Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
2,5 évet dolgoztam hívásfogadóként. Cellainfó alapján kapott az ember egy hozzávetőleges helyszínt, de attól függően, hogy hány tornyon pattogott végig a hívás, ez elképesztő módon pontatlan tudott lenni - sokszor volt úgy, hogy egész Budapestet vagy másfél megyét lefedett a térképen a kapott jelzés.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Az adatokat a mobilszolgáltatóktól kapta a rendszer, és azt jelenítette meg a térképen. Rendszerint vidéken nagyobb terület volt megjelölve, Budapesten néha háztömb pontosságú adat jött - de ez utóbbi nagyon ritka volt.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz 7Heads Drago #39 üzenetére
Egy komolyabb vihar esetén annyi bejelentés jön, amit egyetlen megyei központ sem tudna kezelni. A mostani két 112-es "vízfej" igen. Vagy az jobb lenne, ha már arra is várhatnál 3 órát, hogy beszélj valakivel, mert folyik be a házadba a víz az utcáról, vagy lerombolta a tetőt egy kidőlt villanyoszlop, amiben áram is van?
#41: ez akkor is történhetett volna így, ha rögtön a helyi mentőállomással beszélsz, az ugyanis nem garantált, hogy épp áll is bent autó. Mostanában meg gyakorlatilag sosincs ott elérhető mentő...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz 7Heads Drago #51 üzenetére
Még ha magas is a víz az eső miatt, akkor sem biztos, hogy minden házba be tud jutni - ezért kellenek azok a címek, ahová ki kell menni emiatt, nehogy házanként kelljen végigjárni az egész települést.
Azt az infót, hogy honnan kell bejönni a beteghez, a mentésirányítónak el kell mondani. Az más kérdés, hogy ő ezt továbbítja-e az autóhoz. Elég sok olyan mentésirányítóval beszéltem 112-es operátorként, aki kb. le sem szarta azokat az infókat, amiket továbbítottam, és utána visszajött a panasz, hogy nem tudtak valamit a kiszálló mentősök... csak ez épp nem az operátoron múlt."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz 7Heads Drago #54 üzenetére
Viszont megvan a véleményed arról, amit nem ismersz És azt hibáztatod, akinek nincs ráhatása, mi és hogyan történt.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Ilyen bejelentést nem a 112-n keresztül kell tenni. A telefonszám, amiről felhívta valaki a segélyhívót, mindenképpen átmegy onnan a megyei tevékenységirányításhoz, ezt nem lehet letiltani sehogy. A TIK-es ügyeletes utána szintén maga dönt arról - nyilván szigorú szabályozás, illetve a Btk./Ptk. alapján -, hogy milyen intézkedést rendel el a járőröknek.
Folyamatban levő bűncselekménynél nincs mérlegelési lehetőség; ha viszont a hívás idején pont nem történik semmi, akkor az a helyes megoldás, hogy be kell menni a rendőrkapitányságra és feljelentést kell tenni. Ott lehet aztán névtelenséget kérni az eljárás idejére - amit vagy megadnak, vagy nem."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
A TIK-es nem kért le semmit, automatikusan átküldi a rendszer a telefonszámot a bejelentésről szóló adatlappal együtt. A hívásfogadó sem fér hozzá semmilyen titkos adathoz, amit lát, azt automatikusan küldi a telefontársaság. Ahogy a #63-ban elhangzott, névtelen bejelentést nem a 112-n kell tenni, hanem a Telefontanú számán keresztül. Vagy ha ki akarja játszani a rendszert, akkor keressen egy működő telefonfülkét és telefonáljon onnan...
#62: a mentésirányító az illetékes. A hívásfogadó csak felveszi a bejelentést, az alapvető adatokkal együtt átküldi a mentőkhöz, döntést nem hozhat azon kívül, hogy mérlegeli, valós bejelentést hall-e vagy valaki kamu hívással terheli a rendszert. A protokollban változtatást alapvetően a rendőrség, a katasztrófavédelem és a mentők hozhatnak, de a rendőröké a prioritás. A precíz bejelentésről 3 éve írtam egy szösszenetet, ami azóta is aktuális.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz 7Heads Drago #65 üzenetére
Így már világos. Mondjuk a telephely üzemeltetőjének a helyében rég egységesítettem volna az elnevezéseket és minden bérlővel közöltem volna, mit hogy hívnak...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz i8910user #73 üzenetére
Google Maps nincs, mert az internet használata tilos. Saját telefon használata szintén tilos. Teljesen érthető módon.
A GPS koordinátákkal viszont tudnia kellene dolgozni az operátornak.Az általad említett mindhárom szám a 112-es központban csörög ki minimum 3 éve.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- LEGO klub
- Hardcore café
- Ukrajnai háború
- Villanyszerelés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox tulajok OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...