- Facebook és Messenger
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
Új hozzászólás Aktív témák
-
ldave
félisten
Ó, nagyon jó, hogy ilyen is van már itt a Gamepodon, jó volt olvasni. Remélem ez nem egy egyszeri dolog, hanem máskor is kapunk hasonlót a sok-sok hazai fejlesztőt
A Slime draws near! Command?
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Ez egy jó kezdeményezés, remélem lesz folytatása!
Az az iroda a képen viszont nekem nagyon lehangoló a hatalmas üres, fehér térrel, az ablak- és növénynélküliséggel, az ideiglenesnek ható berendezéssel – olyan, mint egy demo- vagy lanparty.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Seirei
tag
Irdatlanul lelketlen ketrecnek tűnik az az iroda környezet, nem lepne meg ha jó néhány embert vesztettek pusztán azért mert a járvány adta home office után őket is visszavezényelték
-
Bocha
HÁZIGAZDA
A képeken tényleg kevésbé mutatós a helyszín, a valóságban ennél sokkal jobb. Tudni kell, hogy ez egy 10+ méteres belmagasságú csarnok, aminek önmagában is van egy nagyon erős és jó kisugárzása, de nyilván teljesen más lehetőségeket tartogat, mint egy belvárosi irodaház. Sajnos az időjárás pont pocsék volt, amikor ott voltam, de amúgy van kinti sütögetős terület, vannak elvonulós szobák, de tény ami tény, nehezen lehet jól fotózni a helyszínt.
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
Bad Pritt
nagyúr
A mobil messze a legerősebb szegmens ezen a piacon. A bevételek itt is óriásit nőttek, körülbelül 20%-ról beszélhetünk, ez egy 140 milliárd dolláros piacon egy elképesztő szám. Idén várhatóan 180 milliárdosra fog bővülni ez a terület, aminek körülbelül a felét adja a mobilos szegmens, a 30%-át a konzolok, a 20%-át pedig a PC.
Elképesztő számok önmagukban, az meg külön hihetetlen, hogy a mobilok minden bevétel felét adják.
Itt csatolnék vissza az Activision-Blizzard felvásárlásra, beszélhetünk itt CoD-ról, WoW-ról, de nap végén a cégcsoport legfontosabb cége a King, ami 11 stúdióval, 2000 emberrel ontja magából a kolosszális bevételeket elérő mobiljátékokat.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Major Lion
senior tag
Egyetertek, ez egy siralmas munkahelyi kornyezet, sehol egy noveny, ablakok csak a teton es nagyon uresnek hat az egesz... en itt nem birnek dolgozni. Es a kabelek is osszevissza!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
#72042496
törölt tag
válasz bLaCkDoGoNe #2 üzenetére
Képekről én is ridegnek és sterilnek látom, de elhiszem Bochának, hogy élőben más.
-
ballod
csendes tag
Én itt dolgozom a cégnél és tök érdekes, hogy többen elsőre az ingerszegény munkakörnyezetet veszitek észre. Én magam nem így érzem, de megvédeni mégse akarom (meg szerintem nem is tudnám) hisz elég szubjektív dolog ez.
Amit érzek az az, hogy a közösség tök jó, folyamatosan dolgozunk azon, hogy a bent dolgozók környezetét fejlesszük és egyelőre tervbe sincs, hogy bárkit visszarángassunk home officeból. Szabolcsék rendkívül nyitottak az irodaszépítéses elképzelésekre mivel a covid alatti felújítás a mai napig meglátszik (duplájára nőtt a létszám).
De persze ettől még lehet, hogy valaki valaha amiatt mondott fel nálunk mert nem voltak növények. És lehet ha mindenki bejárna én is azt érezném amit ti már most láttok. Nem tudom.
Mindenesetre elgondolkodtató amit írtok, meg is kérdezem a többieket mit gondolnak erről. Köszi a sugallatokat -
myckey
veterán
No
Ez érdekes, kíváncsi leszek, mit mondanak odaát a társak.
Aztán jöhetnek majd a virágos képek, ha úgy alakul.
és a kábelmenedzsment ( azt is felemlegették )További sok sikert !
: )[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Yodafon
senior tag
. Nagyon sok a jelentkező, hiszen rengeteg embernek tetszik a játékok világa, de mivel speciális elvárások vannak és a hazai felsőoktatásban nincs igazán jelen ez a terület, sajnos csak a jelentkezők 1-2%-a megy át a próbafeladatokon.
Ezt hogy kell erteni? Pistike jelentkezik mert szeret jatszani? En Java fejlesztokent vajon megfelelo lennek?I'm gangsta!
-
uniform 2-4 kijelzos setupok minden asztalon, allithato magassagu asztalok mindenkinel, van labtarto akinek kell, ulesek foleg allithato irodaszekek. ahogy nezem periferiak minden asztalnal elteroek, ha erre a cegvezetes figyelt, az kulon jo.
kabelezes foleg a "kit erdekel / igy adta ki a 220" kategoria, ami jellemzoen fejleszoknel normalis. ahogy nezem az asztalokon nincs kabelcsatorna, de a gyakorlatban ami fontos az amugy is, hogy a szek es az asztal magassaga / tavolsaga legyen jo.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
dabadab
titán
kabelezes foleg a "kit erdekel / igy adta ki a 220" kategoria
Nálam itthon kábelcsatornák vannak, a 220-as kábeleket mindenen lecseréltem fehérre, mert a fekete túlzottan elütött a fehér faltól meg kábelcsatornától, a hosszabbítóba meg szimmetrikusan vannak elrendezve a földelt és földeletlen kábelek.
De tökre el tudom képzelni, hogy valakit nem érdekel, csak nem értemDRM is theft
-
Edge
veterán
Gondolom van rendszergazda is köztük(vagy külsős cég adja), mert jellemzően nem fejlesztők rakják össze a halózatot(switchek port konfigurálasával egyetemben), a gépeket és telepítik fel az os-t ill szoftvereket(licenszelés(!)). Ők csak használják.
Szóval a fejlesztőt mégha zavarja is a kábelrengeteg, tök mindegy, ha a rendszergazda azt mondja jó lesz így is, tudsz dolgozni nem?[ Szerkesztve ]
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
& dabadab: foleg, ha sokat kell modositani es a hozzaferhetoseg is kritikus, akkor a kabelezesen max javitani lehet. a helytol fuggoen nem biztos, hogy egyszeru elrejteni mindent, bar azert vannak megoldasok.
btw az inhouse rendszergazdak gepeit en a bal sarokban levo 2x2 kijelzos setupokra tippelem.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
fornettisuti
veterán
Engem a székek érdekelnek, hogy mifélék?
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Tigerclaw
nagyúr
Kár hogy a mobil szegmensben a freemium, P2W játékok irányába lép a mainstream, amit én undorítónak találok. Nincs problémám a mikrotranzakcióval, ingame store-okkal, de az nagyon nem tetszik, amikor kényszer a vásárlás. Sosem fogok ilyen játékon dolgozni.
Az szintén probléma, hogy az app áruházakban szándékosan nem engednek szürni hagyományos, valódi free es freemium játékokra, mert ők is ezen nyerészkednek. Az EU szabályzók meg szokás szerint 5-10 évvel kullognak a történések után.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Köszi a cikket.
Arról még szívesen olvasnék, hogy végül is hogyan néz ki a munka amit csinálnak. Olvasni olyan "rémtörténeteket", hogy xy cégnél valaki hetekig csak köveket textúrázott és a játékból nem is látott semmit.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
TrueWhitee
tag
A cikket olvasva rájöttem, hogy mennyire hiányzik a Digital Reality, vagy a Stormregion, akik azért elég jó kis játékokat letettek az asztalra. Mondjuk öröm az ürömben, hogy a Kite kiadta anno a S.W.I.N.E remake-t, amit a megjelenés napján be is húztam. Viszont milyen überkirály volna egy Imperium Galactica/Haegemonia remake.
-
enté
csendes tag
A rajzolgató emberke kezétől 10 centire van a szonszédos gépház hátulja meg a különféle kábelek. Az asztalok lábterében gépházak és kábelek kuszasága. Mintha egy septiben felhúzott digitális menekültszálláson lennénk. Semmit sem sikerült kihozni a hely adottságaiból.
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, tenyleg olyan mint valami sebtiben felhuzott veszhelyzeti kozpont vagy modern kori lan party. Nagyon az asztalok, szinte nulla a szemelyes ter. Van ahol a 3 monitoros setup szo szerint belelog a szomszedban ulo monitora ele. A lerakott gepek es kabeldzsungel idealis arra, hogy valaki felrugja, bele akadjon, lehuzzon valamit az asztalrol. Emellett a kepek alapjan tulsagosan steril, funkcionalis, nulla tamogatassal a kreativitasnak. Üres feher/szurke falak, ugyanolyan padloszőnyeg.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Rayyy
senior tag
Ha egy következő potenciális interjúalanyként olvasnám a cikket, nem vagyok benne biztos, hogy megengedném, hogy fotók is készüljenek... Igen, én is észrevettem az első ránézésre "hideg" teret, de ha összességében nézem a hozzászólásokat, akkor itt is összejött egy indokolatlan negativitás góc. Nem kéne ezt csinálni szerintem.
