Új hozzászólás Aktív témák
-
transmission
tag
Az én esetemben ez nem nagyon jött elő..
http://www.neobux.com/?rh=6C616375733131 Internetes pénzkeresés! Ha többi infó kell, privátban írj!
-
FTeR
addikt
A no power azmiaz? (nem a szótári jelentés érdekel)
-
KillBorn
senior tag
Mivel androidos telefonból van a legtöbb ezért nem csoda...de legalább nem mondhatják szegény piackutatókra hogy nem dolgoznak
[ Szerkesztve ]
"I guess your purge wasn't efficient enough, Vader!"
-
Fancy-boy
addikt
-
Brutális eb
addikt
Minek megakadályozni?
Egyszerüen aki a mai infódus világban hülyeséget vesz magára vessen.
Egyáltalán nem minősíti a droidot ez a kérdéses kutatás.
Inkább azokat a gyártókat akik nem megfelelő alkatrészeket raknak a doid alá.Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ha hozzávesszük azt, hogy Android rendszert rengeteg dzsunka cég használ, rengeteg belépőszintű, alacsony minőségű telefonnál, miközben ios-t csak a prémium minőségű és árú apple, a blackberry detto ugyanez, és a wp7-et is főleg csak a drágább telefonokban használnak, akkor már egész más jön le a számokból.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
azbest
félisten
"A WDS úgy számol, hogy egy-egy hardverhibás készülék a szolgáltatóknak körülbelül 130 dollárba kerül, és ez azt jelenti, hogy évente globálisan kétmilliárd dollárnyi kiadást jelenthet."
Nade mennyi nyereséget jelent, hogy pár centtel olcsóbban inkább gyengébb minőségű alkatrészeket is képesek használni a gyártók. Biztos nem hülyék, hanem kiszámolták hogy éri meg jobban.
-
Persze, csak a kedves kutatók egy dolgot felejtettek ki, méghozzá azt, hogy jelenleg legtöbben az Android telefont vesznek, így nem csoda, hogy az IPhone, vagy a Windows Phone készülékek hibásodnak meg, mivel azt kevesebben veszik meg, tehát ez még nem mérvadó, hogy az Android a legrosszabb. Sőt tovább megyek, ezek általában hardver hiba, így tök mindegy, hogy pl. a Samsung Galaxy S készüléken Android, vagy Windows Phone van rajta, ha valamelyik alkatrésze nem jó, akkor nem is fog tökéletesen működni.
-
addikt
de akkor a platformon belüli vizsgálat alapján hogy rangsorolják az android-ot utolsónak a platformok között?
Mellesleg még jó, hogy BlackBerry-nél a leggyakoribbak a gomb hibák. Az a meglepő, hogy nem az iphone-nál a legritkábbak...
(HTC Desire-öknek egyébként típushibája, hogy a mikrokapcsolók elkezdenek szarakodni a gombokban)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Tigerclaw
nagyúr
Azt számításba vették, hogy melyikből mennyi fogy, és ahhoz nézték a meghibásodás arányát, de azt nem vették számításba, hogy amíg az ios, a blackberry és a wp7 szinte teljes mértékben drága prémium kategóriás telefonokon fut, addig az androidot mindenféle telefonra rakják a legolcsóbbtól a legdrágábbig és maga az eloszlás is valószínűleg azt mutatja, hogy az android os telefonok 70%-a alsó kategóriás, 20%-a középkategóriás és csak 10%-a felső kategóriás. A felmérésből az derült ki, hogy a 20 ezer forintos telefonok gyakrabban hibásodnak meg a 100-150 ezres telefonoknál.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
addikt
válasz #65675776 #17 üzenetére
de mihez relatív? a cikkben írt 600ezer alapul vett hibabejelentésben pont nem tükröződik az eladott/használatba vett eszközök száma
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
-
válasz #65675776 #20 üzenetére
idézet a jelentésből: 10. oldal. 4-es kép aláírása:
"fig4: hardvare related calls as a percentage of all technical support calls".abból, hogy azt a kérdést, hogy mi is hibásodott meg, már os szerinti bontásban ábrázolják a 6. ábrán, elég egyértelmű, hogy ott nincs platform szerinti bontás.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
na ez a sírva röhögős: h'ware conflict kategóriában legtöbb hívást a blackberrysek, második legtöbbet az ios-osok, harmadik legtöbbet az androidosok, 4. legtöbbet a wp-sek hívtak.
tehát a hulladék, széttöredezett, inkkompatibilis hardverekre felgányolt android hardver kompatibilitásával *KEVESEBB* baj van, mint az egygyártó egy vas egy os szemléletű ios-nál.
muhahahaEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
addikt
válasz #65675776 #22 üzenetére
hát kezdem hülyének érezni magam.
mondjuk, hogy a 100ezer hibás telefonból 80ezer bada-s samsung, ebből még nem következik, hogy a bada-s telefonok a legromlékonyabbak, mert ha 10-ből 9 telefon bada-s, akkor az kifejezetten jó arány.
vagy Te a címet úgy értelmezed, hogy az Android-os telefonok legjellemzőbb hibája a hardver hiba? mert nekem azt jelenti a cím, hogy az Android-os telefonokhoz használják a legvacakabb hardvereket, rosszabbat, mint az iOS-eseknél, vagy a Symbian-osoknál.
már csak azért is, mert a táblázatban felsorolt hibák, mind-mind hw alapú hibáknak tűnnekIt's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Depression
veterán
Teljesen idiótaság a felmérés kimutatása. A 600k hívás mind vélhetően hibás működés miatt történt.
Tehát a kimutatás csak arra jó, hogy valójában a ios és wp7 userek sokkal többet telefonálnak a szoftver hibája miatt. Hogy ebből hogy lehet kihozni az androidot vesztesként meg végképp nem bírom felfogni.
[ Szerkesztve ]
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
remington2
senior tag
"piackutató felmérése szerint"
Magyarán valamelyik konkurens gyártó által megrendelt, fizetett mocskolódás. Mint a bankoknál és a "minősítőintézeteknél".
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
nagyúr
válasz Brutális eb #9 üzenetére
Pontosan. Kereslet-kínálat. Ha van tömeges igény az olcsó okostelefonokra akkor lesznek olcsó okostelefonok.
Thanos was right.
-
Maxentius
addikt
Nagy rendszereknek tipikusan amcsi rendszerek vannak titulálva, a Symbian akkor is ki lett volna az összehasonlításból hagyva, ha népszerűbb lenne, mint most.
Btw ez a hír most nem a Mobilarenán kellene hogy legyen?
Samsung Galaxy S22 Ultra | JBL E65BTNC
-
Sofian
őstag
Maga a "kutatás" alapfelvetése h*lyeség... Mutasson már nekem valaki egy androidos hardvert..... Sőt előbb mutasson nekem valaki egy LInux-os intel CPU-t meg egy Win8-as DDR3 memóriát.... Ha ez megvan szeretnék egy ubuntus LCD monitort is látni....
-
válasz Depression #27 üzenetére
miért nem olvastad el a linkelt kimutatást?
(#28) remington2: te is, dettó. ott van a végén, hogy nem szponzorált felmérés volt. márpedig szerintem a 300 millió felperes hazájában ilyennel nem szokás kamuzni.
(#33) Maxentius: miért kellene kihajítani a dalvikot? a dalvikkal is kevesebb baj van a kompatibilitással, mint az iosnál, akkor minek?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Depression
veterán
Egy eladónak egyféleképpen kell gondolkoznia ezen a téren. Szoftverhibás telefon/eladott telefonok száma, illetve hardverhibás telefon/eladott telefonok száma. Ez statisztika, és releváns, így egyértelműen kiderül, hogy mennyit kell foglalkozni vele, illetve mennyi plusz költséget jelent.
Viszont mindez teljesen értelmetlenné válik, amint a hibátlan működésű telefonokat nem vesszük figyelembe. Innetől kezdve a cikk címe bull-shit, hisz nincs sehol meghibásodási arány, viszont a következő hype-olható címötlet egyértelműen ki lett mutatva: 'az iPhone problémáinak 93%-ban szoftveres gond az eredete.''
Mert ez tényleg ki lett mutatva.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
válasz Depression #36 üzenetére
súlyosan téves.
egy rossz telefonnal akkor is ugyanannyiba kerül foglalkozni, ha 10 másik hibátlant adtál el mellette vagy 200-at. abszolút teljesen tökmindegy, hogy hány jó telefonra jut egy rossz, ha a garanciális költséget akarod megtudni.egyébként pedig a jelentés a direct support costs-ról szól. Következésképp a hibátlan telefonok költségének nem kellene benne szerepelnie, se a darabszámának, még akkor sem, ha pontosan lehet tudni, hogy ebben a kategóriában a hibátlan telefonok költsége mennyi.
"Egy eladónak egyféleképpen kell gondolkoznia ezen a téren.": ez is vaskos marhaság, az eladónak olyan adatokra is szüksége van, hogy azoknál a telefonoknál, ahol garanciális ügyintézést vettek igénybe, mi volt a probléma. Ha szoftver bajok voltak, lehet sw upgrade-t csinálni, ha hardver bajok, akkor nem árt tudni, hogy konkrétabban mi, mert azzal a beszállítóval kell veszekedni. Ha az ügyfél nem boldogult az egyébként jó telefonnal, akkor meg doksit kell rendesebbet írni. Ez az egyféleképpen gondolkodhat csak felfogás kőkori és undorító, mellesleg a fentiek alapján téves is.
"az iPhone problémáinak 93%-ban szoftveres gond az eredete.": ez kb. akkor lenne kimutatva, ha az ügyfélszolgálatokat csak hardveres vagy szoftveres hibával lehetne felhívni. de itt max. az lett kimutatva, hogy hardveres gond 7%, nem hardveres gond 93%. Vegyük észre, hogy a szoftveres gond halmaz és a nem hardveres gond halmaz nem azonos.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Maxentius #37 üzenetére
"úgy biztosan kevesebb dzsunka csoda halna meg...": ebből a félmondatodból én nem azt olvastam ki eredetileg, hogy sebesség problémád van, hanem azt, hogy elszáll. az egyik a röccenésfetisiszták témaköre, a másik meg valós bug, tehát nagyon nem egyenlő a két dolog.
Persze, a dalvik lassítja a rendszert, ezt senki nem tagadja, de az az állítás, hogy a dalvik meg a gagyi hardverek összeférhetetlensége lerohadást okoz, ezen felmérés szerint megdőlt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zed01
őstag
Az Apple meg legközelebb még a levegővételt is levédeti és a jövőben licensz díjat kell fizetni a lélegzésért nekik. Ritka egy gusztustalan cég.
[ Szerkesztve ]
“Amikor az emberek félnek a kormánytól, az önkényuralom. Amikor a kormány fél az emberektől, az szabadság.” Thomas Jefferson
-
Depression
veterán
A garanciális költség nehogy már a meghibásodási arány nélkül kerüljön kiszámításra!
Eltúlzott számokkal: 20k androidos készülékből 10 hibás, 9 nem hardver, 1 igen.
20k eladott webOS telefonból 10k hibás 9900 nem hardver, 100 igen. Mégis melyiknek lesz alacsonyabb a szervíz költsége? Mert a te elméleted szerint sokkal jobban megéri webOS-t értékesíteni. Semmi ráció nincs benne.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
válasz Depression #43 üzenetére
tényleg semmi ráció nincs abban, hogy egy költségnembe olyan tételeket vegyél figyelembe, amikhez semmi köze.
Ha 100 telefonom rossz, akkor pontosan ugyanannyi callcenteres ember kell, akár 200-at adtam el belőle, akár 200k-t. A posta pontosan ugyanannyiért vesz fel egy csomagot és szállítja be a gyárba vagy a javítóbázisra, függetlenül attól, hogy másik 100 vagy másik 199k telefont *NEM* szállít be. A 100 rossz telefon megjavítására pontosan ugyanannyi emberóra szükséges, akár 100 akár 199k másik telefon van a világon, ami nem került be a javítóbázisra.
Teljesen felesleges erőltetni, a hibátlan készülékek darabszáma nem focizik abban a kérdésben, hogy egy hibás javítása mennyibe került.
20k androidos/20k webos-es: én nem beszéltem erről a kérdésről, ne tereld el a témát. Én arról beszéltem, hogy 100 darab androidos vagy 100 ezer darab androidos. hogy mibe kerül egy androidos telefon javítása, abban aztán végképp de rohadtul nem focizik, hogy 50 vagy 50k webos-es telefont adtak el még ettől függetlenül.
"A garanciális költség nehogy már a meghibásodási arány nélkül kerüljön kiszámításra!": hogy másképp? hogyan másképp akarod kiszámolni úgy a garis költséget, hogy köze is legyen a valósághoz?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Depression
veterán
Jó, legyen! Csak akkor azt mond meg, hogy úgy, ahogyan te írod, ki veszi figyelembe. Tehát egy olyan cég, akinek nincs bevétele az értékesítésből (nem érdekli az eladások száma), de rá hárulnak a garanciális költségek, márkától függetlenül.
Én nem ismerek ilyet, de érdekelne, ha te tudsz.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
válasz Depression #46 üzenetére
attól, hogy a garanciális esetenkénti költségben nem szerepel az összeladás, még senki nem mondta, hogy a cégeket nem is érdekli...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Depression
veterán
Végigolvastam az egész kimutatást. Inkább önreklámnak tűnik az egész, felhasználva ezt a statisztikát általános félelemkeltésre.
Semmi olyan kimutatást nem lehet elfogadni, ahol nem szerepelnek alapvető dolgok. Tehát pl. sehol nem szerepel, hogy a 600k hívás hány százaléka melyik os-hez kapcsolódik. Ez nem is hiány, hanem sokkal inkább szándékos kihagyás. Mégpedig azért, mert akkor valószínűleg nem lehetne az androidos pánikkeltést meglovagolni.Mégpedig az egésznek a lényege, hogy a végén ott van, hogy ha ezt a szolgáltatók el akarják kerülni, akkor keressék fel a wds-t.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
válasz Depression #48 üzenetére
"Tehát pl. sehol nem szerepel, hogy a 600k hívás hány százaléka melyik os-hez kapcsolódik.": az a tény, hogy egyrészt ezekre az adatokra nemigen van szükség, másrészt meg valójában egészen pontosan (ha nem is teljesen pontosan) szerepel a jelentésben erre a kérdésre a válasz (13. oldal), csak téged ez nem érdekel, egy kiváló alkalom arra, hogy befejezzem itt a szócséplést.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, Windows, Origin kulcsok, előfizetések közvetlenül a kiadótól, a LEGJOBB ÁRON!
- Adobe Creative Cloud - 2024. 04. 05 - 2025. 04. 05-ig
- Vírusirtó, Antivirus VPN kulcsok
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! LEGOLCSÓBB! Automatikus 0-24
- Eredeti Windows, telepítéssel! Digital Doctor Számítógép Szerviz