Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    Nem zavarja őket hogy tök alaptalan az egész? Csesztek normálisan supportálni a nyavalyás motorjukat meg bezárták a fél céget, Cloud Imperium Games nem kapta meg tőlük amit akart, és Lumberyard-ra váltott. Igaz az is egy CryEngine fork, de a licensz már az Amazoné (pont azért is váltottak, mert ott az Amazon Cloud ami nagyon is kapóra jön a játékhoz + mert azt a céget nem fenyegeti a csőd).

    Egyetlen játékot sem adtak ki CryEngine motorral, 2-t fognak kiadni majd valamikor, de mindkettő Lumberyard motorral jön, amit az Amazontól licenszelnek. Mi a retket akar ez a nyomorult CryTek? Remélem a bíró majd jól tökön rúgja őket... :W

    Az sem véletlen egyébként hogy saját nevet adtak a motornak, mivel a CryEngine csak az eredeti terv (gyakorlatilag Freelancer 2) megvalósítására lett volna alkalmas, de egy Star Citizen méretű játékhoz már nagyon kevés. Értem én hogy CryTek azzal akarja magát kihúzni a csődből, hogy az SQ42 vagy SC megjelenésekor majd ha CryEngine logó virít a játékot akkor minden stúdió azt fogja hinni, hogy tyűűű ezzel a motorral milyen állat játékot lehet csinálni, és rohannak megvenni... De az erősen megtévesztő reklám lenne, az általuk árult CryEngine közel sem képes arra amit a Star Engine tud, éveket fordítottak az átírására (ami még mindig tart) és olyan technikákkal bővítik ki amiket az eredeti motor hírből sem ismer.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    Eléggé el vannak tévedve akik még mindig azt hiszik hogy ez egy scam, de majd jól pofára fognak esni mind, amikor megjelenik. :U

    Az, hogy miért tart ilyen sokáig a fejlesztése meg egy nagyon összetett kérdés, amit egyébként 1000x körbe jártak már nálam jobban ráérő emberek, mindenféle cikkekben, YouTube videókban és fórum postokban. Akinek a homokba (vagy inkább a saját popójába) van dugva a feje és még mindig nem olvasta/látta egyiket sem, azt nem is érdekelné az se ha én itt most nekiállnék fejtegetni... :U
    Összességében nagyon is jó okaik vannak rá, hogy még "csak" itt tartanak, és másnak se menne gyorsabban.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz SaGaIn #20 üzenetére

    A CDPR kész/működő cégként állt neki a Witcher 3-nak és a Cyberpunk-nak is, 0. naptól kezdve dolgozhattak a projekten.

    Ahogy mondtam is, CIG egy kis garázscég volt, és a Kickstarter kampány alatt egy Freelancer 2-t akart csak csinálni, arra elég lett volna az idő is és a CryEngine is... (feltéve hogy játszottál a Freelancer 1-el multiban és tudod miről beszélek)
    ...csak aztán a nyakukba öntött a nép úgy 50-100 millió dollárt (meg azóta még a többszörösét) amiből kiderült, hogy ennél sokkal többre vágynak, igényük van egy igazán hardcore space-sim-re... amihez fel kellett építeni egy 500+ alkalmazottat számláló stúdiót-csoportot, meg nagyjából kukázni mindent és újrakezdeni 0-ról, olyan technológiákat kidolgozva amiket korábban nem csinált senki, nem merték bevállalni.

    Az újratervezés utáni, tényleges fejlesztés 3-4 éve tart, előtte csak a céget és a saját fejlesztői eszközeiket építgették/fejlesztgették. (ez utóbbi még mindig tart) Abszolút nincsenek lemaradva, csak már réges-rég nem azon a játékon dolgoznak amit a Kickstarter kampányban megálmodtak... hála az égnek, mert az csak egy újabb felejthető vacak lett volna, mint pl. az Elite Dangerous.
    Az kint van, lehet menni és játszani vele! Ja hogy semmilyen, meg repetitív, meg élettelen? Igen, CIG pont ezt kerüli el azzal, hogy átlépik az eredeti kampány határait. (meg minden más hasonló játék határait is)

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Lacccca87 #27 üzenetére

    Nem rajongás, akik itt támogatták a játékot és legalább fél-negyed évente belépkednek kicsit körül nézni azok látják a fejlődést, haladnak a dolgokkal, minden nagyobb patch-el van előrelépés (meg új bugok is, de hát ilyen ez a szakma).
    Ezen felül sok olyan dolog van amit nem is akarnak megmutatni, hogy ne spoilerezzék el a Squadron 42-t... kb. csak a Star Citizen-re eső felét látjuk annak amin dolgoznak.

