Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz zseko #155 üzenetére

    [link]

    (#156) b. : Mert a korábbi programverzióhoz képest, amivel sokáig teszteltünk kapott egy javítást. Ez a javítás annyit módosított a motoron, hogy a GeForce DX12 implementációjába épített optimalizálás nem működik többé. Ahhoz, hogy ez újra működjön az NV-nek csinálnia kell egy újabb profilt, ami lefedi az új programverziót is, de egy ilyen munka két-három hónapot is igénybe vehet, már ha úgy értékelik, hogy megéri erre erőforrást áldozni.
    Egyrészt ez a legstabilabb 415-ös sorozatú driver, másrészt az újabbak sem kaptak frissebb DX12 implementációt. A Vulkan frissült, de csak a kiterjesztésekkel. Ergo ugyanazt tudnák, mint ez. Ugye a driver az csomagokból áll. Nem mindig változik minden csomag. Az NVIDIA fejlesztési modelljében az API-ra vonatkozó implementációk a főverzióknál frissülnek. Például 380-ról 390-re való váltás, vagy 390-ről 415-re. Amikor kisebb verziók vannak, akkor az API-k implementációja csak kiegészítéseket kap. Újabb kiterjesztések, stb, de maga az alap változatlan. Ugyanez van egyébként az AMD-nél is, csak ott ugye nem szoktak a driver verziójával marketingelni, hanem a év.hónaphoz igazítják ezt a dolgot. Ettől függetlenül például a 18.9-10-11 ugyanannak a 18.30-as főverziónak az eleme. A 18.40-es főverzió pedig decemberben jön. Az AMD-nél tehát a következő driver fog számítani, mert a 18.30-as főverzión belül alig változik a teljesítménye az API implementációt tekintve. Hogy közte milyen drivert használsz eléggé mindegy, mert a nagyobb fejlesztéseket a gyártók nagyjából negyedévente építik be, addig van egy csomó köztes kozmetikázás.

    (#157) huskydog17: Nem keverek semmit. Van egy TDP paraméter és egy TBP paraméter is. Utóbbit nem is lehet állítani a BIOS-ban. Ez a Sapphire-nál 195 watt. Ettől egyébként a BIOS-ban lehet 185 watt a TDP. Sőt, akár 225 watt is lehet, maximum sosem éri el.

    (#193) Raymond: A TBP nem csak a GPU-ra vonatkozik. Mellesleg létezik még egy paraméter, ami az FBP. Ez vonatkozik a teljes hardverre, és ez már elméletben is azt határozza meg, aminél többet nem zabálhat a cucc.

    (#194) b. : A Hitman 2 azért fejlettebb motort használ. Viszont ebben nincs DX12 mód. Gondolom okkal, annyit nem fejlesztettek rajta, hogy másképp működjön, mint a Hitman 1, így megvárják, amíg az NV leoptimalizál rá egy specifikus profilt, ami jó két-három hónap. Esetleg úgy vannak vele, hogy meg sem csinálják, és akkor marad csak a DX11-es mód. Ez nagyrészt attól függ, hogy az NV-nek van-e kapacitása egy játékkal folyamatosan törődni, mert a DX12 leképezőt biztos nem írják át annyira, hogy feküdjön a GeForce DX12 implementációjának. Az túlzottan nagy munka lenne a fejlesztőknek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák