Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • caius marius

    tag

    válasz Rusi #44 üzenetére

    Az utolsó másfél évben volt a legdurvább. Akkor gyakorlatilag akárhogy erőlködtem nem, hogy nem lett jobb, de folyamatos volt a pofáraesés. Pl. mentünk külföldre nyaralni 2 hétre mondom veszek egy 200Mb csomagot, hátha nem lesz kint wifi. Mondja az ügyintéző, hogy ráérek majd akár a határról is telefonálni ne rendeljem meg túl korán, mert ugye lejárhat. Aznap mikor indultam, egész délelött rossz volt a telefonos ügyfélszolg. Aztán már az osztrák oldalon, de még magyar toronyról sikerült megrendelnem. Az ügyfeles mondta, hogy akkortól él a 200Mb amikortól megkapom a visszaigazoló SMS-t. Nos, soha nem jött visszigazoló SMS, így hát nem mertem kint hálózatról netezni. Az igazi okossága a Telenornak majd csak most jön! Hazajöttem, majd szóltam, hogy nem tudtam használni a netet, kérem ne vonják le. Levonták! 7000 ezer a semmire! Bementem, panaszt tettem, kaptam választ, illedelmessen mondták, hogy bekaphatom mert a szolgáltatás élt. Mikor másodszor mentem be már vittem a hangfelvételt is az ügyfelessel való beszélgetésemről. Na erre mindjárt megnyíltak az égi kapuk. Azt mondja az egyik vezető ekkor, hogy akkor ők most ezt jóváírják nekem méltányossági alapon. Min??? Méltányosságból? Ember nem volt visszaigazoló SMS! Na erre mondtam, hogy oké, de most már akkor írjon hozzá még 7000-t mert kétszer voltam bent náluk, és ugye az idő pénz. Erre persze nem voltak hajlandók így ment tovább a sztori. A lényeg a végére az volt, hogy ugyan kompenzáltak, de azt utána kamatostúl szedték vissza.
    Szóval véleményem szerint a Telenor nagy nagyon messze van attól amit szolgáltatásnak nevezünk!
    A számláim összege miatt, majd minden hónapban kellett részletezőt küldeniük rendre jóvá is írtak nem kevés manit, de bakker komolyan ezt kell ahhoz csinálni, hogy ne fosszanak ki? A legszebb az egészben az volt, hogy minden számlám tele volt 3-5 meg 10 másodperces "beszélgetésekkel" ami egy akkora kamu volt mint egy ház . :W És igen a hűségidő fogott bíz keményen, amin aztán a rendőrségi feljelentés eredménye változtatott. Nekem a véleményem az, hogy a Telenor egy nagyon rosszul működő cég, ahol az ügyfeleket rendszeresen átverik ha tehetik. Ezt mutatja a tapasztalat. Ja, és az S3 89 ezerért még mindig vicc!

    往前看同志! Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note10.1 Már nem vagyok Samsung fan. Kiábrándultam a szarjaikból. Samsung miért csináltok olyan telefont ami mindig elromlik?

Új hozzászólás Aktív témák