- DIGI internet
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyurka6
őstag
Hal!
Mi lett a hazai szénbányászokkal (gyakorlatilag megszűntek), ki vette el a munkájukat, a gázosok?
Egy kicsit más:
Szerintem, ha elakarnék jutni a-ból b-be, mehetnék repülővel, itt lehetne jegyet venni első osztályra, turista o., vagy eleve fapados járatra, hónapokkal előbb megvenni, utolsó pillanatban venni.
Vonaton első-másod osztály, busszal is mehetnék v. taxi-val.Tömeg közlekedni is lehet, mindnek más a költsége. Miért nem lehet a taxi-nál is első stb. "osztály", különböző árakkal, kinek mire telik, mire van szüksége.
Szállodáknál is van valami "csillagos" besorolás.
A partnernél is elképzelhető aki az alkalomkénti fizetést jobban kedveli, mint az "életfogytiglant".
Nem másnak kellene döntenie mi a jó nekem.Gyurka
-
camper
tag
Miért nem lehet a taxi-nál is első stb. "osztály", különböző árakkal, kinek mire telik, mire van szüksége
Nem értelek, hisz van választásod: BKV 350Ft/fő x átszállás vagy taxi - hasamra ütök - 1600Ft/4 fő.
Az a BKV, ez pedig a taxi. Mit szeretnél, egy velorex hátuljába kapaszkodni gördeszkán? Mert annak amit itt leírsz az a vége.Azért ennyi, mert ennyi ennek a melónak a költsége. Valaki itt feljebb írta, hogy milyen gonoszak a taxisok, mert ma már nem viszik ki 2000Ft-ért a reptérre mint régen. Ha saját magadat, a saját autóddal kiviszed a reptérre az kerül neked 2000Ft-ba és akkor még a reptéren nem is parkoltál.
Persze ha az aki ezt írta Vecsésen lakik akkor visszavontam.Valaki kezdje már el sorolni az európai nagyvárosokat ahol a belvárosban én és a csajom beülünk a taxiba és 10euro/fő - direkt nem 4 utast veszek - kivisz a reptérre. Miközben Svájcban épp ugyanannyi az üzemanyag mint itt.
-
Gyurka6
őstag
Hali!,
Amennyiben elolvasod még egyszer, szerepel benne "Tömeg közlekedni is lehet, mindnek más a költsége".
Pont ez az, hogy miért ez a költsége, mert egységesen megállapították, v.ki kiszámolta? Ugyan már, mint a parkolási díj, telefon perc díj, net előfizetés, kenyér ára? Miért is nincs vasúti megálló a reptéren? Ennek a csoportnak jó az érdekérvényesítő képessége (blokád). Valamikor a szövőszék ellen lázadtak. Esetleg jönnek az önvezető autók, akkor?
Holnaptól mindenki tömeg-közlekedjen![ Szerkesztve ]
Gyurka
-
#82729984
törölt tag
"Miért is nincs vasúti megálló a reptéren?"
Mert nyilván a taxisok elállták az utat... Jaj istenem...
Ja és gondolom ha lesz Uber akkor majd épül vasúti megálló a reptérre mert itt ilyen összefüggés van (avagy mi a f@sz köze van a taxisoknak ahhoz van-e vasúti megálló a reptéren?)Hozzáteszem, ez itt egy teljesen meddő vita. Az _Európai Unió_ be fogja tiltani az Ubert, erről szól a cikk.
Lehet itt ugatni jobbra-balra, de az a nagy helyzet hogy gyakorlatilag mindenhol adócsalónak és törvényellenesnek minősítik az Ubert.
Amelyik egyébként egy olyan csodás és innovatív cég, hogy az adócsaláson kivül konkrétan már ipari kémkedés, szexuális zaklatás, vetélytársak elleni kémkedés és negativ diszkriminációs perek sora tart a cég ellen...
-
Busterftw
veterán
válasz #82729984 #104 üzenetére
"Amelyik egyébként egy olyan csodás és innovatív cég, hogy az adócsaláson kivül konkrétan már ipari kémkedés, szexuális zaklatás, vetélytársak elleni kémkedés és negativ diszkriminációs perek sora tart a cég ellen..."
Hány másik céget, vagy taxisokat érintő cikket/hírt linkeljek, ami ugyanezeket sorolja? Taxis ezt nyírt ki, ezt erőszakolt meg, rabolt ki, Samsung főnök így csalt úgy csalt, ez alapján ítéled meg az egész céget illetve a szektort?
Nem vagyok jogász, de nem hiszem, hogy az EU betilthat az egész EU területén egy céget. Ha pl a lengyel kormány nem rugdal ki, az EU nem kényszerítheti ki egy cég megszűnését adott országban.
-
Korrektor
-
stefi76
tag
válasz Bluesummers #73 üzenetére
" Ha nem fejlődsz, nem vagy "smart", akkor jön valaki és elveszi ami a Tied, vagy elveszeget egyre többet. A sikeres életbenmarad, a kudarcot vallott elpusztul. Ne akarj istent játszani, ez a természet rendje úgyis."
"De mint mondtam: ha uber nem jön be, lesz majd másik helyette, pl. önvezető " taxisok". Akkor gépeket fogsz rombolni?"
Nem egyenlő feltételekről beszélgetünk, illetve nem csak én/mi itt egy páran, hanem olvasd csak, a cikket, tudod:
"Ma megjelent egy közlemény, melyben az Európai Bíróság főtanácsnoka fejtette ki jogi véleményét, és ebben az szerepel, hogy az Uber innovatív elektronikus platformja a közlekedési hatóságok jogkörébe esik, és így nekik is pontosan ugyanazokat a feltételeket kell teljesíteni az adott országban, mint a hasonló személyszállítási vállalkozóknak. A különbség, a digitális alap jogilag csak formalitás, a lényegen nem változtat. A főtanácsnok indoklása szerint az Uber sofőrjei nem olyan önálló vállalkozást folytatnak, mely az alkalmazott digitális platform nélkül is működne, épp ellenkezőleg: vállalkozásuk nem létezhetne a platform nélkül, így a sofőrök mögött álló Uber valójában taxivállalat."
Nos, akkor ugye az Európai Bíróság is "gépeket fog rombolni".
Tehát még egyszer szájbarágósan, mint a dedóban:
Elvi dolgokról van szó, nem arról, hogy kit hívnak Übernek, vagy ennek-annak.Szóval drágaság, először felfogni a mondanivalót, odahíni apucit-anyucit, vagy kérni telefonos segítséget, hogy miről van szó, aztán lehet belevauzni személyeskedve a nagyok dolgába, rendben?
-
Aprósólyom
addikt
A legutóbbi taxizásom alkalmával elmondta a taxis, hogy már évtizedek óta nicsenek a szó konkrét értelmében taxi vállalatok Magyarországon. Fuvarszervező cégek vannak, mwlyeknek vállalkozók dolgoznak éa fizetik a fuvarszervezési díjat. Akiket mi felhívunk telefonon és taxit remdelünk, ő a fuvarszervező, aki elvisz minket A-ból B-be, pedig maga a taxis vállalkozó. Ugyan ezt csinálja az Uber csak egy modernebb platformon. Ezt kell megérteni, téma lezárva.
Jevons paradox
-
camper
tag
válasz Aprósólyom #110 üzenetére
Nem, megközelítőleg sem. A budapesti - és egyéb európai nagyvárosok - fuvarszervezői nem határozzák meg az árat, ezt a helyi önkormányzat határozza meg.
Nem így az uber, onnantól kezdve hogy az uber határozza meg az árat ez egy munkahely és az uber a munkáltató, terhelve őt a munkáltatói kötelezettségekkel és az alkalmazottainak járó munkavállalói jogokkal.Ezt a kötelezettséget mossa le magáról az uber és tünteti fel magát előtted - és a világ előtt - úgy, hogy ő csak egy franchise rendszer. Nem az.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- DIGI internet
- Yettel topik
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Xbox Series X|S
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- További aktív témák...
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen