Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz tgbrfv #39 üzenetére

    Ez így van, de azért nem árt az óvatosság. A piac hajlamos túlértékelni cégeket messze a valós teljesítményük fölé és itt alakulnak ki buborékok (vagy lufik, mindegy minek nevezzük). Jó példa erre a korábban már felhozott YouTube, amit korábban sokan aranybányának tartottak, közben csak pénznyelő, aztán itt van a Twitter is, ami fennállása óta nem tudja miből akar bevételt csinálni és nagyon csúnyán túl is értékelték a befektetők.

    Szóval én azért ráhagynék még pár évet arra, hogy lássuk tényleg fenntartható-e a Spotify (meg valamennyi többi streaming szolgáltatás) modellje. A Spotify biztosan nem működne ingyen, de még fizetősen sem ennyire olcsón, ha a nagy dohányt termelő mainstream popzenészek (jobban mondva az ő kiadóik) nincsenek rajta jelen. Nekik viszont egészen más (jóval magasabb) működési költségeik vannak, mint a Spotify-nak magának és lehet azt mondják 2 év múlva, hogy eddig tartott a türelem, ennyire olcsón nem tudják adni a tartalmat.

Új hozzászólás Aktív témák