Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dajkopali

    addikt

    válasz Fecogame #1 üzenetére

    A teljesen ingyenessel semmi sem versenyezhet, valóban. De az elmúlt évek vitáiban szakmai fórumokon is felmerültek már roppant ígéretes elképzelések, melyek tudomásul vették, hogy a korábbi technológiai monopólium megszűnésével a bevételek jelentősen csökkenhetnek új üzleti modellekben, de még mindig bőven jövedelmezőek lehetnek.
    Ha így kapásból kéne összefoglalni a javaslatok főbb pontjait:
    - mérsékelt ár, a hagyományoshoz mérten jelentősen mérsékeltebb
    - gyors és egyszerű hozzáférés
    - sok-sok stream, ahol lehet reklámokkal szponzoráltatni a tartalmat - e felé megy a YouTube is
    - garantált magas minőség
    - rengeteg extra tartalom
    - exkluzív közösségépítés
    - piackövetés
    - a franchise maximális kihasználása
    - a már most is a bevételek gerincét adó élő előadások, bemutatók favorizálása és reklámozása
    - és persze az értékesítési hierarchia radikális átgondolása, a kiadói szerep újraértelmezése
    Stb. stb. A lényeg, hogy nem egyetlen stratégia a nyerő, hanem egy új, komplex üzleti struktúrát kell kidolgozni, ami számtalan lehetőséget ad.
    Mindezekre már ma is nagyon sok sikeres példa van, de arányaiban mégis kevés, nem tudta megrendíteni a régi vágányokhoz ragaszkodó ipart alapjaiban.

    [ Szerkesztve ]

    "fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

  • jFox

    őstag

    válasz Fecogame #1 üzenetére

    Pl. A torrentkliensben is megjelenhetnének reklámok, mint a youtube-on. Ezek bevételét aztán eloszthatnák az előadók egymásközt.
    Mondjuk én sem szeretem a reklámokat, főleg a kéretleneket nem, de csak kell valami kompromisszum.
    De ez a "töltsd le ezt meg ezt a shareware programot, ha le akarod tölteni az adott zenét", szerintem sem nyerő ötlet. :(

    --==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

Új hozzászólás Aktív témák