Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gregorius

    őstag

    válasz ngabor2 #3 üzenetére

    a legszebb, hogy következetesen egybemossák az elmaradt (extra)profitot a károkozással. NEM ugyanaz. nagyon nem. szoftveres károkozás az lenne, ha nem a májkrémszoft hivatalos disztribútorboltjából venném meg a vindózt, hanem az utcasarkon, ismeretlennek fizetnék érte
    Sajnálatos módon még mindig ebből van a több. A legnagyobb akasztások abból vannak, hogy az OEM partner ahelyett, hogy rendesen megvenné darabra a licencet felynomja a windózt aztán a végfelhasználó koppan a validálásnál. Vagy a másik lehetőség (bár ez már jóval kevesebb) a távolkeleten dívik, hogy all-in-one cd pakkban árulják az átlagfelhasználó átlagszoftverpakkját, fillérekért. Általában csak a tech. képzett emberek (illetve közvetlen környezetük) oldják meg ingyér a dolgot, és az enyhe túlzás, hogy az ő arányuk elérné a 90%-ot információs társadalom ide vagy oda. Nem hinném, hogy jelentős lenne a különbség, ha az elmaradt profitot és a károkozást különválasztjuk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák