Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz t72killer #21 üzenetére

    Ha senki nincs az úton (tényleg senki, garantáltan, még gyalogos sem,
    s még a mérőautó sem!), akkor miért "csak" 5%-ot léped túl?:D Simán
    belefér a 50% is, azzal még több időt spórolnál...:K Megjegyzem, hogy
    az elmúlt két hétvégén kétszer is mentem le Balatonra az M7-esen, és
    mindkét nap +1 óra "veszteség" volt a dugó miatt, amit baleset okozott!

    Nyilván volt egy-két "kicsit gyorsabban még belefér", aztán hopp, valaki
    hibázott* és akkor már mindegy eset.
    Pont azon gondolkodtam amúgy,
    hogy ON legyek, hogy az ilyen helyzetet (ti. a helyszínelés miatt lassú
    a pálya egy szakasza!), hogyan tudnák önvezető autók szépen kezelni,
    mert amit az emberi sofőrök előadnak (hullámzik a forgalom: néha totál
    megáll, néha meg megy 90-100-zal, ahelyett, hogy menne mondjuk vmi
    konstans 60-nal?) az kritikán aluli. Más kérdés, hogy a helyszínelésnek
    sem kellene órákig tartania... Bár a legfrankóbb az lenne, ha nem lenne
    egyáltalán ilyen baleset az autópályán, ami egymásra figyelő autókkal
    (a hardver-/szoftverhibáktól most egy pillanatra elegánsan eltekintve!:DDD),
    simán kivitelezhető lenne. Vagy egymásra figyelő, vezetés közben nem
    telefonáló, cigiző, zabáló, borotválkozó, sminkelő, bambuló sofőrökkel...

    *: feltételezett valamit, ami nem jött be, vagy a másik "nem vette észre".

    Szerk: egyébként a Google térkép forgalom színezése elég hasznos!:Y
    Nem én vezettem, szóval ráértem nézegetni, be is mondtam a sofőrnek,
    a következő kanyar után torlódás várható (mert 20 km-rel odébb baleset
    volt), így eleve nem érte meglepetésként, hogy hirtelen kellene lassítani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák