Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz kingi #15 üzenetére

    Nekem volt velük dolgom mostanában. Az az ő tragédiájuk, hogy egy bizonyos minőségi igény felett már nem gépeket vesz a vevő, hanem emberekkel kerül kapcsolatba és szinte csak az számít, elhiszed-e neki, amit ígért vagy sem.

    Mert a hajadra kenheted a garanciális szerződést, ha olyanok a szervizesek, hogy sose sikerül megoldani a bajt, másrészről meg beszélhetsz szóban is egy céggel, ha tudod, hogy az ott dolgozó emberek "hitelképesek". Meg az is igaz, hogy egy csomó energiát belefektet a vevő is meg az eladó is abba, hogy jó legyen a kapcsolat, kialakuljon a bizalom, ezt nem szívesen tolja bele másik cégbe az ember.

    Ezért vettem ibm-et. Pedig más cégek bombázó üzletkötőket küldtek, az ibm meg nem :) Meg azért, mert a hasonló árszintű hp vasak hulladékok voltak az ibm-hez képest :)

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák