Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
Azért ha megnézed a cashflow- és tőkebevonás grafikonokat, az összegek exponenciálisan nőnek.
Tehát egyre nagyobb a veszteség (abszolút összegben), amit egyre több pénz belepumpálásával próbálnak tovább görgetni.Kérdés, hogy mi következik be előbb:
1. csőd
2. a valóban fenntartható és üzletképes gyártás
3. az a követeléstömeg, hogy már túl nagy legyen, hogy hagyják csődbe menni.(Az emlegetett cégei mellesleg vaskosan keresztfinanszírozzák egymást, ami kicsit ködösíti az üzleti eredményeket.)
A tej élet, erő, egészség.
-
#74018560
törölt tag
Milyen pénzügyi tehetségről beszélünk, amikor lassan újra elfogy minden pénzük?
Miért nagyobb feat elérni azt, hogy ingyen kapjon pénzt (valahonnan ) ahelyett, hogy tudnának autót gyártani?
Vajon mennyire kell majd magát a BMW-nek, Daimlernek és Toyotának megerőltetnie magát, ha ki akarnak hozni egy elektromos autó szériát, ami simán veri a Teslát, mivel megvan hozzá a gyártástechnológiájuk.... ?És nem, nem ő csinált a Teslából 62 milliárdos céget, hanem a hype és a mítosz, ami körülötte él.
Ja és mégis szerinted mennyi esélye van pont Trumphoz menni kuncsorogni?
Akkor már inkább az Apple, van 87 milliárd készpénz tartalékuk és még mindig ott van a banki finanszírozás lehetősége...
Hozzáteszem hülye lenne az Apple könyv szerinti érték 13x-osát fizetni, elég lesz megvenni 1x-es értéken ha bedőlnek[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
"de azért ahhoz kell egy tehetség, hogy ezt már másfél évtizede folyamatosan csinálja, és csak egyre tovább nő..."
Huh, erről a NASDAQ-os egykori félisten (Madoff) jutott eszembe, akiről senki nem gondolta volna még álmában sem, hogy valójában pilótajátékot üzemeltet...És a csávó éveken át tudott -gyakorlatilag a semmire- milliárdokat leakasztani a befektetőkről. Musk esetén persze nem erről van szó.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
hobizoli
nagyúr
ja, csak nem mind1, hogy vmi baleset folyamanyakent gyullad ki, vagy csak ugy siman magatól kigyulladva ég ki
mert ennyi erovel ne vegyen senki Daewoo-t sem, a multheten az M7-n is kigyulladt egy vasarnap
igaz elotte kozvetlenul beleallt egy kamion seggebe, de kiégett az is vegulis
deszar
nem ugy mint az emlitett BMW-k, hogy megy az uton vele a juzer, aztán egyszercsak elkezd fustolni a semmitol a motortere, es menthetetlenül leeg a par eves autoes pont senkit nem erdekel, hogy de mennyi darabbol mennyi gyullad csak ki, mert egy se egjen ki igy
ha nem erzed a diffit, akkor en kerek elnezest
bmw dizele meg semmiben nem kiemelkedo igazabol a mezonyben amugy, egy tok atlagos konstrukcio
sot
nemelyik motorjukban olyan taposoaknak vannak, hogy egy kesz GTK a javittatasa par evesen is, meg katasztrofalis, motorcseret igenylo hibak jonnek elo a nehany eves autoknal is, hiaba van vegig markaszervizbe hordva
persze a gyarto csak vonogatja a vallat, hogy ooooo, hat ez egyedi meghibasodas, nem konstrukcios hiba
nem persze, aaa
nem hiaba mondjak ezekre az N-s motorokra, hogy az a Neveddmeg motores mégis ez(eke)t majmolja egy csomo tudatlan markabuzi, ami ehhez kepest meg egy kész űrtechnika, arra meg köpködnek irigysegbol
az i8 űűűű, ja tud is menni 25km EPA szerint elektromosan
aztaaa, hat attol be ne szarjak
es kerul hozza 50+ milliobavagy ott az i3, 16misi es mekkora is melle?
ennyit tud kiizzadni egy premium autogyarto 80+ ev autogyartasi tapasztalat utan?
több drón kell ;P
-
dabadab
titán
"Hanyagolni kellene ezt az erőltetett hasonlítgatást a benzines / dízel autók kiégése kapcsán."
Ettől az még igaz marad, hogy a Tesláknál a kiégést teljesen túlpörgi a sajtó és ha a konkrét tényekre szorítkozunk, akkor az látszik, hogy baromira jól megoldották azt, hogy eleve ki se gyulladjanak az esetek nagy részében, ha meg mégis, akkor se nagyon (a múltkor az autópálya betonelválasztójába frontálisan belerongyoló Teslában is csak a pakk egy része égett ki és az se azonnal borult lángba, hanem volt idő kiszedni a sofőrt.
DRM is theft
-
BiP
nagyúr
nekem meg az ilyen 20ezer forintos GPS cuccok jutnak eszembe róla. Fos panel, lassú proci, és baromira logikátlan menürendszer, gagyi grafika.Pedig egy mai csúcskategóriás telefonban (150-200e) lévő csúcsproci biztos jobb lenne, de úgy látszik, az már nem fér bele a 10milliós árba
gonosz mód ON: de ahogy az index vagy a bluetooth kihangosító is kimarad ezekből az autókból költséghatékonysági okokból, nem csodálkozom semmin ... OFF(#100) hcl: Persze. De pont azért írtam, hogy dettó, mert én is ezzel a problémával nézek szembe, mint Te, hogy fix munkaidő (pontosabban fix munkabér van), nem tudok extra pénzért túlórázni.
Ezért fogalmaztam át az eredeti felvetést, hogy a mi esetünkre is értelmezhető legyen.
Annak persze én sem látom értelmét, hogy minden tevékenységet abban mérjen, hogy bezzeg ezalatt mennyit kereshetne, mert 1. valóban értelmetlen, hiszen napi 24 órát úgysem lehet dolgozni 2. nem is mindenkire értelmezhető.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.