Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FTeR

    addikt

    válasz biga #38 üzenetére

    példának okáért a support (termék támogatás) már szolgáltatás, linuxnál csak ezért fizetsz, már ha kéred. oem winnél a supportot a forgalmazó vállalja. őket lehet hivogatni.
    panaszkodni lehet, erre rengeteg hivatalos út van.

    mai világunkban nincs anarchia, így kénytelenek vagyunk a szabályokhoz igazodni.
    más cégekkel összehasonlítva, az ms nagyon is lazán vette a számon kérős részt. ez a wga egy probálkozás volt a bekeményítésre, amin most enyhíteni fognak.

    ha többet fizetsz, több mindenre lesz jogod. ha dobozos wint veszel, akkor akárhányszor feltelepítheted. ha mennyiségi licenszelsz, akkor a szerződésben szereplő mennyiségben telepítheted párhuzamosan. utóbbi egyébként egy közvetlen éves bérlési rendszer, ami addig él míg fel nem mondod.

Új hozzászólás Aktív témák