Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz #77646080 #48 üzenetére

    Én még voltam katona. Századírnokként olvastam minden katona önéletrajzát.
    Tekintsük ezt a környezetemnek. Így tiszta a kép.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • opr

    veterán

    válasz #77646080 #72 üzenetére

    Most nem tudom, hogy a szarkazmust nem sikerult feldolgoznod, vagy tenyleg ugy gondolod, hogy a no igenis szuljon legkesobb 25 evesen, ha akarja, ha nem.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz #77646080 #82 üzenetére

    Hat, ilyen gondom sose volt, htc-k ilyen teren hagyomanyosan nagyon erosek, nekem most olyan tapasztalatom volt, hogy amikor senki masnak nem volt mar gsm sem, en meg tudtam netezni. Dog lassan ugyan, de tudtam. Raadasul ez a mostani dualSIM-es, benne ket sim ket kulon operatortol, szoval minimum az egyik kartya mindig mukodik. Amugy a kulso akku se hulyeseg, csak en valahogy vagy ugy jarok, hogy kicsit veszek, ami nem eleg, vagy nagyot, de akkor meg elfelejtem tolteni.
    De amugy ez nalam akkor volt valid problema, amikor vonattal jartam be melozni, es ha epp nem tortent semmi, akkor volt 2 ora az ut. De altalaban tortent.
    Nem tudom, ismeros-e a "Southern railways" angliai vasut, de... Hat, mondjuk ugy, hogy hozzajuk kepest a MAV olyan, mintha egyenesen japanbol ejtettek volna a Magyarok fejere. :(