Új hozzászólás Aktív témák

  • Tapsi

    addikt

    válasz #73495296 #118 üzenetére

    Bocs, de én egy percig sem személyeskedtem, az érveiddel vitatkoztam. Amelyek hibásak, mert nem veszik figyelembe az emberek viselkedését.

    ...gyors, nagy kapacitású fővonalak kellenének a tömegközlekedésben, önvezető car sharing a célig

    Amit most is felhozol, az gyakorlatilag a tömegközlekedés + taxi, ami jelenleg is működik. Nézzünk egy gyakorlati példát: elutazik 100 ember Debrecenbe-Budapestről IC-vel (ami egy nagyon visszafogott érték), leszállnak a vonatállomáson. Legyünk optimisták, az utasok fele tömegközlekedik, a másik fele akar carsharinggel utazni. Ehhez egy 50 darabos flotta kell kapásból. És ez egy nagyon optimista példa volt, ekkor nem futott be egyetlen másik vonat sem.

    A worst case scenario lenne az azonos kihasználtság, ehhez képest egy rakás szituációt említettem, ami növeli a kihasználtságot.

    Én nem azt mondtam, hogy a carsharingnek rosszabb a kihasználtsága, mint a saját autónak. Ez nyilvánvalóan marhaság lenne. Én azt mondtam, hogy ez a nagyobb kihasználtság sem elég ahhoz, hogy rentábilisan tudjon működni városon kívül. Nem véletlen, hogy a jelenlegi szolgáltatók még Budapestet sem fedték le teljesen.

    De elegem van már belőle, hogy automatikusan ignorálod az érveimet, majd ugyanazokat a baromságokat újra és újra felhozod.

    Az a baj, hogy nem voltak érveid. Szélbe kiáltott szavaid voltak konkrétumok nélkül, amelyek nem állták meg a helyüket. Ha az önvezető technológia a felére viszi le a jelenlegi árakat (nem fogja), még akkor is jobban megéri saját autót tartani a jelenlegi környezetben. Persze csak ha rendszeresen autózol.

Új hozzászólás Aktív témák