    Rendszeres az előrelépés, nem scam, simán csak idő kell nekik. SQ42 is maximum béta lesz még idén, nem rendes megjelenés. (ebből is látszik CryTek mennyit tud a projektről)

    Most március környékén a 3.9-es patch-el pl. jön már a perzisztencia első iterációja, jön egy battle royale mód is amit konkrétan a harcrendszer balanceolására akarnak felhasználni, meg sok egyéb dolog... És ez ugye csak a projektnek abból a feléből ami jelenleg kipróbálható, SQ42-n is dolgoznak közben.

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz BoB #41 üzenetére

    Az meg van hogy légbőlkapott hülyeségeket fröcsögsz itt, miközben fogalmad nincs az egész projektről? Mellette meg itt van nem egy támogatója, akik követik és tudják hogy halad a fejlesztés, (virtuális) kézzel fogható bizonyítékaink vannak rá hogy megy.

    Pl. 3.7.2.-vel karácsony előtt játszottam vagy 2 hetet (haverokkal együtt), most 3.8-al jött egy új szerveroldali tech, (SSOCS) ami miatt sok lett a bug, de nincs ezzel semmi baj, egy alpha verzió ill. a még fejlesztés alatt álló programok ilyenek. Majd 3.8.1-re megjavítják, akkor megint játszunk kicsit, mert megint lesznek új kipróbálandó dolgok és felfedezni valók. 3.9-el meg megint lesznek újdonságok.

    Van egy alap, de már játszható játék, amihez negyedévente jönnek a nagyobb patch-ek, és már most, az alpha fázisban is vannak benne olyan dolgok amiktől leesik az állam.
    Ez innen (apróbb döccenőkkel) csak egyre jobb lesz. És ez csak az a fele ami jelenleg publikus, az SQ42-ről érdemben még le sem rántották a leplet.

    Nincs semmilyen fantáziavilág, egy folyamatosan játszható, fejlődő játékról beszélünk, ami kisebb adagokban már most az alpha fázisában is élvezhető. Nem ígéret, meg nem képzelgés, itt van a gépen, elindíthatom bármikor, létezik, megy, szép is, jó is.

    Értem én hogy a projekt támogatóiból akarsz hülyét csinálni, de ezekkel a tök alaptalan beböfögésekkel csak saját magadból sikerült. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    Ha már atmoszferikus bolygók, azokkal épp itt tart* ez a nem létező, és soha meg nem jelenő, scam játék.

    *ez a Planet Tech V4, jelenlegi bioszférákkal, de nincs még kész ez sem ill. nem a V4 az utolsó iterációja.

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Kolbi_30 #69 üzenetére

    Nem Steam-en vagy, csodálkoznék ha ilyen "nem tetszik" indokkal elállhatnál a vásárlástól, mivel marhára nincs is kész a játék, így nem is tudhatod érdemben eldönteni hogy tetszik-e. Ezen felül vásárláskor igen erősen felhívják rá a figyelmed hogy fejlesztés alatt áll a program, annak tudatában vedd meg.

    Ha megvetted így, és azt hitted kész játékot kapsz, az onnantól a te bajod...

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz -Skylake- #93 üzenetére

    Nagyjából az, hogy landolás közben elhúzol egy bolygóváros felett lebegő luxus yacht mellett, aminek a hálószobájának panorámaablakán benézve látod ahogy a kapitány szürcsölgeti a kávéját.

    Nincs loading screen-ekkel, helyi instanceolással és más egyéb trükkökkel elrejtve semmi sem. Mindent láthatsz, minden ugyan abban az egy fizikai világban/közegben létezik és történik, mindenhez oda lehet menni, meg lehet nézni, adott esetben használni is.
    Nincs skybox, és nincs az mint amit pl. Battlefield-ek csinálnak, hogy a járműveknek istenigazából nincsen belső tere (mert egy csomó problémát felvet, amit így megkerülnek), és nem is úgy van mint pl. Mass Effect-ben, ahol ugye vannak külső és belső terek, de az 2 külön instance így nem kell méretarányosnak lenniük.

    A Jedi Fallen Order egy nagyon jó példa, ha játszottál vele. Az volt az egyik első játék (SC-n kívül) amiben viszont láttam ezt, ott a hajód méretarányos és nem csalnak vele, ha beszállsz valóban kilátsz belőle (nem skybox-ot meg hasonló csalásokat látsz bentről, hanem a tényleges környezeted), és kívülről is ugyan úgy beláthatsz. De csalás azért ott is van, pl. ha megfigyeled amikor a hajó mozog, olyankor te már nem tudsz benne. Fel és leszállások azok kötött cutscene-ek, és mindig a székedbe kényszerít ezek előtt, nem véletlenül. Egy csomó technikai problémát felvetne ha mozoghatnál egy mozgó hajóban.

    Star Citizen ezt valósítja meg, csak multiplayer / MMO környezetben ami sokkal, sokkal bonyolultabbá teszi technikailag. És nem egy hajó tudja ezt, hanem minden, az egész világot ezzel a szemlélettel építik fel.
    A karakterek is ilyenek, pl. fizikailag látod a ruháján egy játékosnak, hogy hány tartalék tára van a géppuskájához, ott lógnak rajta és azokat használja el.

    Nehéz elmagyarázni egyébként, kb. látni kell, meg kicsit megismerni a projektet. Ők nem csak egy űrhajós játékot építenek, hanem egy valósághű univerzumot. Akik támogatták a projektet és játszottak már vele, ők elsősorban ennek az alapjait látják a játékban, és e miatt nincs hozzá fogható.

    Persze messze van még tőle hogy kész legyen, de ha ez a játék egyszer elkészül, örökre megváltoztatja a piacot és a játékosok gondolkodását / igényeit is. Legalább 3 játékra való mennyiségű contentet gyúrnak össze egybe, mindent IS lehet majd csinálni SC-ben, és ennek a megvalósíthatóságához, hogy minden klappoljon, ahhoz kell az a "first person universe" mentalitás amivel most építgetik a játék világát.

    Igazán ennek a felismerése, és a játék ill. technológiáik ezirányú fejlesztése érezteti a támogatókkal azt, hogy nem csak ígérgetnek hanem tényleg meg akarják csinálni, látszik hogy átgondolták. (van amúgy a projekt mögött néhány elég nagy agy (nem feltétlen CR)) Őrültség egyébként, még mindig kételkedek én is, hogy a mai hardverekkel ez technikailag egyáltalán kivitelezhető-e, de ha valaki meg tudja, vagy egyáltalán meg akarja csinálni, akkor azok ők.

    Bele bukhatnak még mindig (de nem szándékkal, nem scam!), technikailag nagyon nehéz és összetett amit csinálnak, de ha nem jön össze és Star Citizen nem fog működni, akkor is kapunk legalább egy Squadron 42-t, ami nagyon jónak ígérkezik.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz D1Rect #100 üzenetére

    Pont e miatt a "ha a szarér/kevésér is fizetnek, minek törni magunkat hogy jobbat/többet adjunk?!" gondolkodásmód miatt tart ott a világ ahol... :U

    CIG nem erre alapoz. Az SC nem azért nincs kész mert szándékosan ráérnek és megelégszenek a concept ship sale-ek bevételeivel, hanem mert sokkal később álltak ténylegesen neki, mint azt a kívülállók gondolják. Szimplán nem volt elég idejük azért nincs kész, nem nem akar kész lenni. Kell nekik még pár év, meg még jó néhány átalvatlan éjszaka, dolgoznak rajta, ennyi.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz <Lacy85> #106 üzenetére

    Ha azt se tudod megérteni amit írtam, nem csoda hogy egy SC méretű projekt átrepül a fejed felett... :U

    Egy szóval nem volt mondva, hogy "Olyat nem mondhatsz, hogy nem tetszik, mert még kész sincs."
    Az volt mondva, hogy vásárláskor vastagon felhívják rá a figyelmedet, hogy a játék alpha verziónál tart és külön kiemelik, hogy sok technikai buktatója is van a fejlesztésnek, szóval nem tudják 101% garantálni mi lesz belőle. Ezen felül ki van emelve az is, hogy nem kész terméket/játékot vásárolsz, hanem egy közösségi finanszírozott projektet támogatsz.

    Ha a fenti figyelmeztetések ellenére mégis teszel bele pénzt, az onnantól a te bajod. Kifejezetten kedves hozzáállás tőlük ha mégis refundolnak, szinte biztos hogy nem kötelesek rá.
    Ezen felül, a fenti figyelmeztetések tudatában milyen elállási indok már az, hogy "jajj bocs nem tetszik" ? Most szóltak hogy a játék messze nincs kész, fel is hívták rá a figyelmedet hogy lehet még nem fog tetszeni. Nem is ígérték hogy azonnal tetszeni fog, sőt pont az ellenkezőjére hívták fel a figyelmedet, mivel nincsenek kész vele.

    Ez olyan mintha bemennél egy autószalonba ahol ki van állítva egy barna Ferrari, és megbeszélnéd velük hogy meg akarod venni. Át is veszed, hazaviszed, majd rá egy héttel visszaviszed azzal, hogy "gecó de hát minden Ferrari piros, mit adtatok nekem, nem tetszik, fujj!". Basszki, végig láttad hogy nem piros... :W

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Szőrös  #111 üzenetére

    Igen, és nagyon jó is ez így, megjegyzem a CD Projekt Red is így működik.

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz #16729600 #112 üzenetére

    Nem a fanokkal van baj, ti haterek vagytok azok akik egy pillanatra sem feltételezik, hogy ez a projekt tényleg lehet jó. Most is ilyen kijelentésekkel jössz hogy "védenék a védhetetlent". Mitől vagy benne 101% biztos hogy védhetetlen?

    Nem védhetetlen, sőt nem is szorulna semmilyen védelemre, ha nem lennének ilyen lángpallossal járó haterek, akik mindenhova beugatnak jól megmondani hogy mekkora szar az egész, mindenféle alap vagy személyes tapasztalat nélkül.

    Beszélsz itt emberi minőségről, de akik SC-t támogatták és védik ők saját tapasztalat alapján teszik azt, követik a projektet, olvassák a dev blog-okat, megnézik a CitizenCon előadásokat, és természetesen játszanak a játékkal. Abszolút minden okuk meg van rá, hogy azt gondolják jobban tudják mi a helyzet, mint a magadfajta haterek, akiknek konkrétan gőzük sincs. Ez mindent elmond a gondolkozásukról és emberi minőségükről.

    Én nem járok az itteni SC topicba, de ha kitiltottak onnan, teljes mértékben meg tudom érteni. :U

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz GypsFulvus2 #135 üzenetére

    Szerintem két oka van, az egyik hogy a többi stúdió erősen félrevezette a népet az "alpha verzió" fogalmát illetően. Pl. az MMO-k fénykorában az "alpha test" jellemzően csak simán egy olyan bétateszt volt amit pay wall mögé rejtettek... Istenigazából egyszeri halandó nagyon ritkán kapott a kezei közé tényleges alpha verziót bármiből is, jellemzően amik ilyen név alatt futottak azok valójában inkább kései, feature-complete béták voltak.

    SC-ből a szokásosnál évekkel korábban kezdtek publikálni játszható verziókat, trailereket, mindent. Ez vezet az egyik félreértéshez, hozzá vannak szoktatva az emberek hogy pl. EA bejelent idén egy játékot, akkor az legkésőbb jövőre kész, esetleg megelőzi egy kemény 2 hetes "bétateszt". (ami igazából már rohadtul nem is bétateszt hanem sima pay wall mögé rejtett demó)

    A fenti miatt istenigazából fogalmuk sincs az embereknek mennyi ideig tart egy - SC-nél egyébként jellemzően sokkal egyszerűbb - játék lefejlesztése is, ezért hiszik hogy CIG-nél csak a töküket vakargatják. Nem találkoztak még open-development alatt futó ill. közösségi támogatott projekttel és túl lusták utánanézni mit is csinál CIG, inkább csak köpködik mert nincs még kész. Valóban könnyebb mint olvasni és gondolkodni, ezt aláírom.

    A másik probléma az, hogy még ennyi év után sem fogják fel egyesek, hogy a jelenleg fejlesztett SC és SQ42 már nem azok a játékok amikről a Kickstarter kampány alatt szó volt. A Kickstarter backereket egyébként valóban sokkal engedékenyebben refundolták/refundolják is e miatt, mert nekik még tényleg más lett ígérve... Ők részben tényleg szarul jártak, bár összességében egy sokkal, sokkal jobb játékot kapnak majd, mint amiért eredetileg fizettek, de annál sokkal később is.

    A gond abból ered, hogy az eredeti projektre (még csak nem is ígért, hanem csak betippelt!) megjelenési dátumokról még mindig azt hiszik, hogy érvényesek, és azóta csúszik a projekt. Pl. volt itt olyan hogy SQ42-t 2015-re ígérték és nézzük meg mi most a dátum meg hol van a játék.
    Egyrészt nem ígérték, sosem volt még bejelentett megjelenési dátumuk semmire sem, maximum optimista becslések, de azokat is mindig úgy tette Chris, hogy "vagy bejön vagy nem". Másfelől pedig ez a mostani SQ42 már nem az az SQ42 amiről akkor szó volt, nem ugyan az a projekt csúszik X éve, hanem egy másik, nagyobb volumenű projekten dolgoznak helyette. Kb. úgy kéne venni hogy az eredeti SQ42-t kukázták a francba és nekiálltak helyette az SQ42 II. részen dolgozni. (nem story, hanem technikai szempontból)

    Már legalább 2-3 éve nem ad Chris még optimista becséleseket sem semmire, pont azért mert korábban is mindig félreértelmezték őket az okosok... De már 2020-at írunk és egyeseknek még mindig ilyen 2015-ös dátumokra sír a szájuk. Pedig az már akkor is nagyon nagyon megkérdőjelezhető volt, azóta meg már teljesen invalid is.

    ---------

    Azt is beígért, kőbe vésett infónak veszik itt sokan, hogy 2020 végén megjelenik az SQ42, holott erről szó sem volt soha. A Roadmap-ot megnyitva látszik a felső időskálán, hogy 2020 Q3-ra esne jelenleg a Bétája (az nem megjelenés ám, hahó! és itt valódi bétáról van szó, nem olyan kamu bétákról amilyeneket EA csinál!!!). Az felett meg vidáman átsiklanak hogy az oldal megnyitásakor rögtön az arcodba dob egy nagy figyelmeztetést (ami bal alulról is felnyitható), hogy amiket a Roadmapon látsz azokat erős fenntartásokkal kezeld...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Alogonomus #166 üzenetére

    A CIG viselkedésének lényege pont ez, 100x el lett már mondva de még mindig nem fogják fel...

    Elindítottak egy kis kickstarter kampányt ami kb. egy Freelancer 2-ről szólt, és kb. stretch goal-ok voltak már az olyan dolgok is amik a Freelancer 1-hez hasonló, kis szerveres multiplayer lehetőségét hordozták.
    Erre jött egy rakás ember és ezekre a multiplayert, perzisztens világot, MMO-t megvalósító stretch goal-okra a nyakukba öntöttek sokkal több pénzt, mint azt a CIG valaha is remélte.
    A támogatók gerjesztették ezt az egész folyamatot, miattuk ill. miattunk lett a projekt sokkal nagyobb és összetettebb mint amilyennek indult.
    Persze van mindenhol 1-2 hőzöngő majom aki akkor is csak egy nyomorult Freelancer 2-t akar és a beszűkült agyába nem fér bele, hogy annál mérhetetlenül többet fog kapni... De a támogatóik döntő többsége nem ilyen, ez csak egy kis radikális, ámbár hangos csoport. A többség megérti mit támogatott, megérti mi lesz belőle, és több-kevesebb türelemmel ugyan, de vár, mert tudja hogy megéri majd.

    Ez a "Akkora ház építését vállalja be az ember, és olyan határidővel, amekkorához rendelkezésre áll az erőforrása." ez pont az amit az emberek többsége nem akart. Az EA, az Activision, meg általánosan a nagy kiadók és stúdiók többsége mind ezt csinálja. Tökéletes példa az Anthem is, ha mernek nagyot álmondni és rá szánnak még 1-2 évet, ill. ha mernek kockázatot vállalni és marketing helyett R&D-re költik a projekt büdzséjét, valami félelmetesen jó játék lehetett volna belőle. E helyett nézd meg mit kaptunk, rettentően kevés és siralmas.

    Az embereknek pontosan ebből van elegük, hogy kaptafára, futószalagon készülnek a rohadt játékok és alig van évente 1-2 említésre méltó köztük, gyakran azokat is pont olyan stúdiók szálltják akik még nincsenek egy nagy kiadó befolyása alatt.

    A Star Citizenben pont az a jó, hogy sokkal többet vállalt végül, mint bárki más, és a 300 millió dollárt közelítő közösségi finanszírozásával pontosan azt is mutatja meg, hogy hatalmas tömegnek van erre igénye. Az emberek többet, jobbat, összetettebbet akarnak, egy hatalmas, élő, lélegző univerzumot, amiben el lehet veszni hónapokra vagy akár évekre. Egy igazi MMO-t, hatalmas világgal és számtalan lehetőséggel.
    Az én generációmban sokan gyerekkoruk óta erről álmodoznak, és bár voltak játékok amik mutattak halvány reményt valami ilyesmi megvalósítására (pl. SW Galaxies, vagy épp eve-online), de maradéktalanul igazán sosem kaptuk meg.

    A CIG sem tudja garantálni hogy összejön nekik, nagyon sok technikai buktatója van még a mai hardverek és szoftverkörnyezet mellett is... de ők az elsők akik legalább megpróbálják. Most sokan köpködik őket, hogy scam, meg túlvállalták magukat meg sose lesz kész, de ha mégis összejön nekik azzal örökre megváltoztatják a játékpiacot.

    Visszatérve a házas példádhoz, az első felhőkarcoló építése sem ment zökkenő mentesen és sokan hitetlenkedve fogadták, de ahogy elkészült bebizonyította az építőiparnak hogy lehetséges, és azóta számtalan felhőkarcoló áll a világ különböző pontjain.
    Belebukhat a CIG abba amit csinál, de ha nem fog, gamerek generációi lesznek nekik hálásak. Sosem fogom megbánni hogy egy ilyen projektet támogattam, hiába köpköditek.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz BusinessGuy #184 üzenetére

    A CDPR 150 emberrel kezdte a Witcher 3 fejlesztését (ami 250-re duzzadt) és e mellett egy csomó technológiájuk, módszertanuk, eszközük, gyakorlatuk meg volt már, mivel kaptafára mindig csak single player RPG-ket csináltak, ráadásul ugyan abban a világban.
    A CP 2077-el térnek el a megszokottaktól, de itt is újfent kész világra építkeznek, és ugyan úgy single-player RPG, és ugyan úgy bejáratott csapattal álltak neki, mégis csúszik.
    Félreértés ne essék, nagyon szeretem a játékaikat és nagyon várom a Cyberpunkot is, de ők nem vállaltak soha semmi lehetetlent, nem lépnek ki egy-egy jobb stúdióra jellemző komfortzónából.

    Le lett írva csak itt ebben az egy topicban is már számtalanszor, hogy a CIG nem kész csapatként indult, nem voltak se embereik se eszközeik semmire sem. Ezen felül nem kaptafára dolgoznak, nem járt úton járnak, nagyon nagyon sok idejük elmegy R&D-re. Ezen felül 2 projektet visznek egyszerre, amiből az egyik MMO, és az technikai szinten meghatványozza a projekt nehézségét / összetettségét. Egy single player játékot megírni sokkal könnyebb; egyáltalán nem véletlen hogy pont a multiplayer az amit CDPR egyelőre félre tett a Cyberpunk kapcsán, pedig nem is MMO lesz belőle, csak valami kis létszámú bohóckodás.
    Egyébként érdemes megnézni hogy a CDPR-t megelőző single player RPG isteneknek, legyen az pl. BioWare vagy Bethesda, mennyire is sikerült jól bármi féle multiplayer alkotásuk... Talán az ESO az egyetlen említésre méltó játék mind közül, de az is eléggé a felejthető kategória szélén táncol...

    Ezzel az "SC 2 ezalatt sehol" és hasonló kijelentésekkel is csak azt igazolod hogy halvány fogalmad sincs az egész projektről, csak idejársz köpködni a többi haterrel. Őszintén remélem hogy mindig is ez marad az álláspontotok és sosem fogtok játszani vele, a világon semmi szükség nem lesz rátok az SC community-ben.

    A CryTek-et pártolni is csak tájékozatlanságra utal, nem supportálták a saját motorjukat, nem elégítették ki CIG igényeit (mivel a saját alkalmazottaikat fizetni se voltak képesek), ezért ott lettek hagyva a f*szba. Ez meg nem tetszik nekik és bírósági úton próbálnak kárpótlást szerezni... ennyi az egész, nincs valid alapja, ha lenne már réges rég folynának a tárgyalások. Gerinctelen módon egy közösségi finanszírozott projektet megvámolva akarják kisegíteni magukat a csődből.
    Végezni kellett volna a dolgukat és akkor CIG nem kényszerül rá hogy ott hagyja őket.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák