Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • caius marius

    tag

    válasz Integrale #38 üzenetére

    Dehogynem panaszkodtam. Sőt egy esetben még a rendőrségen is feljelentettem őket, mivel kiadták az adataimat harmadik félnek a többszöri határozott tiltásom ellenére. Aztán magyarázkodtak, hogy jajj rossz volt a szűrőjük. Engem meg hívogattak mindenféle biztosítási ügynökök...
    Nagyon rossz vállalat! Volt, hogy a fővezérük utasításait sz@rták le, csak ne legyen igaza az ügyfélnek. Komolyan mondom őrület amit megengednek maguknak. Az egész azzal kezdődött, hogy egy garanciális igényt nem voltak hajlandók érvényesíteni. Azt mondták, hogy lejárt a gari idő. Persze fehéren-feketén tudtam bizonyítani, hogy masszívan benne vagyunk még. Nem baj, mondták nem tudnak mit csinálni. Erre bepörögtem, és mondom mielőtt perre megyek, kérek egy időpontot a Mr. Laskához, megkérdezem már miért csinálják ezt. Na erre kb 20 perc múlva hívtak, hogy a további jó kapcsolat érdekében blablabla. Baszki akkorra már egy hónapja nem volt telefonom! Brrr.. De útálom őket. Annyi kínt és keservet okoztak nap mint nap.

    往前看同志! Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note10.1 Már nem vagyok Samsung fan. Kiábrándultam a szarjaikból. Samsung miért csináltok olyan telefont ami mindig elromlik?

  • caius marius

    tag

    válasz Integrale #38 üzenetére

    Ja, és minden egyes ilyen "sikernél" ugrott párezret a számlám...
    Ismertem egy srácot akit 15 év után szivattak meg úgy, hogy csak pislogott. Legott ott is hagyta őket.

    往前看同志! Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note10.1 Már nem vagyok Samsung fan. Kiábrándultam a szarjaikból. Samsung miért csináltok olyan telefont ami mindig elromlik?

Új hozzászólás Aktív témák