Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz #73495296 #118 üzenetére
Bocs, de én egy percig sem személyeskedtem, az érveiddel vitatkoztam. Amelyek hibásak, mert nem veszik figyelembe az emberek viselkedését.
...gyors, nagy kapacitású fővonalak kellenének a tömegközlekedésben, önvezető car sharing a célig
Amit most is felhozol, az gyakorlatilag a tömegközlekedés + taxi, ami jelenleg is működik. Nézzünk egy gyakorlati példát: elutazik 100 ember Debrecenbe-Budapestről IC-vel (ami egy nagyon visszafogott érték), leszállnak a vonatállomáson. Legyünk optimisták, az utasok fele tömegközlekedik, a másik fele akar carsharinggel utazni. Ehhez egy 50 darabos flotta kell kapásból. És ez egy nagyon optimista példa volt, ekkor nem futott be egyetlen másik vonat sem.A worst case scenario lenne az azonos kihasználtság, ehhez képest egy rakás szituációt említettem, ami növeli a kihasználtságot.
Én nem azt mondtam, hogy a carsharingnek rosszabb a kihasználtsága, mint a saját autónak. Ez nyilvánvalóan marhaság lenne. Én azt mondtam, hogy ez a nagyobb kihasználtság sem elég ahhoz, hogy rentábilisan tudjon működni városon kívül. Nem véletlen, hogy a jelenlegi szolgáltatók még Budapestet sem fedték le teljesen.
De elegem van már belőle, hogy automatikusan ignorálod az érveimet, majd ugyanazokat a baromságokat újra és újra felhozod.
Az a baj, hogy nem voltak érveid. Szélbe kiáltott szavaid voltak konkrétumok nélkül, amelyek nem állták meg a helyüket. Ha az önvezető technológia a felére viszi le a jelenlegi árakat (nem fogja), még akkor is jobban megéri saját autót tartani a jelenlegi környezetben. Persze csak ha rendszeresen autózol.