Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biga

    senior tag

    válasz FTeR #49 üzenetére

    Mondok neked egy nagyon egyszerű példát: MS partnerként legutóbb a korábbi problémával szembesültünk: OEM sw-s gépeken itt nem taglalt okból licence kulcsokat kellett cserélni (illetve frissíteni). Ehhez mi az MS által pont erre a célra rendszeresített szoftvert használtuk. A kulcs befrissítése után a gép úgy indult újra, hogy mindenáron aktiválni akart (a keyupdatetool ezt eleve megcsinálja a frissítéskor, épp ez a lényege). Ellenben hiába csináltál bármit, ha azt mondtad neki, hogy ok, aktiválja, visszadobott, hogy már aktiválva van. Ha nem aktiváltál, akkor meg rögtön kilép. (Ismeritek gondolom, lényegében azt csinálta, mint amikor lejár az aktiválás előtti 30 napod, csak itt aktiválni sem enged). Az MS eredetileg eleve elutasított ezzel kapcsolatban minden supportot, merthogy OEM, és forduljunk a viszonteladóhoz (amik ugye mi voltunk) aztán ezt letisztázva nagy nehezen eljutottunk egy a magyart erős kihívásokkal beszélő technikai emberhez, aki fél óra telefonálgatás után azt tanácsolta, hogy telepítsük újra a gépeket, akkor már az új kulcsokkal. 24 gépet! Ez ám a megoldás Addig állt 2-3 cég. No meg mi is elb@sztunk pár órát erre. Tudod kin akarják ezek a cégek leverni ezt a kiesést? Rajtunk. És tudod itt bizony semmilyen hw/driver probléma nem volt. Előtte kiválóan működő gépek voltak. És az újratelepítés után is. Itt bizony csak és kizárólag a sw gyártója (ebben az esetben pl a MS) volt a hunyó. Ő ellenben csak meghúzza a vállát, és az EULA-ra hivatkozik, hogy ők nem vállalnak semmilyen felelősséget semmiféle kárra, amit akár az ő szoftverük is okoz. Nos kérdezem: szerinted ez normális dolog? Szerinted tehát ennek így kell lennie, és ha nem tetszik "el lehet menni". Gratulálok.

    ''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

Új hozzászólás Aktív témák