Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • daninet

    veterán

    válasz bambano #7 üzenetére

    "azt ugye nem gondoltad komolyan, hogy a szolgáltató n darab lakossági bankkal fog folyton szöszölni..."

    Gondolom irónia volt, de azért megosztom, hogy külföldiában pontosan ezt teszik a bankok (nem a szolgáltatók). Egy ügyfelek számára ajánlott szolgáltatás a bank oldalán a számlafizetés. A szolgáltatónak van egy egyszerű API-ja ami annyit tesz, hogy elküldesz egy fogyasztói azonosítót és visszajön az egyenleg. Ha pozitív és fizetni akarsz a bank csinál egy utalást a közleményben a fogyasztói azonosítóval. Persze az egész egy szép interfésszel van ellátva, neked tényleg egy darab gombot kell megnyomni.

    Illetve ezt továbbfejlesztették és lett rá számlafizetős mobilapplikáció is, ami küldött egy értesítést, hogy új befizetni való van, te pedig az értesítésben szépen leokéztad és jött a pénzlevonásról az SMS.

    Összes számla, útdíj, mobil feltöltés, parkolás egy appban van. A regisztráció pedig nem több mint beírni a fogyasztói azonosítód és egy sms-ből beírni a hitelesítő kódot.

    Nekem teljes agyrém a számlafizetés, 5 közmű 5 féle oldalán 5 eltérő módon.
    Miért nem csoportos beszedés? Mert többször kaptam olyan számlát ami hülyeség volt (vízműtől főleg). Nem lehet bennük bízni.

    [ Szerkesztve ]

    Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

Új hozzászólás Aktív témák