Jó dolog, hogy betekintést nyertünk, nagyon jó irány a Gamepod-nak tartalmi szempontból. Hasonló az én munkahelyem is a tevékenységi kört illetően, érdekes látni ilyeneket.Minden a legnagyobb render!
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Hát, a grafikusok munkáját nem ismerem, az nekem alpesi varázslat. Viszont hellyel-közzel programozó is vagyok, ahol azért mindig más megoldandó feladat jön szembe ahogy kerülnek be az új funkciók egy programba. No de ha ilyen "Digitális kőműves" munkám lenne, akkor lehet, hogy hamar valami szerekhez kellene nyúlni.
Úgy egyébként az iroda kritikájáról az a véleményem, hogy többnyire objektív amit itt leírtak. Én se vagyok híve az ilyen open iroda koncepciónak. Nálunk 2-3 monitor van mindenkinél, de a mellettem ülővel a gépházakat betettük kettőnk közé, mert így van személyes tér és ez jó, engem baromira zavar, ha a perifériás látásom sarkában valaki mocorog. Igaz, nekünk kellően széles az asztal ehhez.
Ezt az irodát én először a falak dekorálásával dobnám fel, hogy legyenek rajta színek, formák, stb. Aztán szerintem a padlószőnyeget is érdemes lenne cserélni, mert az a szürke nagyon lehangoló a fehér fal mellé.
Az előző cégemnél ahol ilyen nagy open iroda volt, ott a tartóoszlopokat színre festették, amik azonos színű padlószőnyeg kockákban végződtek az egyébként barna padlószőnyegen. Így olyan lett, mint ahogy a víz folyik le a minecraftban, nagyon jól nézett ki.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Tigerclaw
nagyúr
Én a padloszonyeg helyett valami vintage kopottas stilusu laminalt padlot tennek, a falakra meg mehetnenek nagy A0-as nyomatok a korabbi jatekaikbol. Szet kellene huzni az asztalokat es sorba allitas helyett jobban szetszorni hogy betoltsek az amugy ures, hasznalaton kivuli teret. A fal is kaphatna mas szint, szekcionkra osztva.
Elkerulnem a tulsagosan eroltetett uberszines startup stilust is. Ja es persze kellene nem keves noveny is, hogy elobb legyen, vagy laminalt padlo helyett valami premium mufu is lehetne a padlon.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Bad Pritt
nagyúr
Kezd kicsit a ló túloldalára esni a téma szerintem.
Nincs amúgy semmi komoly baj ezzel az irodával, ingerszegény, de ennyi. Bemész, dolgozol, hazamész, aztán otthon olyan dzsungeled van, amilyet csak akarsz.
A másik fele, hogy a cikk is írja, hogy a kollégák jelentős része be se jár.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
section9
őstag
A tenyleg sweatshop jellegu iroda mellett en azert a home office elleni ervelesen is eleg erosen becringeltem. Az mekkora uzleti kockazat, hogy egy interjuban elkotyogja a CEO, hogy nincs kozpontilag menedzselt jelszo policy es encryption-at-rest kikenyszeritve?
-
gergelyilles
csendes tag
Sziasztok. Volt már szerencsém pár próba feladathoz és már csak azért jelentkezek mert kíváncsi vagyok, hogy az a 98% ennyire gyökér vagy tényleg ilyen jól szelektálnak a fiúk.
Azt érdemes tudni, hogy a legtöbb fiatal és kezdő fejlesztő (akivel én találkoztam)nem tudd gazdálkodni az idejével (ez nálam sincs másképpen de fejlesztem magamat azért) és feladják mert nem látják a végét a feladatnak.Greg
-
Remélem lesz a cikknek folytatása, ami kicsit informatívabb lesz a cégről. Mert ez csak egy "állas hirdetés" volt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
GeryFlash
veterán
Amugy ez a 30 betoltetlen pozi jopofa, csak mert:
- nofluffon es professionon nem hirdetnek
- linkedinen jobsnal nincs nyitott pozicio
- weboldalukon nincs carreer menupont
- googlebe amit talalsz programozoi allast ami az oldalukra navigalna az mar betoltott.Igy mondjuk k*rva nehez lesz embert talalni ha mindent elkvoetnez azert hogy ne jojjon hozzajuk senki.
Viszont az hogy miylen ingerszegeny meg hogy ki hogyan rendezne be a helyukbe Azert ezt a temat nem kicsit toltatok tul.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
Hat en se keresnek soha ott, csak nofluff vagy linkedinen, viszont egyreszt a legnagyobb allaskereso portal, szoval relevans, masreszrol korabban (google tanulsaga szerint) csak itt hirdettek.
De egyebkent utobbi meg indokolt is: jatekfejlesztonek nem a penzert mesz el. Itthon egy c#-os vagy c++-os jatekfejleszto az a sajat szintjenek megfelelo ipari atlag 50-70%-at keresi (legalabb is annal a 3 jatek fejleszto cegnel amirol nekem tudomasom van). Aki jatekfejlesztonek megy (akar itthon akar kulfoldon, szoval ez nem itthoni sajatossag), az ezzel tisztaban van/kell lennie, ez alapvetoen egy hivatas, ami sokak szamara megeri a kisebb fizetest. Eleg szarul neznenek pl. egy meghirdetett Neocore c++ fejlesztoi pozicio bersavja a nofluffon, nem veletlenul nem latsz ott soha jatekdev allast.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
válasz GeryFlash #42 üzenetére
mondjuk utobbi idoben en meglepodve lattam, hogy kepzes szinten mozgas van HC software engineering felol design fele iparon belul. ugy nez ki kevesebb hardcore programogozra / fejlesztore van szukseg game deven belul. enginek tul bonyolultak lettek, ha meg eleve unity / ue / stb megy, arra globalisan par helyen van szukseg.
ez mondjuk egyben korrelal is azzal, amit irsz. egyebkent startupoknal ahogy neztem fejlesztobol altalaban 1-2 huzo programozo eleg szokott lenni.
azert voltak erdekessegek is, pl a göteborgi Ghostrol hallottam olyat, hogy nem talaltak embert es tobbek kozott azert zartak be. ugy, hogy svedeknel azert van par dedikalt, vilagszinten is top felsooktatasi kepzes erre rafekudve (ertsd, dev, design, manuscript writing, sound engineering teruleten belul).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
GeryFlash
veterán
Jaja. Meg egyebkent elegge kezd divatba jonni a jatek engineknel a virtualis programozas, ahol boxokat rakosgatsz le es kotogetsz ossze, szoval vegyesen vannak c++/c# programozok es ilyen scriptelgetok.
Valoban, bar errol pontos tudomason nincs, de szerintem 2022-ben joval tobb artist kell mint mondjuk 15 eve, biztos mar masok az aranyok. Nagyobbak a map-ek, sokkal tobb modell, tobb atvezeto videok stb. Meg ugye amit irsz, hogy legtobb helyen unity vagy unreal engine van, ahol igy van ott peldaul elenyeszo szamu shader programozo kell (ha van egyaltalan). Alapvetoen ezzel a ket motorral mar akar egyedul is tud az ember alkotni, nem kell hozza nagyon mely programozasi tudas.Ez a goteborgi studio ez valoban durva, de szerintem ez is mint oly sok dolog penzkerdese.
Szamomra rejtely, hogy egy nagyon gazdag orszagban hogyan letezhet jatekfejleszto studio pl a finn Remedy vagy a sved Avalanche vagy Paradox hogyan tudja kitermelni a koltsegeket. Az IT berek kevesbe skalazodnak a tobbi berhez kepest kelet-europa es a nyugat-europa kozott (ertsd: amig mondjuk nyugaton a median ber az itteni mondjuk 3-4szerese addig az IT berek 1.5-2szor magasabbak), de azert akkor is ugyanarra a marketre mennek ugyanolyan beveteli eselyekkel mikozben joval tobb koltsegbol kell kihozniuk a jatekot.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
válasz GeryFlash #44 üzenetére
jaja. egyebkent ez valahol varhato volt. game designerek kozott volt az a visszatero poen, hogy az elso munkajuknal ugyis berakjak oket scriptelni, ugyhogy kemenyen kaptak ok is a C++ alapozast.
artist tobb kell, meg volt az a megfigyeles, hogy programozo kell, de csak programozoktol nem lesz egy jatek jo. artist biztosan tobb kell.
jaja, enginek dokumentacioja elsorangu, spanyolviaszt nem kell feltalalni. pl beepitett network stack is skalazodik, szoval az sincs mar mint par eve, hogy adott esetben nullarol kellett ujrairni. architektura tovabbra is necces, de arra meg nem kell egy teljes dev teamet etetni.
svedeknel IT berek magasabbak, de ahogy neztem Budapesten is azert meg lehet keresni havi 2-3000 euro nettot senior OO devkent. magasabb lesz a mukodesi koltseg, de azert nem annyival. ez meg adott esetben visszajon az eltero munkahelyi kulturan.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
GeryFlash
veterán
,,svedeknel IT berek magasabbak, de ahogy neztem Budapesten is azert meg lehet keresni havi 2-3000 euro nettot senior OO devkent. magasabb lesz a mukodesi koltseg, de azert nem annyival. ez meg adott esetben visszajon az eltero munkahelyi kulturan."
Igen, csak ezt mondom, ezek a netto 2-3 ezer euro ez az altalanos medior-senior OO szoftverfejlesztok atlaga itthon, a jatekfejlesztoknel ezt majdnem 2-vel kell osztani. Szoval egy atlag fejleszto kb 15-18 ezer euro/ netto, ha a munkaltato osszkoltseget nezed akkor itthon egy jatekfejleszto osszkoltsege valahol 30-35 ezer euro kozott van.
Na mar most a reditten azt irjak atlag 5 ezer brutto/ho illetve 60 ezer/ev ami az altalanos brutto. Es a brutto azert meg mindig nem az osszkoltsege a munkaltatonak.
Bar van aki 3700-ert is inkabb jatekot fejleszt mint ketszer annyiert JS-ezne:
Szoval csak ezt a 2 dolgot akartam mondani/alatamasztani:
1.) game devek mindenhol kevesebbet keresnek mint ugyanabban az orszagban client software vagy webfejlesztokent, cserebe elvezetesebb munkajuk van/lehet
2.) Osszesegeben kozel ketszer annyiba kerul egy jatekfejleszto mint itthon.Abban igazad van, hogy talan jobb munkakultura valamit kompenzal, de ketszer annyit nem hiszem, szoval tovabbra is rejtely hogy hogy hozzak ki a kozepesen nagy studiok eszakon a matekot
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Szab_Nemesys
friss újonc
Sziasztok
Köszönöm a sok értékes kommentet. Az irodánk valóban nem a leg látványosabb ebben a pillanatban, lévén pont covid előtt dupláztuk a méretét, hogy elférjünk, majd még az akkori stáb fele is hazament és most home office-ból dolgozik. Ezzel együtt viszont vannak benne színek, sőt még egybefüggő nagy fa felületek is, szóval sweat-shop-nak nem mondanám. És folyamatosan dolgozunk rajta/szépítgetjük, a sajtát dolgaink, ötleteink után.
Az álláshirdetéseink pont lejártak (3 is futott mikor az interjú készült) de hamarosan megy ki a következő csomag (C++, C# fejlesztőt keresünk most). Köszi a tippet a no fluff-ról, menni fog oda is, eddig ott nem hirdettünk. Akit érdekel a tesztünk, próbálja meg magát és jelentkezzen
Ha van kérdésetek, vagy észrevételetek, igyekszem majd még benézni és válaszolni.
Üdv,Szab
Szab
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Hölgyek és urak, nagyon örülök, hogy ennyire izgalmasnak találtátok a témát, ennek fényében nyilván úgy döntöttünk, hogy lesz folytatás, első körben a Nemesys Games vonalon megyünk tovább. Folytatjuk az interjút (talán még videó is lesz hozzá) a ti kérdéseitekkel. Összegyűjtöttem a már feltetteket, amelyeket lejjebb írok, viszont egy hétig, egészen pontosan 2022.04.18. 23.59-ig várok további kérdéseket, amelyeket felteszek majd a következő interjúban. Nem csak Szabolcs, hanem a technikai vezető is ott lesz, úgyhogy jöhetnek ilyen jellegű kérdések is!
Amik eddig jöttek:
-Próbafeladatokra példák (flexxx2, #13)
-Vannak-e rendszergazdák, milyen a setupjuk? (proci985, #20)
-Milyen székeken ülnek a cégnél dolgozók? (fornettisuti, #21)
-Konkrétumok a munkavégzéssel kapcsolatban, hogyan zajlanak a hétköznapok, kinek milyen feladatai vannak (CPT.Pirk, #23)Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
További kérdések a részemről:
-mennyire jellemző a túlóra
-egy projekt végéhez közeledve meredeken emelkedik-e a határidő tartásához kellő munkaóra, gondolok itt olyan dolgokra mint pl. amit a CP2077 vagy az ME Andromeda meg hasonló játékok fejlesztésénél láttunkNincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby rádiós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
- Teljes Playstation VR szett PS5 adapterrel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen