Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pilóta

    nagyúr

    válasz Stard72 #44 üzenetére

    Szeretik ezt mondogatni, akik nem néznek utána de ez nem így van.
    Rengeteg nyeresége van, csak nem kiveszi, hanem terjeszkedésre elkölti. Új gyárak épülnek, úgy technológiákat kutat belőle. A CO kvóta csak bónusz.
    A fenti krumplis példánál maradva, tegyük fel, hogy van 100 hektár krumplifölded, amin termelsz 50 milliós költségen krumplit, amit eladsz 100 millióért. De nem kiveszed az 50 millió pluszt, hanem veszel rajta még krumpliföldet. Veszteséges lennél? Papíron lehet, de valójában aligha...

    [ Szerkesztve ]

    Aki él és nem boldog, az téved!

  • nemlehet

    őstag

    válasz Stard72 #44 üzenetére

    Én úgy tudom hogy mostmár a gyártás is nyereséges, csak a legnagyobb profit/bevétel a kvótaeladásból van.

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

  • Huntszy

    tag

    válasz Stard72 #44 üzenetére

    Ez mindig előjön. Lehet, hogy az év végi mérleg nem mutat dollármilliárdos pluszokat de azt valahogy mindig elfelejtik az emberek hozzátenni, hogy időközben mekkora eszközértékre tesz szert. Csak az elmúlt két évben: felépített Kínában egy gyárat rekord idő alatt. Felépített egy második gyárat Kínában ahol idéntől kezdve évente annyi SC oszlopot tudnak gyártani mint eddig ÖSSZESEN telepítettek. Készítik a második fázisát a kínai gyárnak az Y-nok gyártására.

    Berlinben a gyár már majdnem üzemkész amely MY-ket fog gyártani, elkezdték a földmunkálatait a második fázisnak ahol M3 (vagy peltykák szerint egy Gold Golf méretű új típus who knows) fog készülni és helyben gyártott akkucellák 2022-től elvileg (miközben a nagy EU autógyártók aksigyártó konglomerátuma 2024-ben kezd gyártani - az igéretek szerint, addig marad a koreai import). Már szerkezetkész az új Texas, USA gyár, szerelik a gépsorokat.

    Mindeközben új cellatechnológiát mutattak be ami idén autókba megy, megoldották, hogy hogyan lehetne elhagyni a modulokat és cell-to-body-al gyártani az autókat nagy példányszámban és az IDRA-al közösek olyan technológiát fejlesztettek ki amivel egy darabban tudják az autó egész orr valamit farr részét préselni ezzel kilóméternyi gépsorokat és rengeteg hegesztő robotot és fázist megspórolva.

    Mindeközben negyedévről negyedévre képesek folyamatosan növelni a legyártott autók számát amik mind azonnal el is kelnek így még mindig a gyártási kapacitás az értékesítés limitje.

    Ezek mind csak az elmúlt 2 évből csipegetett dolgok.

    Én elhiszem, hogy ha csak ránézel a negyed éves jelentésre akkor azt látod, hogy nem giganettóbónusz dollármilliárd nettó profitok vannak de lássuk be, hogy azért mert a befolyó összegekből eszement tempóban terjeszkednek minden fronton aminek fizikai manifesztációja is van. Nem csak egyg random startup ami ígéreteken meg menő videókon kívül semmit nem mutat be csak folyamatos tőkebevonásokat kerget.

    [ Szerkesztve ]

  • Zirowe

    nagyúr

    válasz Stard72 #44 üzenetére

    A fenét csak abból, btc-t is spekulálnak kínjukban.

    We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

Új hozzászólás Aktív témák