- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- CentOS Linux
- Debian GNU/Linux
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
ribizly
veterán
Már pattan is lefele. Holnapra kell a támogatott driver RDR2 alá.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
yericho800
aktív tag
láttam a bl3 a szövegbe. ez javít a ultra laggokon? mert full hd high elég becsületesen beszopósodik néha... / ryzen 2600 3.8ghz-16gb ddr4 3000mhz-1070 gaming x. / vagy a vasam kezd puding lenni??
R5 3600 4,2ghz -2x16gb tridentz neo 3600mhz - 3060ti ftw3 ultra
-
Predatorr
őstag
válasz yericho800 #2 üzenetére
4k-ban tolom komolyabb lag nélkül 2080-nal (2600X), fhd-ben simán el kell szaladnia nálad. DX12?
Én majd a hotfixet szedem le, amikor kiderült, hogy ez a driver sem jó."Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."
-
Vektast
aktív tag
A Forza Horizon 4 már 3 hete játszhatatlan konkrétan! Ha 200 felett repesztesz egyszerűen eltűnik a talaj és ez nem egyedi probléma már fóruma is van a dolognak mert így az Online új driverrel használhatatlan, mégse javítják. Visszatéve a 436.48as drivert viszont tökéletesen megy, csak akkor meg a Cod MW rinyál hogy kéne neki az új driver. Röhej.
A nehéz idők erős embereket formálnak. Az erős emberek jó időket hoznak el. A jó idők gyenge embereket formálnak. A gyenge emberek nehéz időket hoznak el.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz yericho800 #4 üzenetére
Próbáld ki DX12-ben. Ugyan béta még, de sokat javult, és lényegesen kevesebb memóriát eszik, mint a DX11, illetve a legutóbbi patch óta már nem az UE4 memória menedzsmentje működik, hanem az AMD-é, ami még defragmentál is.
Teljesítményben biztos veszíteni fogsz, mert a te hardvered csak egy erőforrás kategóriát kezel egy erőforráshalmazon belül, tehát neked több halmaz kell eleve, miközben a Borderlands 3 előnyt kovácsol abból, ha mindhárom kategóriát be tudja rakni egy halmazba, de maga a defragmentálás, illetve a jobb memóriamenedzsment segít a lagokat eltüntetni.(#5) Vektast: Javítják majd azt, csak nem egyszerű. A 440-es batch viszonylag sokat módosított, ebből van a sebességelőnye a korábbi csomagokhoz képest, de egy rakás hibát is generál bizonyos játékok alatt, például FH4, illetve GTA5. Na most ezeket nem lenne könnyű javítani driverből, bele nyúlni, de az több hetet, akár hónapot venne igénybe, mire összerakják, letesztelik, kiadják. Emiatt inkább a játékok oldalán kezelnék ezt patch-ekkel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GodGamer5
addikt
Annyira nem lett fényes ez a RDR2 optimalizáció, főleg, hogy anno 1060-at írtak fullhd-ra ajánlottnak....
[link]"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
-
Chibass
tag
4K-ban miért nem tudja a Gsync 40-120Hz tartományt, nincs elég sávszél HDMI 2.0-n?
Aki nappal is legény, az éjjel nem volt ott!
-
-
Vektast
aktív tag
-
Predatorr
őstag
Ne vettess már, dx12-ben 10p-ig épít c: meghajtón 650MB-os shader cache-t egy 2500Mb/s ssd-n... és se nem szebb, se nem gyorsabb.
Nagyon gyúrnak a szoftfejlesztők mostanában ssd kinyírásra.Azt mi korlátozza, hogy 2 4k monitoron 2*DP nincs teljes surround view, csak vmi 60% szar felbontás?
[ Szerkesztve ]
"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."
-
GodGamer5
addikt
válasz GegeWarrior #12 üzenetére
Az eddigi tesztek alapján kb semmire. :)
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest