Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Capella

    senior tag

    válasz arnyekxxx #43 üzenetére

    Igen, nyilván egyszerűbb az app, és nem is rossz, ha csak sima jegy kell, és gyorsan. Vagy ha valaki nem olyan kekec, mint én. ;)
    Nekem az a plusz lehetőség hiányzik, ami a webes felületen megvan, hogy valamelyest szabályozhatom hová szól a helyjegyem, avagy hová nem. Ezért maradtam most a mai jegyváltásnál is az Elviránál. Ez több klikk ugyan, de valamit a Simple segített a mentett kártyával. Legalább a bankkártyát nem kell elővenni és bepötyögni egy csomó adatot mindig. Elég a Simple user e-mail és jelszó copypaste.
    Az viszont tény, hogy a Vonatinfónál még a fizetés előtt látom, hogy pontosan hová, melyik ülésre sorsolta a helyjegyem. Ha nem tetszik, akkor nem veszem meg. Webes vételnél ezt nem látom, csak tudom, hogy hová nem fog szólni.
    Éppen rá lehetne fejleszteni, hogy ha az alapból felajánlott helyjegy nem tetszik, arra rábökve legyen opció hasonló beállításra, mint a webesnél. Így maradna egyszerűség is, akinek elég, meg egyúttal rugalmasabb lehetne, de valósznű nagyon rétegigény, és nem pazarolnak rá energiát.
    A webes felület jó még arra is, ha többen utaznak, megadható melyik hely mellé adjon, ha van rá lehetőség.
    Persze kipróbálom majd az appot is, ha helyjegy nélkülivel megyek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák