Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz copass #118 üzenetére

    Más kérdés, hogy milyen szigorúan, és van-e értelme.
    A konkrét megfigyelés már sok.
    Volt hely, ahol 4 cuccban kellett vezetni, hogy mit csinálok (az emberek nagy részének minden napra 8 órára ugyanazt kellett beírni, mert sysadmin voltál egy szolgáltatásra 8 órában :D ), de az is csak 3-4 managernek az agymenése volt.

    Most egy cuccba kell vezetni ugyanezt. :D Csak ezt már nem is nézi senki :D

    Olyan eseteben van némi értelme, ahol az ember különböző projekteken dolgozik, és el kell osztani a költségeket.

    "te se örülnél annak ha egy neked dolgozó ember, a seggét mereszti meló helyett."
    Jobb helyeken az a kérdés, hogy a meló el van-e végezve. Amikor elkezdik ezt, hogy ki mennyi ticketet, ki hány órát, stb., akkor kell felállni, mert az már arra megy, hogy kit fognak költségcsökkenteni :D

    Nekünk nemrég volt ilyen, hogy a managerünket vegzálták, hogy hány embere van, kit supportálunk, hány user, hány gép.
    Elmondta, megköszönték, és nem volt több kérdés :D (Durván több, mint más site-okon.)

    De az előző helyen ugye az EMEA supporton le volt verve a compliance az utolsó betűig, ehhez képest amikor láttuk, hogy az US/AP csapatok hogyan dolgoznak, eléggé fel voltunk háborodva, mert minket azért megvágtak volna. De nekik szabadott.

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák