Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz caius marius #37 üzenetére

    És nem panaszkodtál? 14 éve vagyok előfizetőjük, és egyszer sem volt még csak hasonló sem. Annyit fizettem mindig is amennyit beszéltem.

    "Bad reklám is reklám too"

  • Rusi

    senior tag

    válasz caius marius #42 üzenetére

    Természetesen nem vonom kétségbe azt, amit írsz, mert hibák, problémák mindenhol előfordulhatnak. Ugyanakkor nem egészen értem, hogy ha gondod volt és nem kaptál számodra megfelelő ügyintézést, akkor miért voltál 8 évig a Telenornál? Persze ha mondjuk az utolsó 1 évben volt gondod és a hűséged lejártáig várnod kellett, az más. Az viszont megint csak érthetetlen, hogy mi ez a minden egyes ilyen "sikernél" ugrott párezret a számlám dolog, mert ugye te sem gondolod, hogy a Telenor (vagy másik szolgáltató) "csak úgy" pakolgatja a plusz pénzeket az ügyfelek számlájára? Csak mert ilyen nincs, a számlázási rendszerben esetleges hibák persze szintén előfordulhatnak (informatikai rendszer ugye), ezek azonban sosem érintik az összes előfizetőt és a hibákat legkésőbb a következő számlában korrigálják (olyan is volt ám, hogy bizonyos kötelező díjakat nem számláztak ki, pl. visszakapcsolási díj számlatartozás esetén). Azt írod, hogy a számlád hirtelen megugrott a többszörösére. Kértél teljes hívásrészletezést? Ha igen, és az abban látottakkal nem értettél egyet, akkor vetettél fel ügyfélpanaszt ezzel kapcsolatban? Nem téged akarlak hibáztatni, ne értsd félre, de ez a "kérek időpontot a Laskától" dolog nem a dolgok helyes útja (és egyébként mit várnál a Telenor vezérigazgatójától? Hogy ő majd kattint kettőt a gépén és máris kapsz 50 ezer jóváírást?).
    Nekem is Telenor előfizetésem van (most már csak egy, mert volt egy kártyás számom, de azon úgy lementem mínuszba, hogy hagytam lejárni, közben már újra is éledt a szám másnál), és számtalan ügyfélpanasszal szembesültem, igyekszem/igyekszünk minden a legjobban megoldani és elhiheted, hogy nekünk is az ügyfél elégedettsége a legfontosabb (igen, akkor is, ha már aláírta a hűséget), de sajnos vannak olyanok, akik olyan hozzáállással startolnak, hogy szinte lehetetlen jól kijönni belőle (pl. bejön azzal, hogy rossz az USB modemje és adjunk neki 5 percen belül másikat, de azt nem közli, hogy nem is az ő nevén van az előfizetés, persze a vásárlók könyvébe beleírt, értelmetlenül). Gondolhatod, hogy számunkra is az lenne a legjobb, ha nulla vagy legalábbis ahhoz minél közelebbi lenne a panaszok száma (pedig mi csak az első lépcsőfok vagyunk a panaszkezelésben, sok esetben csak felvenni és továbbítani tudjuk azokat, nem miénk az elbírálás joga).

    Mégegyszer leírom, hogy NEM ellened szól ez a dolog, a magam részéről sajnálom, hogy ilyen tapasztalatokat szereztél a Telenornál.

    [ Szerkesztve ]

    Mobilaréna (2010-2017)

  • Silentfrog

    veterán

    válasz caius marius #54 üzenetére

    Nekem meg van pont egy nagyon hasonló történetem a Vodafonnal. Másoknak meg biztos története a harmadik szolgáltatóval. ;)

Új hozzászólás Aktív témák