Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
A probléma az, hogy ez a hozzáadott érték egyrészt csak papíron létezik, másrészt ami realizálódik, az a betanított munkások bére. Nincs lokális know-how, ebből az ország ipara nem fog profitálni soha.
Suzuki, Opel, Merci, BMW, Audi, BYD, Bridgestone, Hankook, Apollo - ezek gyárak, az olcsó magyar betanított munkásokra alapozzák az üzleti modelljüket.
Continental, Bosch, Valeo - ez már egy fokkal jobb, de ők meg az olcsó magyar mérnökökre alapozzák a működésüket. Az itt előállított tudásvagyonból az ország semmit sem profitál. Ha a Bosch azt mondja, hogy holnap megszünteti az egész fejlesztőközpontját, akkor semmi sem marad a helyén. Egyetlen szabadalom sem marad hazai tulajdonban.
Érted, hogy mi a gond ezzel?
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Robotporszívók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Hardcore café
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia