Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Chp #28 üzenetére

    Es... Ha mondjuk lenne benne rgb es ugy hivnank, hogy gamer? ;] :DDD

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • anaqer

    veterán

    válasz Chp #28 üzenetére

    Mint a cuccosaimnál látod, én is egy viszonylag öregecske 460W tápot hajtok. Csak éppen azért azt, mert az az én kis igényeimre elég, és ezt felvállalom - és nem akarom hirdetni, hogy akinek annyi kevés, az valami buta agymosott lenéznivaló. (Meg nem akarok nettó hazugságokat terjeszteni, ha az esetleg számít még valamit.)

    Bakker, ha nincs rá szükséged, akkor nincs. Örülj neki! Nekem sincs - én is örülök ennek a ténynek, mert az én véremnek ez drága. De ha valakinek szüksége van rá, őrá mi a faszért kell irígykedni...? :F

    And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Chp #28 üzenetére

    Pedig nem nehéz meglátni a logikát abban, hogy bőven vannak olyan mainstream hardverkombók, amikhez 3-400 watt édeskevés. Van, hogy csak a VGA benyel 300-at, oda meg nem csak a nyers wattérték kell, hanem a combos 12 voltos ág is (ami nem lesz egy ilyen 3-400 wattos tápon).

    Mellé proci + minden egyéb, esetleg tuning, netán multi GPU, oszt máris nem olyan ördögtől való az a kilowatt, főleg, hogy kell egészséges headroom is, arról nem beszélve, hogy a hatásfok általában 50 % környéki terhelés esetén a legmagasabb.

    Közel sincsenek csúcs gépeim, de a játszós vasamba egy 3-400 wattos izének még rektális implantként is több hasznát venném, mint PC-t hajtó tápegység gyanánt. Ide alsó hangon jóféle 650-es kell, hogy komfortos legyen a történet és a hatásfok se legyen a béka ülepe alatt, pedig a hardverelemeket még bőven lenne hová fokozni.

    [ Szerkesztve ]