Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aszti75

    senior tag

    Ennek a modernizacionak az eredmenye:Telekom appban szerettem volna megnezni a mult havi befizetett szamlamat,majd a rendszer kozolte,hogy adjam meg a szukseges jelszot.Miutan vagy 10x probalkoztam belepni a helyes jelszoval,kozolte a rendszer,hogy tul sokat probalkoztam helytelen jelszo megadasaval,ezert faradjak be a legkozelebbi T pontba,ahol segitenek a problema megoldasaban.Hozzatennem a legkozelebbi T pont tolem 20 km-re van.
    Koszonom a Telekomnak,hogy utazhatok 40 km-ert azert,hogy beallitsanak nekem egy uj jelszot,mialtal a Telekomos appommal befizethetem a szamlamat,intezhetem ugyeimet.
    A hab a tortan,hogy hasznalom az appot mar egy ideje es soha nem leeptem ki az appbol,akkor most miert is kell megadnom a jelszavamat azert,higy megnezzem az elozo havi szamlam amit befizettem.Ja es jelenleg is be vagyok lepve az alkalmazasba,de a jelszot csak keri.
    Erdekes fejlesztesek zajlanak a Telekomnal,ami persze a mi kenyelmunket szolgalja.Szolgalja!??

  • aszti75

    senior tag

    válasz fojuzer #20 üzenetére

    Egyet ertek!Telekom app-al nem tudom lemondani a havi 500 mb-os adatcsomagomat,csak ha bemegyek egy T pontba vagy felhivom az ugyfelszolgalatot.Pedig nem husegidos az adatcsomagom!
    Viszont,ahogy olvasom a neten:A Telenor az adatkeret elfogyasa utan nemhogy lassitja a sebesseget 32 kb/s sebessegre,egyszeruen lekapcsolja az internetet.Na ez a gaz igazabol es nem a Telekom.
    Mar,ha a Telekom nem szovetkezik a Telenorral.Ha igen,akkor elofizu visszamond prepaid kartya elo es net nyista :DDD
    Arra hasznaljuk akkor a telefint,amire kitalaltak.Telefonalni😂

Új hozzászólás Aktív témák