Új hozzászólás Aktív témák

  • anulu

    félisten

    válasz tuser #66 üzenetére

    egyik eset: pontosan, service level agreementben lefektetett support, biztos háttér
    másik eset: bárki beletolhat bármit a kódba, utána supportot váltasz, idő míg átlátják, h ki mit és miért módosított, köv váltásnál már az előző kettőt kell átlátni; közel sem biztos, h annyira felkészült a gárda, mint amennyire hírdetik magukat. persze, lehet referenciákat kérni, meg megérdeklődni más cégeket, de ez mind idő, az pedíglen pénz

    "Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

Új hozzászólás Aktív témák