Új hozzászólás Aktív témák

  • -Ben-

    veterán

    válasz szepi23 #3260 üzenetére

    - Minden EU készülékre van Apple garancia, akár sufniGSM-ből vettre is, fődarab cseréjekor a garancia nem hosszabbodik meg, csak ha kevesebb, mint 90 nap van hátra, akkor is csak max 90 nappal.
    Igaz. De fődarab csere egyébként se nagyon lesz már, csak kivételes esetekben. Az Apple változtatott a garanciális „üzletpolitikáján”.
    - A magyar hivatalos (iStyle, Edigital, MM, stb...) forrásból származó készülékekre a fentieken kívül plusz 1 év garancia (vagy jótállás) van és fődarab cseréjekor a garancia újraindul.
    Hivatalos helyről vásárolt készülékre van +1 év szavatosság, tehát tulajdonképpen, ahogy írtad is, +1 év garanciád van.
    - DE ha cégként vásároljuk magyar (iStyle, stb...) forrásból, akkor csak az EU-s garancia van.
    Így igaz, cégként hivatalos helyről is csak 1 év garanciád van. Csak magánszemélynek jár a +1 év szavatossági garancia.
    - Apple Care nem köthető Magyarországon, csak biztosítás alapú garancia kiterjesztés/védelem (ha jól láttam ez az iStyle-ban az Aegon által biztosított, tehát semmi köze az Apple-hoz, van önrész, elszámolnak avultatást).
    Tehát, ha valaki áfás számlára venne telefont, bőven elég bármilyen forgalmazótól megvennie, ugyanazt a garanciális szolgáltatást kapja, sok GSM boltban szintén lehet kötni készülékbiztosítást. Magánszemélyként el lehet gondolkodni, hogy megéri-e a különbözet.
    Ez a kérdés nem teljesen tiszta nekem..
    Kérlek erősítsetek meg, hogy nem néztem-e el valamit!
    Illetve egy kérdés: Lehet-e számítani karácsony előtt akcióra, vagy az Alma csúcsmodell ára nem szokott változni (esetleg bolti akciókban)?
    APR-ben nem valószínű, hogy jönne bármiféle akció is, de MM, Edigital, Auchan -ban előfordulhat. GSM boltokban és hardveraprón viszont folyamatosan lejjebb kúsznak az árak.

Új hozzászólás Aktív témák