Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    Ellenvélemény: Ez a növekedés nagyon is megállítható, mégpedig az internetes marketingköltségek elszállásával. Mert elképzelhető, hogy a világháló magyar felén még lehet vírusmarketinggel meg haveri banner-cserével terjeszkedni, de a fejlettebb gazdaságokban feneketlen kút a Google AdWords és Facebook hirdetés. Meg aztán a plázák és ingatlan kiadók is tudnak bőven árat csökkenteni, ha úgy találnák, hogy a cégek tömegesen otthagyják őket, mert jobban megéri kizárólag webáruházat üzemeltetni, mint üzlethelyiséget. A cégnek végérvényben egyenértékű lesz, hogy egy jó helyen nyitott bolttal szerez x darab vevőt, vagy betolja a bérleti költséget a webshop marketingjébe és úgy jönnek a vásárlók.

Új hozzászólás Aktív témák