Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz yericho800 #4 üzenetére

    Próbáld ki DX12-ben. Ugyan béta még, de sokat javult, és lényegesen kevesebb memóriát eszik, mint a DX11, illetve a legutóbbi patch óta már nem az UE4 memória menedzsmentje működik, hanem az AMD-é, ami még defragmentál is.
    Teljesítményben biztos veszíteni fogsz, mert a te hardvered csak egy erőforrás kategóriát kezel egy erőforráshalmazon belül, tehát neked több halmaz kell eleve, miközben a Borderlands 3 előnyt kovácsol abból, ha mindhárom kategóriát be tudja rakni egy halmazba, de maga a defragmentálás, illetve a jobb memóriamenedzsment segít a lagokat eltüntetni.

    (#5) Vektast: Javítják majd azt, csak nem egyszerű. A 440-es batch viszonylag sokat módosított, ebből van a sebességelőnye a korábbi csomagokhoz képest, de egy rakás hibát is generál bizonyos játékok alatt, például FH4, illetve GTA5. Na most ezeket nem lenne könnyű javítani driverből, bele nyúlni, de az több hetet, akár hónapot venne igénybe, mire összerakják, letesztelik, kiadják. Emiatt inkább a játékok oldalán kezelnék ezt patch-ekkel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák