- XPEnology
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- ZNET Telekom
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz -=RelakS=- #39 üzenetére
Nem olyan gaz egyes modellek £60K koruli osszegert kaphatoak ennel lenyegesen sokkal dragabb autokat szerintem eszre sem veszel az uton...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz -=RelakS=- #46 üzenetére
Nem a kocsik kerulnek sokba hanem a fizu keves
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
ArGab
őstag
válasz -=RelakS=- #51 üzenetére
Vagy éppen feltörik távolról és elvitetik valahová.
-
atike
nagyúr
válasz -=RelakS=- #72 üzenetére
Egy része... A kisebbik része... Az ami a reggeli és délutáni csúcs azt semmilyen önjáró/önvezető/embernélküli személyautó nem szünteti meg... Max a tömegközlekedés - már ha olyan szinten lenne...
-
atike
nagyúr
válasz -=RelakS=- #77 üzenetére
Gondolom.
Debrecenben az autópályáról lehajtva úgy, hogy nincs autó a környékemen sem (nem csúcsidő ugyebár) piros lámpától piros lámpáig lehet jönni a központ felé... Nincs bénázó autó, egyből elindulva a lámpa zöld jelzésénél (szabályosan, megengedett sebességgel) a következőhöz érve az pirosra vált... 4-5-6 lámpánál egymás után.
Itt hol van az egyetlen emberi ok...?
...és ha reggel próbálsz jönni munkaidő előtt ugyanezen az útvonalon akkor értelemszerűen sokkal rosszabb a helyzet. Van hogy második, harmadik lámpaváltásra lehet csak átmenni az adott lámpán.
Azt gondolni, hogy csak az embereken múlik a dugó elég nagy butaság szerintem. Igen, az más kérdés, hogy az emberek akkor is tudnak dugót csinálni amikor nem kellene - ezt nem vitatom...
Nagyin utópisztikus az a gondolat, hogy önvezető autóval nem lesz dugó, nem lesz baleset... Mondjuk utóbbin azért valószínűleg többet fog javítani, mint az előbbin...
#78: olyan nem lesz... Nem csak autók vannak a közlekedésben, sőt. Vagy mindent kellene leszerelni akkor vagy semmit... És mivel a mindent esélytelen így emiatt "nem is kell aggódni"...
[ Szerkesztve ]
-
cintula187
addikt
válasz -=RelakS=- #93 üzenetére
Igen, de azért jobban érzem magam, ha a sarkon beforduló másik kocsinak tud jelezni hogy áljá' meg. Mert mondjuk a sofőr benézte vagy nem érdekelte a stop/elsőbbség adás tábla.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz -=RelakS=- #96 üzenetére
Még a rossz irányból érkező autókat is lekezelte
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz -=RelakS=- #97 üzenetére
Rövid a szerkesztési idő
Így látja az autopilóta az utat
Vicces is, meg érdekesItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
cintula187
addikt
válasz -=RelakS=- #97 üzenetére
Békaügetnek előtte az idióták.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz -=RelakS=- #103 üzenetére
Megtudja. Ha látja. Ha van elektronika, akkor is tudja, hogy ha nem látja, így kereszteződésekben nem kell folyamatosan lefékeznie az autónak, mert előre tudni fogja, hogy jön-e ott aszfalton közlekedő jármű, vagy nem. Ideális esetben gyalogosokon is lehetne elektronika, de jó eséllyel adatvédelmi okokból ehhez tényleg kell pár száz év
-
#16820480
törölt tag
válasz -=RelakS=- #107 üzenetére
Szerintem az alagutakat kifúrni sokkal többe kerül, mint emelt járdákat csinálni. De mint lehetőség persze az is működik.
-
#06658560
törölt tag
válasz -=RelakS=- #107 üzenetére
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz -=RelakS=- #72 üzenetére
Ha van egy autóm, amit fel-alá küldözgethetek anélkül, hogy én feltétele lennék a közlekedésnek pont nem fognak megszűnni a dugók - sőt, valószínű, hogy az emberek egy része tök felesleges utakra küldené a kocsiját, növelve az egy időben forgalomban lévő személygépjárművek számát. Az az elképzelés amit te állítottál fel majd 100 év múlva lehet életképes, de egyelőre biztos, hogy az autonóm és hagyományos járművek eggyütt közlekednének az utakon (ergo hiába képes dinamikusabban haladni a 20 milliós Tesla, ha a forgalom nagy részét kitevő fapados Daciák meg Suzukik majd csak pár évtized múlva tudják ezt)
Egyébként a dugóra már régóta létezik gyógyír, úgy hívják tömegközlekedés - s arányaiban mérve baromi drága minden 2 közlekedőre 2 tonna fémet és drága elektronikát gyártani, ha ezt megtehetnénk sokkal méretgazdaságosabb formában is (azt meg már csak formalitásként említem, hogy amúgy biztonságosabb is). Más kérdés, hogy egy autógyárnak nyílván nem érdeke olyan marketinget csinálni, hogy a dugóban töltött idő jelentősen csökkenne, ha nem akarná mindenki a saját 2 tonna fémbódéját és elektronikáját magával cipelni, hanem (mint szociális lény) hajlandó lenne kicsit közösködni másokkal. Itt most nyílván nem a személyautózás meg önvezető jármű hasznosságát kérdőjelezem meg, csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy ilyen 1st world problémákra baromi luxus megoldás a robotpilóta.[ Szerkesztve ]
-
Ijk
nagyúr
válasz -=RelakS=- #137 üzenetére
Azért igen más egy szimuláció, tesztvezetés, amiről nyilván nem a problémákat fogják prezentálni, mint amikor majd több millió ilyen autó megy élesben.
Nyilván a fejlődés fontos és nem áll meg, csak az ütem nem mindegy. Nagyra értékelem a fejlesztők munkáját, de van itt egy olyan tényező is hogy a gyártók ebből pénzt akarnak látni, és nem 30 év múlva hanem minél hamarabb. Természetesen felelőtlenül nem fog senki piacra dobni egy félkész rendszert márcsak a lehetséges következmények miatt sem, de mérget vehet rá mindenki hogy ez nem lesz közel sem tökéletesre csiszolva mikor kigurul az első teljesen önvezető gépkocsi a szalonból.
Hosszútávon valószínűleg ez lesz a jövő, de kurvaisten hogy az elkövetkező pár évben nem ülnék ilyen autóba. 50 évesen meg majd örülök hogy valami biztonságosan hazavisz részegen és nem az asszonyt kell hívni./人◕ ‿‿ ◕人\
-
fordfairlane
veterán
válasz -=RelakS=- #143 üzenetére
Fék van, legfeljebb szervo nincs. Ami meglepően kellemetlen tud lenni még egy MX-5-ben is, nemhogy egy nagyobb, nehezebb autóban.
x gon' give it to ya
-
#16820480
törölt tag
válasz -=RelakS=- #187 üzenetére
Hacsak nem a thai tengerpartra mész, akkor a reptéri procedúrák kb 15-20 percet vesznek igénybe, ennyi idő alatt átmész a biztonsági kapun, és ott vagy a beszállásnál. Utána még mondjuk 20-30 perc az indulásig, amíg tudsz olvasni, nézelődni, vásárolni. Aztán egy órás út, utána meg ha nem viszel kézipoggyászt (nyári ruháknak nem muszáj), akkor várni sem kell a bőröndre, és még max egy óra alatt eljutsz a közeli városba.
Ez még mindig sokkal jobb, ha a nagyon lassú verziót nézem, akkor is sokkal jobb a 8-10 órás autózásnál, ahol hullafáradtan érkezel meg, mert végig kell figyelni az autópályán 130-cal. Erre például tök jó lenn egy robotpilóta -
#33253120
törölt tag
válasz -=RelakS=- #191 üzenetére
Hugom ma indult debrecenből london felé repülővel. Elvben reggel 6-kor indult a gép, mindenki azt mondta, hogy 2 órával előtte be kell csekkolni.