Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz CactuS #43 üzenetére

    "Ami vitatható az az, hogy az Uber rendszere miért nem fékezett, illetve ami még furcsább, hogy a Volvo saját Intellisafe rendszere miért nem taposott a fékbe."

    Na ezen gondolkodtam pont Én is. Arra tudok gondolni, hogy az az uber kikötötte a picsába és csak a saját rendszerei mennek. Hisz "uber" technológiát tesztelnek és nem volvot. Bár a Volvo helyében meg nem hagytam volna ezt kikötni, hisz nagyon szar reklám.

    Vagy konteo: ( ;] )

    Direkt beküldtek egy hajléktalant( látszik is, hogy szarik bele, Én ilyen helyen gondosan körülnézek és átbiciklizek, vagy legalábbis úgy átfutok, de legalábbis van mellényem és világításom) mint akit egy lávafolyam kerget, hisz alapból nem számítok arra, hogy ilyen kibaszott sötétben észre fognak venni és féltem az életem, tehát minél előbb szabadulni akarok a veszélyes helyről) mindegy minden alapon.

    Egyébként Amerikában élt 3 évet bátyám, biciklijén nem volt lámpa(nem számolt túlórával), rendőrök megállították és konkrétan nem büntetést kapott, hanem egy bicikli lámpa felszerelést. :Y

    [ Szerkesztve ]

  • dabadab

    titán

    válasz CactuS #43 üzenetére

    "ami még furcsább, hogy a Volvo saját Intellisafe rendszere miért nem taposott a fékbe"

    Erre szerintem egyszerű lesz a válasz: azért, mert nem volt benne ilyen. Az Uber saját önvezető rendszert használ, nem a Volvoét.

    "Személy szerint én nagyon remélem, hogy nem feszítik keresztre az Ubert és az egész önvezető technológiát ezért a balesetért"

    Konkrétan az Uber kurva felelőtlenül egy nagyon gyatra rendszert engedett ki az útra (és ezt tulajdonképpen eddig is lehetett tudni), szóval az Ubert nyugodtan.

    DRM is theft

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz CactuS #43 üzenetére

    Én teljes mértékben az önvezető autók mellett állok, de remélem az Ubert keresztrefeszítik emiatt. Ez tipikusan olyan hiba amit egy önvezető autónak egyszerűen nem szabadna elkövetnie. Manapság már a nem önvezető autók is képesek lennének ezt a helyzetet lekezelni, vagy legalább bevágni egy féket, hogy csökkentsék az ütközés erejét. Az Uber rendszere meg szó szerint semmit se csinált. Itt nem bonyolult helyzet volt, nem morális döntést kellett hozni, nem több szenzor együttes használatával valami komplex működést megvalósítani. Egyszerűen annyit kellett volna csinálnia, hogy mivel van előtte akadály, lefékez. Ha ez nem megy atombiztosan, akkor ne erőltessék a dolgot.

Új hozzászólás Aktív témák