Új hozzászólás Aktív témák

  • Gregorius

    őstag

    válasz tobal #65 üzenetére

    Azért nem mindegy, hogy a kifizetett pénz kiúszik külföldre, vagy belföldön marad, és még munkahelyeket is teremt.
    Ha tényleg ez lenne a kormány célja, akkor az új adórendszerrel nem azokat az egyébként is jómódú rétegeket hozta volna helyzetbe, akik ahelyett, hogy az itthoni fogyasztást erősítenék (ugye akármilyen gazdag az ember, nem fog napi hat kiló kenyeret megenni), inkább külföldi bankokba, tőzsdékre és adóparadicsomokba viszik ki a fölös pénzüket.

    Megjegyzem Magyarországon a munkanélküliség inkább a képzetlen rétegeket érinti. Az IT szektorba befizetett pénz ezen alig javítana.

    Egyik esetben :

    Egy cég egy terméke, ugyanattól support, NULLA verseny, fix ár, házi "szabvány", ...

    Másik :

    Egy nyílt termék, bárkitól ( saját gárda, outsourceingolt, ... ), aktív verseny, rugalmas árképzés > valódi verseny, valódi szabvány, ...
    Az első egy speciális esete a második felállásnak, vagyis nem igaz, hogy nulla verseny van. Csak versenyképes TCO-val tudnak labdába rúgni.
    A szóban forgó irodai programcsomagok mindegyike kifogástalanul ír/olvas szabványos formátumokat (sőt, azonos szabványokat is), ez egyik oldalnak sem előnye. A kompatibilitás persze hagy némi kívánni valót maga után. Mint ahogy a html-t is annyiféleképpen értelmezik, ahány böngésző a világon van.
    A félreértések elkerülése érdekében: a hotfix supportról gondolom, hogy nem szabad harmadik félre bízni. A training/tanácsadás/stb az simán megoldható (akár certified partner, akár nem), sőt meg is oldják. Ebben ismét nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák