Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fordfairlane

    veterán

    válasz Penge_4 #27 üzenetére

    Ne engem fárassz a sztenderd konteós marhaságoddal. Eredeti szakmámat tekintve villamosmérnök vagyok, nem hülye, akinek mindent be lehet adni ezzel a "ki tudhassa aztat igazándibul" kocsmai bölcsességgel. Írtam, nem tartom valószínűnek, mert szinte lehetetlen jól kivitelezni és eltitkolni egy ilyet ekkora léptékekben tervezett és gyártott eszközöknél. A cikk olyasmit sugall, hogy sima ügy lehallgatni a kikapcsolt mobilokat, ami szerintem hazugság, még akkor is, ha tényleg léteznek ilyen modellek.

    Egyébként az, hogy ezt is a saját igazolásodra használsz fel, abban meg mi a új? Minden ilyenre mániákusan rárepülsz, miközben látszik, hogy nem sok közöd van a szakmai részéhez.

    [ Szerkesztve ]

    x gon' give it to ya

  • Mr X

    veterán

    válasz Penge_4 #29 üzenetére

    Le kell mérni a kikapcsolt telefon által kibocsátott rádióhullámok létét vagy nemlétét, aztán meg is van oldva a kérdés.

  • fordfairlane

    veterán

    válasz Penge_4 #29 üzenetére

    Elképesztő, hogy milyen mennyiségű szöveget vagy képes összeírni a nagy semmiről. Mert pont ennyit értesz ehhez is. Nekem legalább van szakmai tudásom, ellentétben veled, aki a szófosáson kívül semmit nem tud. Kezeltesd magad.

    [ Szerkesztve ]

    x gon' give it to ya

  • And

    veterán

    válasz Penge_4 #45 üzenetére

    "Ez túl egyszerű lenne és már csak aksi merülés szempontjából is gyanús. Mi van, ha nem bocsát ki semmilyen rádiójelet anélkül, hogy egy külső eszköz megadná neki erre a jelet/kérést?"