet vitatkozni az ilyen döntésekkel, de valószínüleg nem népszavazáson döntik el, mint inkább hozzártő és szakmai bizottság dönt az ilyen címek odaítéléséről.
Hinnünk, bíznunk kell az ilyen döntésekben és ezt példázza, hogy az éppen bevezetett újdonságokat átveszik más autógyártók is és tulajdonképpen ez a fajta versengés biztosítja a fejlődés töretlenségét és éppen ezért már nem kőbaltával vadászunk még mindig a mamutokra."... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
ABE
őstag
Egy-két dolgot hozzáfűznék:
A Tipot 1988-tól gyártották, és ugye a 89-es évre szóló díjat kapta meg. A Fiestát 89-től gyártották, tehát a következő évben indult a címért. A Tipo emlékeim szerint azért nyerte el a címet, mert nagyon jó volt a térkihasználása.
Nem tudom honnan veszed, hogy a Clióból már csak hírmondó maradt, szerintem nem néztél szét túlságosan. Alapvetően egy autó meg nem a bosszantó, hanem a súlyos hibák miatt tűnik el. Ugyanitt jegyezném meg, hogy a Clio a 91-es év autója lett, és 90 től gyártották, az Astra pedig 91-ben jelent meg, tehát szintén nem ugyanazon évben indultak a címért.
Hogy az Astra 11 évig gyártásban maradt, az nem a fenomenális konstrukciónak köszönhető, hanem a a hozzánk hasonló csóró piacoknak. Ha kicsit jobban körbenézel, akkor elég sok olyan autót találsz, ami ennél jóval tovább életben maradt, főleg fejlődő piacokra gyártva.
Az év autója választásról meg annyit, hogy szerintem nevetséges. Nem is tudom hol olvastam a véleményt, ami így szólt: Valójában az első Toyota Prius megjelenése óta nem is lett volna szabad év autója címet kiosztani. És milyen igaz, szégyen gyalázat, hogy milyen irányba fejlesztenek manapság...
Új hozzászólás Aktív témák
- Natec Genesis Titan 800
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- 3D bérnyomtatás és egyedi megrendelések teljesítése PLA, PETG anyagokból 70+ színárnyalattal!
- Nikon D5300 + objektív, makulátlan vadonatúj állapotban
- Új LENOVO THINKBOOK 13s G3 "Kis Gamer" Ultrabook 13,3" -40% Ryzen 5 5600U 8/512 WUXGA IPS RADEON 2GB
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen