Új hozzászólás Aktív témák

  • luw2win

    őstag

    válasz postajoska #92 üzenetére

    Nem akarok belemenni vitába, de Suzukinál jobban strapálható autó nincs. 1992-esem van, 100000km után lett beletéve a gáz, most járunk 520000km-nél, semmi baja nem volt csak gumit kellett cserélni. Semmi motorhiba semmi olyan ami költséges. Van még mellette egy Citroen Picasso-m 40000km (negyvenezer!!!) után kuplungos lett, lendkerékkel együtt kell cserélni, és monták hogy több mint 150k-ra számítsak. Azért ne legyen már 40k km után egy autó kuplungos. És nem volt széthúzatva meg semmi, ezzel ellentétben suzukival már télen jégen pörgés, csak gáz van benne ami sokak szerint szétcseszi a motorot szerintem semmit se tesz neki de sebaj stb stb.
    Ettől függetlenül még lehet h jobb kocsi ez az Opel mint egy akármilyen suzuki, csak én ezt ugy vettem le h ilyen ócsárolás. Nem vagyok suzuki fan, ez csak mindennapi kocsinak van használva, arra hogy ha megnyomják lesz4rom ha megkarcoják *** stb.

    .“Azért nem jut olyan sok ember sehova az életben, mert a hátsó kertben keresgélik a négylevelű lóheréket.”

Új hozzászólás Aktív témák