Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #74018560

    törölt tag

    válasz Cifu #12 üzenetére

    Legyen. Nem az övé az 50.1% :D

    De ha övé lenne a 100% akkor se érnek sokat vele ha csődöt kell jelenteni :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • joghurt

    addikt

    válasz Cifu #14 üzenetére

    Azért ha megnézed a cashflow- és tőkebevonás grafikonokat, az összegek exponenciálisan nőnek.
    Tehát egyre nagyobb a veszteség (abszolút összegben), amit egyre több pénz belepumpálásával próbálnak tovább görgetni.

    Kérdés, hogy mi következik be előbb:
    1. csőd
    2. a valóban fenntartható és üzletképes gyártás
    3. az a követeléstömeg, hogy már túl nagy legyen, hogy hagyják csődbe menni.

    (Az emlegetett cégei mellesleg vaskosan keresztfinanszírozzák egymást, ami kicsit ködösíti az üzleti eredményeket.)

    A tej élet, erő, egészség.

  • #74018560

    törölt tag

    válasz Cifu #14 üzenetére

    Milyen pénzügyi tehetségről beszélünk, amikor lassan újra elfogy minden pénzük?
    Miért nagyobb feat elérni azt, hogy ingyen kapjon pénzt (valahonnan :U) ahelyett, hogy tudnának autót gyártani?
    Vajon mennyire kell majd magát a BMW-nek, Daimlernek és Toyotának megerőltetnie magát, ha ki akarnak hozni egy elektromos autó szériát, ami simán veri a Teslát, mivel megvan hozzá a gyártástechnológiájuk.... ? :U

    És nem, nem ő csinált a Teslából 62 milliárdos céget, hanem a hype és a mítosz, ami körülötte él.

    Ja és mégis szerinted mennyi esélye van pont Trumphoz menni kuncsorogni?

    Akkor már inkább az Apple, van 87 milliárd készpénz tartalékuk és még mindig ott van a banki finanszírozás lehetősége... :U
    Hozzáteszem hülye lenne az Apple könyv szerinti érték 13x-osát fizetni, elég lesz megvenni 1x-es értéken ha bedőlnek :U

    [ Szerkesztve ]

  • Vesa

    veterán

    válasz Cifu #17 üzenetére

    "de azért ahhoz kell egy tehetség, hogy ezt már másfél évtizede folyamatosan csinálja, és csak egyre tovább nő..."

    Huh, erről a NASDAQ-os egykori félisten (Madoff) jutott eszembe, akiről senki nem gondolta volna még álmában sem, hogy valójában pilótajátékot üzemeltet...És a csávó éveken át tudott -gyakorlatilag a semmire- milliárdokat leakasztani a befektetőkről. Musk esetén persze nem erről van szó.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Cifu #81 üzenetére

    ja, csak nem mind1, hogy vmi baleset folyamanyakent gyullad ki, vagy csak ugy siman magatól kigyulladva ég ki
    mert ennyi erovel ne vegyen senki Daewoo-t sem, a multheten az M7-n is kigyulladt egy vasarnap
    igaz elotte kozvetlenul beleallt egy kamion seggebe, de kiégett az is vegulis
    deszar
    nem ugy mint az emlitett BMW-k, hogy megy az uton vele a juzer, aztán egyszercsak elkezd fustolni a semmitol a motortere, es menthetetlenül leeg a par eves auto

    es pont senkit nem erdekel, hogy de mennyi darabbol mennyi gyullad csak ki, mert egy se egjen ki igy

    ha nem erzed a diffit, akkor en kerek elnezest

    bmw dizele meg semmiben nem kiemelkedo igazabol a mezonyben amugy, egy tok atlagos konstrukcio
    sot
    nemelyik motorjukban olyan taposoaknak vannak, hogy egy kesz GTK a javittatasa par evesen is, meg katasztrofalis, motorcseret igenylo hibak jonnek elo a nehany eves autoknal is, hiaba van vegig markaszervizbe hordva
    persze a gyarto csak vonogatja a vallat, hogy ooooo, hat ez egyedi meghibasodas, nem konstrukcios hiba
    nem persze, aaa
    nem hiaba mondjak ezekre az N-s motorokra, hogy az a Neveddmeg motor

    es mégis ez(eke)t majmolja egy csomo tudatlan markabuzi, ami ehhez kepest meg egy kész űrtechnika, arra meg köpködnek irigysegbol
    az i8 űűűű, ja tud is menni 25km EPA szerint elektromosan
    aztaaa, hat attol be ne szarjak
    es kerul hozza 50+ millioba

    vagy ott az i3, 16misi es mekkora is melle?
    ennyit tud kiizzadni egy premium autogyarto 80+ ev autogyartasi tapasztalat utan?
    :U :C :F

    több drón kell ;P

  • dabadab

    titán

    válasz Cifu #81 üzenetére

    "Hanyagolni kellene ezt az erőltetett hasonlítgatást a benzines / dízel autók kiégése kapcsán."

    Ettől az még igaz marad, hogy a Tesláknál a kiégést teljesen túlpörgi a sajtó és ha a konkrét tényekre szorítkozunk, akkor az látszik, hogy baromira jól megoldották azt, hogy eleve ki se gyulladjanak az esetek nagy részében, ha meg mégis, akkor se nagyon (a múltkor az autópálya betonelválasztójába frontálisan belerongyoló Teslában is csak a pakk egy része égett ki és az se azonnal borult lángba, hanem volt idő kiszedni a sofőrt.

    DRM is theft

  • BiP

    nagyúr

    válasz Cifu #49 üzenetére

    :)
    nekem meg az ilyen 20ezer forintos GPS cuccok jutnak eszembe róla. Fos panel, lassú proci, és baromira logikátlan menürendszer, gagyi grafika.

    Pedig egy mai csúcskategóriás telefonban (150-200e) lévő csúcsproci biztos jobb lenne, de úgy látszik, az már nem fér bele a 10milliós árba :)
    gonosz mód ON: de ahogy az index vagy a bluetooth kihangosító is kimarad ezekből az autókból költséghatékonysági okokból, nem csodálkozom semmin ... ;] OFF

    (#100) hcl: Persze. De pont azért írtam, hogy dettó, mert én is ezzel a problémával nézek szembe, mint Te, hogy fix munkaidő (pontosabban fix munkabér van), nem tudok extra pénzért túlórázni.
    Ezért fogalmaztam át az eredeti felvetést, hogy a mi esetünkre is értelmezhető legyen.
    Annak persze én sem látom értelmét, hogy minden tevékenységet abban mérjen, hogy bezzeg ezalatt mennyit kereshetne, mert 1. valóban értelmetlen, hiszen napi 24 órát úgysem lehet dolgozni 2. nem is mindenkire értelmezhető.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák