- Crypto Trade
- ASUS routerek
- Milyen routert?
- HBO Max & OD topic
- DIGI internet
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Ez engem is zavart mindig az eddigi VR jatékokban, de gondolom valamiféle technikai akadálya van egyelőre, csak nem tudom hogy mi. Van itt olyan fórumtárs esetleg, aki kiokosítana minket, hogy miért nem megoldható egyelőre, hogy látszódjon az egész kéz is?
Amúgy nagyon ütős játéknak néz ki, ez talán az első olyan VR játék, amire azt mondom, hogy ezért érdemes lehet VR szettet szerezni és kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
Chapel
addikt
VR-ban pikk-pakk beszippant a játék - ha van rá érzéked, érdekel a Vr - 3 perc után abszolút nem érdekel látszik-e kezed/lábad, ugyan is éppen a célra koncentrálsz, nem lábodat nézegeted.
Illetve egy rakat AAA Vrban ott az egész tested, úgy mozog ahogy kell, ha ez a fétised, van bőven ott is jó game.
Abból amit leírsz azt érzem hogy vagy kizárólag youtube videók alapján ítélkezel vagy max 1-2x próbáltad, de nincs sajátod, amivel eltöltöttél volna 20-50-100+ órát.
Nem személyeskedem, de tényleg ez jön le. Nem szégyen ez - miért lenne -, de ha így van akkor nem osztunk észt arról amiről nincs kimerítő személyes tapasztalatunk
Shing: Pontosítva, az összes VR Pc-n túltesz a PS Vr-on. Felbontásban és minden másban. Nyilván ezt meg is kell fizetni, a PS Vr inkább amolyan casual/árkád Vr, ami tökéeltesen passzol egy konzol mellé. Nincs vele semmi gond, de nem egy kategória még O. Rifttel sem, nem hogy Samsung stb szörnyekkel.
Én nagyon szeretnék még minőségi tartalmat rá és azt gondolom hogy igen, egy Valve pont jó kiadó ahhoz hogy tegyen is érte.[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Raymond
félisten
A teoriad szep, csak sajnos a valosag meg az amit a jatekokban latsz. A problema nem abban van hogy csinalni kell egyet hanem abban hogy jot kell csinalni. Ahogy irtam, sokkal egyszerubb az immerziohoz ha csak a kezeket latod mert azoknak a poziciojat a kontroller kovetesevel 100% le tudod modellezni es a tobbit (hianyzo kar) az agyad hozzagondolja. Ha van viszont komplett kar is es valami fura szogben all akkor az kizokkent a dolgokbol. Ez tipikusan annak az esete hogy jobb ha nincs amig nem 100%. A Stormland-ben amiben egyebkent az IK nagyon jo is vannak meg fura pozok pedig az az egyik top implementacio amit VR jatekokban latsz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Ismeros volt ez a diskura ezert visszakerestem es meg is talaltam. Csak hogy vilagos legyen van-e ertelme folytatni - ezeket itt meg mindig tapasztalat nelkul irod vagy mar van otthon, esetleg probaltal Vive, Rift, Index, akarmit valahol?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Meg lehet vitatni, csak kevesbe van ertelme mert egyes dolgokat nem ertesz meg tapasztalat nelkul. Peldaul azt hogy nem hianyzik ha nincs ott mert nem figyelsz ilyenre. A masik dolog pedig az hogy a valo vilagban (jatekoknal) szamtalan bizonyitek lattara irod hogy meg lehet problemamentesen csinalni a ket kontroller es a HMD poziciojabol. Ehhez az utobbihoz nem kell VR tapasztalat mert a videok is jok.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
"Ha nem kell kar akkor nem kell láb és torzó sem, mert ugyse arra figyelsz játék közben."
Nem kell, sokszor nincs is. Ha mar HL - a HL2-ben se voltAzt nem akarod valahogy megerteni hogy nem azert nincs a jatekokban rendesen mert nem az a prioritas hanem azert mert nem egyszeru megoldani es nincs 100% megoldas meg ma se. Ha lenne, akkor hasznalnak. Kompromisszumos megoldasok vannak es itt a fejleszto donti el hogy erdekli vagy nem hogy fura pozokat is mutathat.
Egyebkent a temaban itt a friss Boneworks trailer: [link]
Ez a jatek az interaktiv fizika nonpluszultraja elmeletileg, erre izgul a VR tarsadalom most. Vannak karok es IK, megnezheted hogy nez ki mar siman csak a fegyverek manipulaciojanal. Aztan megnezhetsz mondjuk egy Robo Recall-t ahol csak kez van vagy egy H3VR-t ahol semmi nincs (bekapcsolhatod hogy a kontroller modelleket mutassa atlatszoan a akarod). Mindketto jobb es kevesbe zavaro mint amit a Boneworks-ben latsz. Ahogy a HLA-nal is jobb hogy csak a kezet latod.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Toyota topik
- Crypto Trade
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- EA Sports WRC '23
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- További aktív témák...