Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Noukoum #1 üzenetére

    "Egyébként a legjobban az európai gyártók csőrét böki a rendszer tudása, nem véletlen van itt korlátozva."

    Valóban nem véletlen. De nem azért, amiért gondolod.
    Az államokban a jármű állapotáért a jármű vezetője felel. A jármű gyártókhoz sokkal kevesebb felelősség tartozik, mint Európában.
    Nincs időszakos műszaki vizsga. A Tesla szempontjából - elméletileg - elegendő kijelentetni a felhasználóval, hogy saját felelősségre használja. Most derül ki, a név félrevezető lehet.

    Ezzel szemben Európában meg kell szerezni az önvezetés szintjének a minősítését. Jelen pillanatban egyedül a Mercedes rendelkezik olyan önvezetőrendszer minősítéssel, ami meghatározott feltételek betartása mellett, önvezető. Nem a jármű tulajdonosa/vezetője felel a jármű irányításáért. A Mercedes felel a jármű okozta károkért.
    Ez ma még, csak az autópályák dugóiban alkalmazható "teljes" önvezetés. Gondolom a városi forgalom vagy a teljes autópálya lesz a következő lépés.

    Azt viszont nem tudjuk, melyik autógyár fogja megnyerni a versenyt. Sokkal nagyobbat szól, ha egy eddig hallgató gyártó dobja be, hogy megkapta a teljes önvezetés engedélyét.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák