Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Nem zavarja őket hogy tök alaptalan az egész? Csesztek normálisan supportálni a nyavalyás motorjukat meg bezárták a fél céget, Cloud Imperium Games nem kapta meg tőlük amit akart, és Lumberyard-ra váltott. Igaz az is egy CryEngine fork, de a licensz már az Amazoné (pont azért is váltottak, mert ott az Amazon Cloud ami nagyon is kapóra jön a játékhoz + mert azt a céget nem fenyegeti a csőd).
Egyetlen játékot sem adtak ki CryEngine motorral, 2-t fognak kiadni majd valamikor, de mindkettő Lumberyard motorral jön, amit az Amazontól licenszelnek. Mi a retket akar ez a nyomorult CryTek? Remélem a bíró majd jól tökön rúgja őket...
Az sem véletlen egyébként hogy saját nevet adtak a motornak, mivel a CryEngine csak az eredeti terv (gyakorlatilag Freelancer 2) megvalósítására lett volna alkalmas, de egy Star Citizen méretű játékhoz már nagyon kevés. Értem én hogy CryTek azzal akarja magát kihúzni a csődből, hogy az SQ42 vagy SC megjelenésekor majd ha CryEngine logó virít a játékot akkor minden stúdió azt fogja hinni, hogy tyűűű ezzel a motorral milyen állat játékot lehet csinálni, és rohannak megvenni... De az erősen megtévesztő reklám lenne, az általuk árult CryEngine közel sem képes arra amit a Star Engine tud, éveket fordítottak az átírására (ami még mindig tart) és olyan technikákkal bővítik ki amiket az eredeti motor hírből sem ismer.
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
ElEvEn11
senior tag
Nem kötözködni szeretnék, de mivel látom nagyon képben vagy és érdekel. Ha ez az új, átírt motor annyira fasza, akkor mikor lehet majd olyan demót látni, ahol a leszálló űrhajóról simán le tudnak sétálni a legénység tagjai vagy a rover és nem fognak beleakadozni az űrhajó modelljébe. Hasonló ütközési bugokat elég sokat láttam sajnos a bemutató videókban. Mindezt Star Citizen rajongók előtt, akik rajongásuk ellenére azért felhördültek ezen. Szóval ezzel mi a szitu most?
Másrészt meg nem igazán értettem már a fejlesztés elején sem, hogy miért a CryEngine-t választották, amikor az már akkor sem volt acélos és az Unreal Engine sokkal ütösebb, szélesebb körben használható, gyerekbetegségektől mentes, széleskörűen támogatott és általában jobban ismert a programozók által is. Miért a CE-t választották?Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Crytek
veterán
UE4-el kb a MS tud bánni és csákó
Crytek meg ahelyett hogy pereskedik fejleszthetne. Ezer éve mindenki csak egy single fps-t vár tőlük.. Bármerre megy az ember bármilyen crytek hír van csakis ezt írják a legtöbben új fps game akár crysis (ez ea miatt tuti nem lesz több) akár más.
Sajnos ez a cég már halottNext PC Upgrade: 2022
-
m0h0senator
őstag
Ha ez az új, átírt motor annyira fasza, akkor mikor lehet majd olyan demót látni, ahol a leszálló űrhajóról simán le tudnak sétálni a legénység tagjai vagy a rover és nem fognak beleakadozni az űrhajó modelljébe - Ezt konkrétan meg tudod nézni ebben a videóban. A grafikus motor egy dolog. A másik, hogy nem mindig sikerül elsőre a tárgyak objektumok helyes leprogramozása.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Malibutomi
nagyúr
Akarmikor lathatsz ilyet ha belepsz a jatekba, nem kell hozza demo.
Siman mukodik minden.Amikor a fejlesztes elkezdodott nem volt es most sincs olyan jatekmotor ami tudja ami a jatekhoz kell. Unreal engine a kanyarban sem volt meg akkor.
CE grafikaban jo a tobbit meg ugyis ujra kellett irni.
-
BusinessGuy
senior tag
Soha. Ez egy pénzfejő buta embereknek akik még megeszik.
Évekkel ez előtt meg kellett volna jelenjen. Ehhez képest egy jóindulattal alfa verziónak nevezhető techdemó, semmi több. Mindezt akkora pénzből annyi idő alatt amennyiért más csapatok a nullából trilógiát (is) alkottak nemhogy 1 játékot. Vicc az egész. -
ElEvEn11
senior tag
válasz Malibutomi #5 üzenetére
Azt hittem világos volt, hogy nem játszom a játékkal és nem is szándékozom, amíg esetleg, egyszer ki nem jön. Ezért is kérdeztem, mert a videók mást sugalltak és azért CIG oldalát követem.
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
m0h0senator
őstag
válasz BusinessGuy #6 üzenetére
Húúha erős kezdés, kevés valós tartalommal. Kérlek fejtsd ki miért kellett volna évekkel ezelőtt megjelennie? Megkérdezem, hogy mennyire vagy tisztában a fejlesztéssel? Vagy nálad is beindult a pavlovi reflex a Star Citizen szó páros hallattán és valami hatalmas butaságot kellett írnod?
ElEvEn11: ott a linkkelt videó megnézheted és vannak ingyenes időszakok ahol kipróbálhatod minden kötöttség nélkül.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Szőrös
veterán
Ez nem elég indok?https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
BoB
veterán
válasz m0h0senator #8 üzenetére
"Kérlek fejtsd ki miért kellett volna évekkel ezelőtt megjelennie?"
Mert 2014-re ígérték a megjelenést a 2012-es kickstarter Kampányukban.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Tyrel
őstag
Eléggé el vannak tévedve akik még mindig azt hiszik hogy ez egy scam, de majd jól pofára fognak esni mind, amikor megjelenik.
Az, hogy miért tart ilyen sokáig a fejlesztése meg egy nagyon összetett kérdés, amit egyébként 1000x körbe jártak már nálam jobban ráérő emberek, mindenféle cikkekben, YouTube videókban és fórum postokban. Akinek a homokba (vagy inkább a saját popójába) van dugva a feje és még mindig nem olvasta/látta egyiket sem, azt nem is érdekelné az se ha én itt most nekiállnék fejtegetni...
Összességében nagyon is jó okaik vannak rá, hogy még "csak" itt tartanak, és másnak se menne gyorsabban.[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
arty
veterán
válasz m0h0senator #11 üzenetére
De a single kampány megjelent az ígért 2014-re? vagy legalább 3 (HÁROM!) évvel késve, utána?
Nem. ÖTTEL utána sincs SEMMIJÜK. Tervek vannak, modellek, meg valami protoizé, pár b listás színésszel forgatott trailer....
szumma: aki 7 év alatt nem tud letenni egy játékot az asztalra, annak irány kertészkedni, akkor jár legjobban a világ
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
GeryFlash
veterán
válasz m0h0senator #14 üzenetére
CDPR nem hazudott a megjelenési dátumról. Iszonyat rossz hasonlat.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
m0h0senator
őstag
válasz GeryFlash #15 üzenetére
szumma: aki 7 év alatt nem tud letenni egy játékot az asztalra, annak irány kertészkedni, akkor jár legjobban a világ - erre ment a reakció nem pedig arra, hogy ki mit mondott és egyesek úgy csinálnak mintha nem csúszott volna még semmi a számítógépesjátékiparban. Az, hogy közben át kellett álni egy teljesen más grafikus motorra és ezt nem tudták előre 2014ben és tettek egy felelőtlen kijelentést amin lehet lovagolni...
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Szőrös
veterán
válasz m0h0senator #17 üzenetére
Na hallod akkor a Blizz meg a Rockstat meg pár cég is mehet a sunyiba mert nem tudnak egy játékot 7 év alatt elkészíteni.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
SaGaIn
senior tag
válasz m0h0senator #14 üzenetére
A CDPR azért letett az asztalra egy 60-100órá játékidőt adó Witcher3-at 2015-ben ami azóta is etalon a RPG között és egy közel 25-30órás kieget…. Te melyik meccset nézed? mert biztos nem azt amit mi, az tuti...
"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
-
m0h0senator
őstag
Ismételten leírom hogy erre ment a reakció: szumma: aki 7 év alatt nem tud letenni egy játékot az asztalra, annak irány kertészkedni, akkor jár legjobban a világ nem pedig arra, hogy korábban ki mit tett le az asztalra. És a félreértések elkerülése végett nem a CDPR-al van probléma, hanem egyesek elrugaszkodott igényeivel, hogy 1 év alatt építs fel 0-ról 5 stúdiót a világ különböző országaiban, kezdj el egy programot egy X grafikus motorral majd időközben válts át Y-ra mindezt egy éven belül és add is ki. Hja hogy nem tudtad akkor menj kertészkedni.
Szerencsére a támogatások összege évről évre emelkedik pedig őket is temették már sokszor mint az Apple-t.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
nagyúr
"Egyetlen játékot sem adtak ki CryEngine motorral, 2-t fognak kiadni majd valamikor, de mindkettő Lumberyard motorral jön, amit az Amazontól licenszelnek."
Pont ez az, hogy a játékot az előtt kezdték el fejleszteni, hogy a Lumberyard egyáltalán létezett. És a Crytek a 2020 júniusra időzített tárgyalást kívánja eltolni 2020 októberre, amiatt, hogy az SQ42 nem fog megjelenni addig. Hogy a jogi procedura hogyan és miként zajlik az egy másik dolog, de ettől függetlenül a CryTek motorjára épül a játék, ezzel mindenki tisztában van. Ha kijön a játék, és abban a CryTek rá tud bökni, hogy az a CryEngine motorból származó modul, egység, szoftverkód, stb., akkor megvan a kapcsolat az eredeti játékmotor licensz szerződés és a kiadott játék között.
Jogi szempontból tök mindegy, hogy a Star Engine új dolgokat tud, attól még a CryEngine-re épül, ami a CryTek szellemi tulajdona. Hogy a Lumberyard-ra van a CIG-nek licensze az pedig egy csavar a dologban, de ugye a CryTek nem az Amazont perli amiatt, mert a Luberyard-ot tovább licenszelte másnak, hanem a CIG-et azért, mert a játék eredetileg a CryEngine-re épül. Ha innen nézzük, feltehetően a CIG azért licenszelte a Lumberyard-ot, hogy ezt a jogi problémát kezelje, és feltehetően kedvezőbbek a szerződéses feltételekkel állapodtak meg az Amazonnal, mint anno a CryTekkel.
Aztán majd a bíróság eldönti, hogy jogos-e az érvelésük...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Tyrel
őstag
A CDPR kész/működő cégként állt neki a Witcher 3-nak és a Cyberpunk-nak is, 0. naptól kezdve dolgozhattak a projekten.
Ahogy mondtam is, CIG egy kis garázscég volt, és a Kickstarter kampány alatt egy Freelancer 2-t akart csak csinálni, arra elég lett volna az idő is és a CryEngine is... (feltéve hogy játszottál a Freelancer 1-el multiban és tudod miről beszélek)
...csak aztán a nyakukba öntött a nép úgy 50-100 millió dollárt (meg azóta még a többszörösét) amiből kiderült, hogy ennél sokkal többre vágynak, igényük van egy igazán hardcore space-sim-re... amihez fel kellett építeni egy 500+ alkalmazottat számláló stúdiót-csoportot, meg nagyjából kukázni mindent és újrakezdeni 0-ról, olyan technológiákat kidolgozva amiket korábban nem csinált senki, nem merték bevállalni.Az újratervezés utáni, tényleges fejlesztés 3-4 éve tart, előtte csak a céget és a saját fejlesztői eszközeiket építgették/fejlesztgették. (ez utóbbi még mindig tart) Abszolút nincsenek lemaradva, csak már réges-rég nem azon a játékon dolgoznak amit a Kickstarter kampányban megálmodtak... hála az égnek, mert az csak egy újabb felejthető vacak lett volna, mint pl. az Elite Dangerous.
Az kint van, lehet menni és játszani vele! Ja hogy semmilyen, meg repetitív, meg élettelen? Igen, CIG pont ezt kerüli el azzal, hogy átlépik az eredeti kampány határait. (meg minden más hasonló játék határait is)[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
#16729600
törölt tag
Talán nem kellene a fejlesztő általi ordas hazugságokat erénynek beállítani és relativizálni.
( persze a dogmatikus szekta hívőknek az egyéb rossz példákra/gyakorlatra mutogatás, mint ultimate 'ingyen kijöhetsz a börtönből kártya, mert mások is gec*k" szintű primitív hivatkozás az egyik legfontosabb alaptézise ) -
Szőrös
veterán
Na megjött már a szektázás is, jól van. Lassan laposék is idetalálnak mert ugye mint tudjuk Yela lapos!
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Lacccca87
őstag
Azert itt sok embernel aki vedi oket inkabb a rajongas miatt teszi nem pedig a tenyleges teljesitmeny miatt.
Ha ugyesek a keszitok akkor a jatekon keresztul letrehoznak maguknak egy nyugdijig tarto munkahelyet mert a jelenlegi allas alapjan nem hogy 7 ev de meg 70 ev is keves lesz nekik.
Az ilyen hosszu fejlesztesekeknek mindig a technologia a rakfeneje. Elkezdik majd 3-4 evente rajonnek hogy a piachoz kepest elavult a latvany meg a mukodes, akkor kijelentik hogy csere es kezdodik elorol az egesz, kivetel ha nem csodolnek be. Pl duke nukem, lattuk mi lett belole. Vagy nagy a hasonlosag a Starcitizen es a Nomans sky kozott is szerintem. Ott is hangzatos igergetesek meg hatalmas rajongast a totalis kudarc kovette, amit talan mara tudtak valamelyest javitani de a cim orokre eltunt a sullyesztoben.[ Szerkesztve ]
-
Juhaszatti
addikt
válasz m0h0senator #21 üzenetére
"hanem egyesek elrugaszkodott igényeivel, hogy 1 év alatt építs fel 0-ról 5 stúdiót a világ különböző országaiban, kezdj el egy programot egy X grafikus motorral majd időközben válts át Y-ra mindezt egy éven belül és add is ki"
Az igények nem erre vonatkoztak, hanem az eredeti tervekre. 2012-ben a jelenleg készülő tartalmak javáról szó sem volt. A stúdió saját magának kezdte el feltornázni az elvárásokat, a beépítendő tartalom megsokszorozásával, és az egyre ambiciózusabb tervekkel. Az emberek eredeti igénye, a bejelentéskori tervek, pár év alatt kielégíthetők lettek volna.
Nem azzal van a gond, hogy többet akarnak adni az akkorinál, hanem hogy annyira feltornázták ezt (saját maguknak), amit nem bírnak belátható időn belül tartani.[ Szerkesztve ]
-
Tyrel
őstag
válasz Lacccca87 #27 üzenetére
Nem rajongás, akik itt támogatták a játékot és legalább fél-negyed évente belépkednek kicsit körül nézni azok látják a fejlődést, haladnak a dolgokkal, minden nagyobb patch-el van előrelépés (meg új bugok is, de hát ilyen ez a szakma).
Ezen felül sok olyan dolog van amit nem is akarnak megmutatni, hogy ne spoilerezzék el a Squadron 42-t... kb. csak a Star Citizen-re eső felét látjuk annak amin dolgoznak.Rendszeres az előrelépés, nem scam, simán csak idő kell nekik. SQ42 is maximum béta lesz még idén, nem rendes megjelenés. (ebből is látszik CryTek mennyit tud a projektről)
Most március környékén a 3.9-es patch-el pl. jön már a perzisztencia első iterációja, jön egy battle royale mód is amit konkrétan a harcrendszer balanceolására akarnak felhasználni, meg sok egyéb dolog... És ez ugye csak a projektnek abból a feléből ami jelenleg kipróbálható, SQ42-n is dolgoznak közben.
Turenkarn
-
m0h0senator
őstag
válasz Juhaszatti #28 üzenetére
Kolléga tökéletesen leírta ebben a hsz-ben, hogy mi történt. A támogatók akartak többet mint ami az eredeti terve a CIG-nek a Kickstarter-es kampányban volt és ehhez kaptak is egy adag pénzt.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
nagyúr
SQ42 is maximum béta lesz még idén, nem rendes megjelenés. (ebből is látszik CryTek mennyit tud a projektről)
A nyílt béta már megjelenés általában a licensz-szerződések szerint.
Pont erről szól a téma, hogy a CryTek amiatt (is) bíróság elé citálja a CIG-et, hogy az eredeti licensz szerződés szerint egy játékra szólt, most pedig amiatt, mert az SQ42 valójában egy különálló játékként jelenik meg, tehát nem egy, hanem két játék miatt perli.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-Skylake-
addikt
válasz m0h0senator #17 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá, hogy a Cyberpunk onnan fog jönni ahonnan jött mondjuk egy Witcher 3. Szóval lehet, hogy sokat kell rá várni, lehet hogy számolom a napokat én is évek óta, de biztos, hogy megjelenik 4.16-án , biztos , hogy minőségi lesz mint a Witcher.
