Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz t72killer #21 üzenetére
Ha senki nincs az úton (tényleg senki, garantáltan, még gyalogos sem,
s még a mérőautó sem!), akkor miért "csak" 5%-ot léped túl? Simán
belefér a 50% is, azzal még több időt spórolnál... Megjegyzem, hogy
az elmúlt két hétvégén kétszer is mentem le Balatonra az M7-esen, és
mindkét nap +1 óra "veszteség" volt a dugó miatt, amit baleset okozott!Nyilván volt egy-két "kicsit gyorsabban még belefér", aztán hopp, valaki
hibázott* és akkor már mindegy eset. Pont azon gondolkodtam amúgy,
hogy ON legyek, hogy az ilyen helyzetet (ti. a helyszínelés miatt lassú
a pálya egy szakasza!), hogyan tudnák önvezető autók szépen kezelni,
mert amit az emberi sofőrök előadnak (hullámzik a forgalom: néha totál
megáll, néha meg megy 90-100-zal, ahelyett, hogy menne mondjuk vmi
konstans 60-nal?) az kritikán aluli. Más kérdés, hogy a helyszínelésnek
sem kellene órákig tartania... Bár a legfrankóbb az lenne, ha nem lenne
egyáltalán ilyen baleset az autópályán, ami egymásra figyelő autókkal
(a hardver-/szoftverhibáktól most egy pillanatra elegánsan eltekintve!),
simán kivitelezhető lenne. Vagy egymásra figyelő, vezetés közben nem
telefonáló, cigiző, zabáló, borotválkozó, sminkelő, bambuló sofőrökkel...*: feltételezett valamit, ami nem jött be, vagy a másik "nem vette észre".
Szerk: egyébként a Google térkép forgalom színezése elég hasznos!
Nem én vezettem, szóval ráértem nézegetni, be is mondtam a sofőrnek,
a következő kanyar után torlódás várható (mert 20 km-rel odébb baleset
volt), így eleve nem érte meglepetésként, hogy hirtelen kellene lassítani.[ Szerkesztve ]