Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Depression #43 üzenetére

    tényleg semmi ráció nincs abban, hogy egy költségnembe olyan tételeket vegyél figyelembe, amikhez semmi köze.

    Ha 100 telefonom rossz, akkor pontosan ugyanannyi callcenteres ember kell, akár 200-at adtam el belőle, akár 200k-t. A posta pontosan ugyanannyiért vesz fel egy csomagot és szállítja be a gyárba vagy a javítóbázisra, függetlenül attól, hogy másik 100 vagy másik 199k telefont *NEM* szállít be. A 100 rossz telefon megjavítására pontosan ugyanannyi emberóra szükséges, akár 100 akár 199k másik telefon van a világon, ami nem került be a javítóbázisra.

    Teljesen felesleges erőltetni, a hibátlan készülékek darabszáma nem focizik abban a kérdésben, hogy egy hibás javítása mennyibe került.

    20k androidos/20k webos-es: én nem beszéltem erről a kérdésről, ne tereld el a témát. Én arról beszéltem, hogy 100 darab androidos vagy 100 ezer darab androidos. hogy mibe kerül egy androidos telefon javítása, abban aztán végképp de rohadtul nem focizik, hogy 50 vagy 50k webos-es telefont adtak el még ettől függetlenül.

    "A garanciális költség nehogy már a meghibásodási arány nélkül kerüljön kiszámításra!": hogy másképp? hogyan másképp akarod kiszámolni úgy a garis költséget, hogy köze is legyen a valósághoz?

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák