Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aginor

    addikt

    válasz Televan74 #70 üzenetére

    Szerencse. Igazából nem az minősít egy céget, hogy milyen az ügymenet, amikor minden rendben van, hanem az, hogy akkor milyen amikor valami gebasz van. Akkor milyen a hozzáállásuk, segítőszándékuk, ügymenetük, stb.

    konzumpro: én nem mondom, hogy kár, hogy baszogatják őket, de azt sem hogy nem. Ha ludasak, akkor repüljön a milliárdos bírság, ha pedig nem, akkor még nyerhetnek is az üggyel, mivel jól lehet kommunikálni, hogy akkora faszagyerekek, hogy egy kiemelt ellenőrzésen nem találtak rajtuk fogást.

    Hi!King: ez manapság a nagyobb láncoknál nem ilyen egyszerű, mivel nem közvetlenül a gyártótól vásárolnak. Ha jobban megfigyeled, akkor az Iponon is több terméknél vannak eltérő garancia idők. Az egyik jellemzően egy év (amit a törvény előír), a másik pedig amit a gyártók adnak. Az utóbbi termékek hivatalos disztribútoroktól származnak ezért jellemzően drágábban beszerezhetőek, viszont élvezik a hivatalos támogatást. A másik út kissé rögösebb, ált. jóval olcsóbbak a termékek, viszont a támogatást teljes egészében a kereskedő biztosítja hozzá (jelen esetben az Ipon). Ezekben az esetekben a meghibásodást nem fedezi a gyártó, azt a kereskedő saját költségén cseréli, javíttatja. Emiatt adnak rájuk rövidebb garidőt ill. itt jobban elképzelhető az is, hogy kötekedés van garanciáztatáskor.
    Az informatikában/elektronikában régóta bevett gyakorlat a "szürkézés" az alacsony haszonrés miatt és ez nem csak az Iponra jellemző, hanem sok jóáras webshopra, pláne a ha külföldi az anyacég.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

Új hozzászólás Aktív témák