Az SC ezzel szemben egy olyan helyről jön ahonnan még nem jött semmilyen játék, nincs semmilyen referenciájuk , ennek ellenére nem tudod kipróbálni (csak megvenni) , a megjelenés fél évtizede! késik (késik nem egyenlő a sokat kell rá várnival lsd cyberpunk) stbstb. Szóval persze , grandiózus projekt meg minden , demók alapján nekem is tetszik (amúgy is fekszik ez a scifi vonal) , de azért abban egyezzünk meg , hogy majdhogynem példa nélküli a játékok világában az amit az SC csinál és ezt most nagyon nem pozitív értelemben mondom. Jelen állás szerint azt sem lehetne kategorikusan kizárni, hogy vehetek igazi űrhajót mire megjelenik az SC ahol vehetek virtuálisat."Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
PhilBrick
őstag
válasz -Skylake- #33 üzenetére
Wing Commander, Freelancer volt a referencia. Ezert is ugrottak bele annyian az elejen.
-
m0h0senator
őstag
válasz -Skylake- #33 üzenetére
Így van. Maximálisan egyetértek azzal amit írtál, és ehhez kapcsolódik az is, hogy az egyik egy megfelelő menedzsmenttel bejáratott cég, ahol adott nagyon sok technikai háttér és igen készítettek már játékokat tehát nagyságrendileg tudják mivel állnak szemben. Ezzel szemben meg van a CIG aki sokszor rosszul kommunikál a támogatói felé nincs kiépített menedzsment simán áthúznak kivesznek betesznek dolgokat a roadmap-re amiről nem szólnak semmit csak, hogy ez van. Új hajókat mutogatnak miközben a 3-4 éve bemutatottak nincsenek még sehol. Viszont azokkal a dolgokkal amikkel elkészülnek látszik, hogy minőségi a munka. A fejlesztés kezd felgyorsulni mind az MMO része mind az SQ42 amiből meg érthető okok miatt keveset mutatnak meg.
És sokkal szerencsésebb az, hogy egyszerre egy dologra koncentrál a Studió lásd CDPR a Cyberpunk-al de közben említették, hogy majd lesz egy multi része de egyelőre ennyi, mint, hogy a teljese fejlesztői létszámodat "felezed" és az egyik a single játékot a másik az MMO részt fejleszti. Csak MMO nélkül nem folyik be pénz így ezt az utat kellett választaniuk ha el akarják készíteni a játékot.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Alogonomus
őstag
válasz #16729600 #24 üzenetére
A Star Citizen-t támogatók simán csak beleestek abba a csapdába, ami minden piramisjáték alapja.
Minél többet költöttek egy-egy beígért funkcióra, annál kevésbé akarják már hagyni a projektet elbukni, amivel csak elbuknák az addig befektetett pénzüket is. Inkább befizetnek még egy csomagra, amivel az új beígért attrakcióra is jogosultak lesznek a játék megjelenésekor, viszont ezzel csak még mélyebbre süllyednek, mert még több pénzük áll már a játékban. -
BoB
veterán
-
m0h0senator
őstag
válasz Alogonomus #38 üzenetére
Már aki évek óta követi megvette azokat a hajókat amiket szeretett volna. Pont ezt látta meg a CIG-is, hogy valamit mutatniuk kell, mert új támogatókra van szükség a régiekből pénzt nem tudnak már nagyon kihúzni. És az idei Citizencon alapján mutattak is pár működő dolgot ami miatt sok új támogatóra találtak és azok pénzeire. Ettől még igen ott lebeg a kisördög, hogy ők sem akarják, hogy ez elkészüljön mert akkor mi lesz az aranytojást tojó tyúkkal. Csak közben meg annyit nem kapnak, hogy évvégére maradjon is nekik.
Bob: nincs semmilyen fantázia világ. Aki költött rá nyilván követi a fejlesztés menetét ha előre ha hátra tart mert érdekli. És azért támogatja mert érdekli és szeretné, hogy elkészüljön és a év végi bevételek is ezt mutatják. Ettől függetlenül a kezdő csomag olcsóbb mint hulla bug-os RDR2 amivel a sok évek óta xbox-ról átjött bug-okkal sem kezd semmit a R* pedig potenciál lenne benne. És ezzel a csomaggal az MMO részben teljesn tudsz boldogulni.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
BusinessGuy
senior tag
válasz m0h0senator #14 üzenetére
Valóban nem csak ennyi idő alatt letette a witcher TRILÓGIÁT, meg lassan a cp77-et míg ezek nagyjából semmit ami túlmutat egy alfa techdemó bohóckodáson.
Lassan jöhet egy új motorcsere is mert a látvány kezd elavulni,avideókban szereplő karakterek mára kifejezetten középszer,az majd kitolja újabb 8-10 évvel a megnemjelenésidátumot.
És mi vagyunk a szektások....[ Szerkesztve ]
-
-Skylake-
addikt
válasz m0h0senator #31 üzenetére
Azért azt te sem gondolhatod most komolyan, hogy egy 1990-ben , MS-DOS-ra megjelent játék az referencia arra, hogy egy mondjuk sacc 2025-ben megjelenő SC jó lesz.
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
m0h0senator
őstag
válasz -Skylake- #44 üzenetére
Ezt miből olvastad ki? Mert én erre hivatkoztam:
"Ahogy mondtam is, CIG egy kis garázscég volt, és a Kickstarter kampány alatt egy Freelancer 2-t akart csak csinálni, arra elég lett volna az idő is és a CryEngine is... (feltéve hogy játszottál a Freelancer 1-el multiban és tudod miről beszélek)
...csak aztán a nyakukba öntött a nép úgy 50-100 millió dollárt (meg azóta még a többszörösét) amiből kiderült, hogy ennél sokkal többre vágynak, igényük van egy igazán hardcore space-sim-re... amihez fel kellett építeni egy 500+ alkalmazottat számláló stúdiót-csoportot, meg nagyjából kukázni mindent és újrakezdeni 0-ról, olyan technológiákat kidolgozva amiket korábban nem csinált senki, nem merték bevállalni." TyrelAn odyssey through the realm of consciousness.
-
-Skylake-
addikt
válasz m0h0senator #45 üzenetére
Uhh bocsánat , nem neked akartam ezt írni hanem a #34-nek. Bocsi.
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
Tyrel
őstag
Az meg van hogy légbőlkapott hülyeségeket fröcsögsz itt, miközben fogalmad nincs az egész projektről? Mellette meg itt van nem egy támogatója, akik követik és tudják hogy halad a fejlesztés, (virtuális) kézzel fogható bizonyítékaink vannak rá hogy megy.
Pl. 3.7.2.-vel karácsony előtt játszottam vagy 2 hetet (haverokkal együtt), most 3.8-al jött egy új szerveroldali tech, (SSOCS) ami miatt sok lett a bug, de nincs ezzel semmi baj, egy alpha verzió ill. a még fejlesztés alatt álló programok ilyenek. Majd 3.8.1-re megjavítják, akkor megint játszunk kicsit, mert megint lesznek új kipróbálandó dolgok és felfedezni valók. 3.9-el meg megint lesznek újdonságok.
Van egy alap, de már játszható játék, amihez negyedévente jönnek a nagyobb patch-ek, és már most, az alpha fázisban is vannak benne olyan dolgok amiktől leesik az állam.
Ez innen (apróbb döccenőkkel) csak egyre jobb lesz. És ez csak az a fele ami jelenleg publikus, az SQ42-ről érdemben még le sem rántották a leplet.Nincs semmilyen fantáziavilág, egy folyamatosan játszható, fejlődő játékról beszélünk, ami kisebb adagokban már most az alpha fázisában is élvezhető. Nem ígéret, meg nem képzelgés, itt van a gépen, elindíthatom bármikor, létezik, megy, szép is, jó is.
Értem én hogy a projekt támogatóiból akarsz hülyét csinálni, de ezekkel a tök alaptalan beböfögésekkel csak saját magadból sikerült.
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
Lacccca87
őstag
Tehat nektek az mar siker ha 2 helyett 4 en vagy 6 an jatszanak valamivel mert az dupla es tripla annyi. Hat sorry de ezt be kell latni hogy buko. Az a napi 6e jatekos kb semmi ha kicsit is siker lenne akkor napi 20e jatekos fordulna meg a vilagban. Jol latszodik a kiugrasi pontokon hogy hol probaltak meg helyrerakni a jatekot, es akkor vissszaternek kiprobalni, de ott is hagytak egybol a jatekosok.
-
Szőrös
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- E-roller topik
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- iPad 9th. 64GB Wifi/Mint Az Új/2025.03.02.Apple Gar./Akku 100%/p3389/
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Thinkcentre M720S i5 16GB 1TB SSD számítógép garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! HP Omen 15 15 FHD Gamer notebook - i7 10750H 16GB RAM 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN
- Lenovo Thinkpad T495 Ryzen 5 PRO 3500U/16GB RAM/256 SSD/14" FULL HD garanciás laptop eladó
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen