Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AxBattler

    félisten

    válasz Steve198310 #85 üzenetére

    No comment.

    (#86) Ed3r_X_
    Persze van ilyen is, de...
    290-enek adtak el a haverok rekordgyorsan gtx 970-et vettek helyette semmi hiba se a gta-ban se a battlefrontban.
    Miért nem lehetett várni 1 hónapot egy esetleges javításra az eggyel régebbi driver-rel?
    Mert hiányzott még +3 fps? Vagy csak okot kerestek a váltásra?
    Az ilyen embereknél fordul elő leggyakrabban, hogy inkább user error, aztán így születnek a legendák...

    (#88) Peat;)
    Felőlem.

    (#89) Ed3r_X_
    Persze. De ettől még nem lesz az Nvidia kevésbé gáz.

    [ Szerkesztve ]

    "Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."

  • Peat;)

    veterán

    válasz Steve198310 #111 üzenetére

    Kicsit eltérve az alaptémától, a c3 tipikusan az a játék ahol egy két csúszkából ha visszaveszel egyet nem/alig látod a különbséget, az fps viszont felszalad. Szerintem egyáltalán nem igaz hogy erőforrásigényes, én nvidia 660-al játszottam és semelyik más játék nem produkált olyan látványvilágot olyan sebesség mellett, marha jó motor szerintem. Csak beraktak 1-2 álerőforrászabáló beállítást, ahogy az összes crysis-ba és megint elterjedt hogy nincs gép ami elbírná maximum grafikán. De ez csak egy nagyon buta marketinglépés, vagy nem tudom mi. Én sajnálom hogy így eltűnt mint grafikai motor, bár sok online játékhoz licenszelték pont a nagyon jó erőforráskezelése miatt(kapásból mechwarrior online, entropia universe)...csak a crysisba mindig meg kell mutatni hogy minden gépet megfektet...nem tudom mire volt jó ez a politika, szerintem vissza is nyalt a fagyi.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Steve198310 #113 üzenetére

    Persze hogy nem úgy játszottam csak kipróbálgattam a beállításokat, már régen volt ez tény, de én nagy differenciát nem láttam. És újra, amikor elfogadható sebességre lőttem be a grafikát úgy is magasan vert mindent a piacon. Csak erre akartam rávilágítani hogy kár hogy ennyire háttérbe szorul ez a csapat. D12 alatt megnéznék egy crysist pl...de erre semmi esély szerintem.

    Az is elismerése méltó hogy mit hoztak ki nyitó! címként a ryse játékkal az xbox one-ból. Talán azóta sincs szebb játék arra a gépre.

  • zippofcy

    senior tag

    válasz Steve198310 #111 üzenetére

    A Cryengine tökéletesen optimalizált, nekem a régi PhenomIIx4@3.6ghz procimon is jól futott, ellentétben pl. a Heroes of the Stormmal. Ez utóbbi 26 fps-re esett le teamfightok alatt, miatta cseréltem le a procimat az itt vett 2500k-ra. Rögtön nem esett 46 fps alá, bezzeg a 270-em mikor lecseréltem a 960-ra az csak +2-3 fps-t adott hozzá. Mikor a programozó havernak szidtam hogy milyen szar a kódja azt mondta nem szar az csak a rengeteg minion meg játékos útját mind a proci számolja ki (mármint az ütközéseket) és azért ennyire CPU igényes.

    Szal a C3-ra visszatérve, jelenleg 40 fps körül van, minden kimaxolva 1080p-ben. Kivéve a New York-i pálya a fűtengerrel, ott leesik 32-30-ra. De a procim még nincs felhúzva mert egy H67-es lappal vettem, már megvettem neki itt a Z-set csak még nem volt időm átrakni. Meg kedvem se mert egy vacak 2 hűtőcsöves coolerem van rajta, az talán játékok alatt még elviszi a CPUt de 3D Studio vagy akár csak Vegas rendering alatt vissza fogja szedni a procit a throttling. Ebayről már jön a 4 csöves Zalman CNPS8X 10 ezerért, Thermolab BADA2010 lett volna 15-ért de akkora a Phenomnak kellett az meg TDP-ben majdnem a duplája volt szal ez is el kell bírja.

    Szvsz húzott procival fel fog menni a füves pálya átlag 35-re.

    AA-ból csak az FXAA-t szoktam bekapcsolni, amelyik játékban az nincs azzal AA nélkül játszom . 1080p-hez nehogy már szükséges legyen, mikor a konzolos játékok sokszor még csak nem is 720p-ben hanem 480p / 560p - ben renderelnek AA nélkül éppen csak 25 fps-el és senki nem mondja rájuk hogy játszhatatlanok. (rajtam kívül ;] )

    Így voltam a physix-el is, a GTX 275-ömet még annyira lassította hogy be se kapcsoltam, kvázi használhatatlan feature volt. Az 560ti volt az első VGAm amin már be lehetett kapcsolni anélkül hogy felére esett volna az fps. A 960-nak meg már meg se kottyan, szal mostanra "beért" a technológia.

    Játékra felesleges az i7, egy húzott i5 kihajt jelenleg minden VGAt. De egy 960-ast biztosan.
    AMD procit el kell felejteni, a Phenom-om 5 éve megérte a 22 ezer Ftot, de csak mert direkt olyat vettem ami 4 magosítható volt és fel lehetett húzni 3.6ghz-re.
    Manapság már viszonylag olcsón lehet használt i5-öst beszerezni akkor minek kínlódni AMD procival?

    És nem vagyok elfogult egyik oldallal szemben sem, prociból meg VGAból is majdnem mindig a másik gyártóét vettem cserekor. Persze most nem úgy néz ki hogy az AMD valaha is jobb lesz még mint az Intel / nvidia de a mostani i5 + 960 a következő 3 évre még biztosan elég lesz. Sőt lehet hogy tovább is, és gyorsabb VGA csak a 4k-s játékhoz kell majd. Pláne ha veszek mellé még egy 960-t és tolom majd SLIben.

    A 960 4GB most messze a legjobb ár / teljesítményű VGA, a 970 már 100 ezer Ft meg a korai példányokban ott a memória kezelés bug, (ha ugyan nem az összesben ;] ) a Radeonok meg semmi újat nem hoztak, még az eggyel régebbi architektúra, közel Geforce áron.

    Nekem olyan okos a telóm meg a TVm hogy én már nem rajtuk játszok hanem velük. Társasozni szoktunk.

Új hozzászólás Aktív témák