Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rusi

    senior tag

    válasz Nandee75 #11 üzenetére

    Weboldalon sehogy sem, bemész bármelyik Telenor boltba, és ott meg tudod venni (lakossági, üzleti és flottás csomagokhoz is), és az árakat is meg tudják mondani. Az iPhone a webshopban soha nem is volt fent, ahogyan kártyás csomagban sem kapható, kizárólag előfizetéssel.

    Nekem még nem jött meg az SMS (nyilván nem egyszerre küldik ki az összes előfizetőnek), pedig az én csomagom is drágulni fog, én se örülök neki, de még így is simán jobban jövök ki, mint a másik két szolgáltatónál.

    [ Szerkesztve ]

    Mobilaréna (2010-2017)

  • Rusi

    senior tag

    válasz Pocok256 #28 üzenetére

    Ez valami átmeneti hiba lesz, mert a Z1 Compact biztosan nem került ki a kínálatból. Valószínűleg az a probléma, hogy a netes rendelésnél ugye hangszóró jár hozzá és esetleg ez a "csomag" nem kapható már (bár nem tudok róla, hogy ez a netes akció visszavonásra került volna), viszont nincs külön linkje a hangszóró nélküli Z1 Compact-nak, így látszólag eltűnt a webshopból, de boltokban tuti meg tudod venni (hangszóró nélkül).

    Ja, és az Akciófigyelőben mindig a boltokban érvényes árak szerepelnek, pont azért, mert mindegyik szolgáltatónál vannak a normál árlistától függetlenül különböző egyedi netshopos akciók.

    [ Szerkesztve ]

    Mobilaréna (2010-2017)

  • Rusi

    senior tag

    válasz Pocok256 #31 üzenetére

    Ehhez sajnos nem tudok mit hozzáfűzni, a webshop frissítése teljesen különálló folyamat, amelynek működésére nincs rálátásom. :)

    Mobilaréna (2010-2017)

  • Rusi

    senior tag

    válasz caius marius #42 üzenetére

    Természetesen nem vonom kétségbe azt, amit írsz, mert hibák, problémák mindenhol előfordulhatnak. Ugyanakkor nem egészen értem, hogy ha gondod volt és nem kaptál számodra megfelelő ügyintézést, akkor miért voltál 8 évig a Telenornál? Persze ha mondjuk az utolsó 1 évben volt gondod és a hűséged lejártáig várnod kellett, az más. Az viszont megint csak érthetetlen, hogy mi ez a minden egyes ilyen "sikernél" ugrott párezret a számlám dolog, mert ugye te sem gondolod, hogy a Telenor (vagy másik szolgáltató) "csak úgy" pakolgatja a plusz pénzeket az ügyfelek számlájára? Csak mert ilyen nincs, a számlázási rendszerben esetleges hibák persze szintén előfordulhatnak (informatikai rendszer ugye), ezek azonban sosem érintik az összes előfizetőt és a hibákat legkésőbb a következő számlában korrigálják (olyan is volt ám, hogy bizonyos kötelező díjakat nem számláztak ki, pl. visszakapcsolási díj számlatartozás esetén). Azt írod, hogy a számlád hirtelen megugrott a többszörösére. Kértél teljes hívásrészletezést? Ha igen, és az abban látottakkal nem értettél egyet, akkor vetettél fel ügyfélpanaszt ezzel kapcsolatban? Nem téged akarlak hibáztatni, ne értsd félre, de ez a "kérek időpontot a Laskától" dolog nem a dolgok helyes útja (és egyébként mit várnál a Telenor vezérigazgatójától? Hogy ő majd kattint kettőt a gépén és máris kapsz 50 ezer jóváírást?).
    Nekem is Telenor előfizetésem van (most már csak egy, mert volt egy kártyás számom, de azon úgy lementem mínuszba, hogy hagytam lejárni, közben már újra is éledt a szám másnál), és számtalan ügyfélpanasszal szembesültem, igyekszem/igyekszünk minden a legjobban megoldani és elhiheted, hogy nekünk is az ügyfél elégedettsége a legfontosabb (igen, akkor is, ha már aláírta a hűséget), de sajnos vannak olyanok, akik olyan hozzáállással startolnak, hogy szinte lehetetlen jól kijönni belőle (pl. bejön azzal, hogy rossz az USB modemje és adjunk neki 5 percen belül másikat, de azt nem közli, hogy nem is az ő nevén van az előfizetés, persze a vásárlók könyvébe beleírt, értelmetlenül). Gondolhatod, hogy számunkra is az lenne a legjobb, ha nulla vagy legalábbis ahhoz minél közelebbi lenne a panaszok száma (pedig mi csak az első lépcsőfok vagyunk a panaszkezelésben, sok esetben csak felvenni és továbbítani tudjuk azokat, nem miénk az elbírálás joga).

    Mégegyszer leírom, hogy NEM ellened szól ez a dolog, a magam részéről sajnálom, hogy ilyen tapasztalatokat szereztél a Telenornál.

    [ Szerkesztve ]

    Mobilaréna (2010-2017)

  • Rusi

    senior tag

    válasz Kolondrum #46 üzenetére

    Csak egy javaslat, ha megengeded:

    Ha lejár a tarifahűséged, válts át All-In M csomagra (ha vennél készüléket, akkor 7,5 ezer a havidíj, ha nem veszel, de vállalsz hűséget a csomagra, akkor 6 ezer). Itt a havidíjban korlátlanul beszélhetsz hálózaton belül, kapsz hálózaton kívülre 180 percet (nincs megosztva), NINCS kapcsolási díj, a neted meg 500 mega, ha ez nem elég, akkor kérhetsz mellé bővítést. :)

    Mobilaréna (2010-2017)

  • Rusi

    senior tag

    válasz Kolondrum #51 üzenetére

    Elolvastad te rendesen, amit írtam? :) A Start és az összes All-In tarifa esetében NINCS kapcsolási díj, semmilyen formában, és a havidíj sem változik július 25-e után. :)

    Mobilaréna (2010-2017)

  • Rusi

    senior tag

    válasz Urshini #60 üzenetére

    Azért pontosítsuk ezt úgy, hogy az Akciófigyelő blog a szolgáltatók készülékes kínálatával kapcsolatos változásokról szól (az emelésekről is!). Az, hogy XY szolgáltató emeli vagy csökkenti a percdíjait, havidíjait, az nem ennek a rovatnak a témája. Mellesleg minden szolgáltató köteles minimum 30 nappal a hatályba lépés előtt jelezni ezt jelezni az érintett előfizetőknek, többek között SMS-ben, közvetlenül a mobiltelefonjukon is (az említett áremelés július 25-től lép hatályba, az előfizetők már több napja kapják az üzeneteket). Így mindenképp értesülnek róla, de a Mobilarénán eddig sem közöltük a szolgáltatók tarifával, szolgáltatásokkal kapcsolatos változásait (az árváltozások egyébként is "megszokottak", főleg a drágulások, sajnos...), ezek a témák az IT Café-n szoktak megjelenni, az internet szolgáltatókhoz tartozó dolgokkal együtt.

    Mobilaréna (2010-2017)

Új hozzászólás Aktív témák