- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- ASUS routerek
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
iSheep
csendes tag
válasz lajthabalazs #10 üzenetére
Nyilvanvaloan uj dokkolorendszer. felülről tölthető csomagláda vagy akármi.simán megoldhato.
-
tatabike
őstag
válasz lajthabalazs #19 üzenetére
Igen, de ott sem mindenki lakik kertes házban. Meg millió és egy videó van a neten arról, hogy az egyik futár ellopja a másik futár által hozott csomagot, mert abban jobb cucc van, mint amit ő hozott...
Ha ezt be is vezetik, rengeteg korlátja lesz. 30 perc alatt milyen messze jut egy ilyen drón, 4-5 kilométer? Ezeket karban kell tartani, tölteni, esetleg ha sűrűn van fuvar, akkor egy az egyben akkut cserélni, mert nincs idő tölteni, stb... Nem hinném, hogy emiatt kevesebb munkahely lenne, csak másfajta lesz a munkakör.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Vesa
veterán
válasz lajthabalazs #27 üzenetére
Szélsőséges esetek előfordulhatnak, de a drónok nem csak szupercellában képtelenek repülni, hanem mér erősebb szélben és ködben is, ami nem ritka esemény...
A tudomány a valóság költészete!
-
BlackPriest
őstag
válasz lajthabalazs #32 üzenetére
van olyan szoftver, aminek egy ekkora gépre elegendő számítási teljesítményt lehet tenni ahhoz, hogy analizálja amit lát és cselekedjen is?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
MongolZ
addikt
válasz lajthabalazs #37 üzenetére
Jammernek hatalmas előnye, hogy azért igen nehéz kideríteni, hogy ki használta...
Egyébként marha kíváncsi vagyok, mert itt a környéken néha totál bezavarnak a katonai adások, volt olyan, hogy ismerős repcsije nyíl egyenesen ment, egyszer csak meg jobbra dőlt és belefúródott a földbe... Na, ilyenkor kié a felelősség? -
MongolZ
addikt
válasz lajthabalazs #39 üzenetére
GPS zavarásra szerintem gondolnak, mert azt a legegyszerűbb zavarni. Én tuti azt csinálnám, hogy ha gyenge/zavart a jel, akkor emelkedjen egy jó ideig.
De egyébként tényleg nem értem, hogy miért bíznak ennyire a GPS-ben, eszméletlen könnyű zavarni.
-
MongolZ
addikt
válasz lajthabalazs #42 üzenetére
Ígyis-úgyis kell bele akksi a sok elektronika miatt, valószínűleg akkor már inkább megéri még nagyobbat beletenni, valamint az ezekhez használt benzin sem olcsó...
-
őstag
válasz lajthabalazs #10 üzenetére
Küld. fény. post. !
-
MongolZ
addikt
válasz lajthabalazs #45 üzenetére
Az arányok jók, de a villamos gépeknek kb. 2x akkora a hatásfoka, plusz jóval rugalmasabbak... de a lényegen nem változtat.
De ha egy kvadrokopterrel számolok, az azt jelenti, hogy ha nem akarok egy iszonyú bonyolult meghajtást csinálni, akkor 4 olyan robbanómotort kell beépíteni, amelyeknek nagyobb a helyigénye, mint az elektromosoknak. Nem tudom, hogy a stabilitásra milyen hatással lenne a robbanómotor, gondolok itt a szabályozhatóságra.
De csak ötletelek.