Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor.79
aktív tag
Nehéz ügy, mert ebben az ostoba globális versenyben az ostoba emberek mindig azt fogják választani, amiben több a featúra. A gyártók nem engedhetik meg maguknak, hogy bizonyos dolgokat kihagyjanak, mert a vásárlók egyszerűen átmennek a konkurenciához, és ott költik el a pénzüket. Azaz nem lesz választás, egy idő múlva minden autó önvezető lesz.
De legalább lehet majd az autókat is DDOS-olni, a jelek visszafejtésével átvenni felettük a hatalmat, ilyesmi. A gyártók folyamatosan egyre több és több szenzort lesznek kénytelenek beépíteni, elég, ha valamelyikre kapacitás hiányában nem figyelnek eléggé, és máris törik a rendszert.
-
nagyúr
-
gabor.79
aktív tag
Szerintem naív vagy, sosem jönnek rá. Amikor bármelyik szoftvert kiadják (Windows, Android, Firefox stb.), a fejlesztőik úgy gondolják, hogy az biztonságos. A biztonsági hibák lényege, hogy a fejlesztő nem látja át, mi fog történni a programban, mert olyan sok hívásból és paraméterből áll, hogy nem tesztelik le minden ágát.
-
Viszont eljöhet az a pont is mikor azt mondják, hogy oké, a rendszer hackelhető, nem biztonságos. Viszont még így is az önvezérlő autók kevesebb életbe és költségbe kerülnek, mint a hagyományosak, tehát legyen önvezérlő.
Plusz ha a cég más tetemes összeget elköltött rá, akkor azt a pénzt vissza akarja kapni, tehát muszály piacra dobni, csak ki kell találni, hogy később ne b.szák meg érte. Tehát pl a funkció ott van csak alfa állapotú, és nem ajánljuk felügyelet nélkül működtetni. -
Nem azt mondom, hogy jó ha már az autó is kémkedik, az önvezérlő autó önmagában jó lenne, de kell neki 20 év, hogy kiváltsa a mostani közlekedést, és nem azért mert idő kifejleszteni, hanem idő míg a régi gépkocsik az utakról kikopnak, és mehet minden automatikusan, no lámpa, a kocsik lekommunikálják ki megy át a kereszteződésen és nem kell megállni.
Azt mondom, hogy ezeket fogják mondani, hogy egy önvezérlő autó biztonságosabb, mint egy hagyományos. Nem azt, hogy nincs baleset, csak kevesebb. Hogy jobb, ha nincs kormány a kocsiban, mert akkor a részeg sofőr nem tudja felülbírálni az automatikát, és nem tud karambolt okozni. Hogy igaz, hogy ezek is meghackelhetőek, és tömeges baleseteket lehet okozni, de a közlekedési lámpákat most is meg lehet hackelni, és még sincs belőle baleset. Ezek a magyarázatok szánalmasak, de a nép be fogja venni.#49) bambano:
"kapitalizmusban nincs olyan, hogy muszáj megtérülnie valaminek. ott van sok bukta is"Nem muszáj, de ha a CEO hatalmas összeget költött el egy halott projektre és nincs meg a többségi szavazata, nagyon hamar lesz helyette új CEO. Az csak másodlagos szempont, hogy ő milyen törvénytelenséget vagy erkölcstelenséget követ el, fő szempont, hogyha megcsinálja meg lesz-e a bónusza és továbbra is ő lesz a vezető. Hozam-kockázat mérlegelés. Mi a valószínűsége, hogy előveszik. Ha előveszik, akkor rá tudja-e kenni másra, (pl bociszem, hogy erről nem tájékoztattak, nem tudtam róla) ismer-e valakit, aki a dolgokat eltusolja, gondolkodik-e rajta, hogy Balin szebb az élet, a piszkos dolgokat szervezzük ki leányvállalatba, külföldre. Pl ha mondjuk az AutoPilotot Amerikában nem is engednék, Kínában még lehet, és az úgy is nagyobb piac.
Számomra a multinacionális vállalatok logikája nem különbözik egy amőba logikájától, semmi érzelem vagy erkölcs nincs benne, a lényeg a minél jobb nyereségesség bármi áron, akár az élőhely felélése árán, mint a baktériumok. Így hoznak intelligens emberek hosszú távon ostoba döntéseket, mert belekényszerülnek a környezet miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...