Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • daninet

    veterán

    válasz lezso6 #25 üzenetére

    Azért egy autóval szemben ezekre a dolgokra elég nehéz szabályozást hozni, mivel ha holnap a gyerek bilije lesz a netre kötve az ismét egy új termék kategória. Az meg kevés, hogy "legyen biztonságos"
    Feltételezem a zárszerkezet tucatnyi hitelesítést bezsebelt mindenféle cégektől, hogy szállodába beépíthető legyen, inkább azoknak a vizsgáló cégeknek a háza táján lehetne szétnézni

    Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

  • borg25

    senior tag

    LOGOUT blog

    válasz lezso6 #25 üzenetére

    "s féltek az emberek a technológiától. Aztán mégse haltunk még bele."
    Lsd Fukushima, Csernobil csak páran haltak bele, és a terület pár száz évre sugárfertőzött, mert azt hitték eléggé értenek hozzá.

    A szoftvert lehet minősíttetni, hogy biztonságos, és nincs benne programhiba amivel vissza lehet élni, de az embert nem. Aztán a szuperbiztonságos programhoz beállítja jelszónak az 12345678-at mert az jó.

    Pár év és csak olyan autót lehet kapni, ami a netre folyamatosan kapcsolódik, kapcsolódhat, ha csak a youtube és a internetes rádió kedvéért, de fog. Aztán vagy rendesen elszeparálják a böngészőt a fékvezérléstől, vagy nem. A katalógusba meg hidd el nem lesz benne, hogy a kocsin belüli hálózatban elkülönített vlanban van a kormány-, fékvezérlés, diagnosztika, fedélzeti internet. Aztán vagy nem biztonságos autót veszel, vagy 5-10 évest. Lesz akinél az 5-10 év nem opció.

    Vajon mikor fenyegetik meg majd az autógyárakat, hogy találtunk sebezhetőséget, s van utaltok kevés bitcoint, vagy a következő kanyart a típusból egyetlen autó sem fogja bevenni.

    A kibertér nagy hátránya a közlekedés és a villanyvezeték érintésével szemben, hogy itt 1-2milliárd potenciális ellenféllel kerülsz szembe. (Gép, és nem hacker) Bárhonnan jöhet támadás, nem csak az az autó üthet el, amelyik 50 méteres körzeten belül tartózkodik.

Új hozzászólás Aktív témák