Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz bambano #20 üzenetére

    "egyébként érdekes lenne egy hibrid megoldás: autópályán viszi a robot a kamiont, városhatárban parkolóba kiáll, felszáll rá egy humán sofőr"

    Az Otto nevű amerikai cég pont ezt csinálja (ráadásul ők nem komplett autókat gyártanak, hanem upgrade kiteket már meglévő, embervezette kamionokhoz).

    DRM is theft

  • Somatom

    veterán

    válasz bambano #20 üzenetére

    Nem értelek titeket. Én mindkét oldalról ismerem a story -t. Tudok fotelből fantáziálni az ideális szállítmányozásról, és a valóságban hordom az árut egy 40 tonnás szerelvénnyel. A kettőből Ti csak az egyiket ismeritek, mégis úgy gondoljátok, hogy reálisabban látjátok egy robot lehetőségeit a közúti árufuvarozásban? Fogalmatok sincs arról, hogy mi mindennek kellene ehhez változnia, és azok a változások milyen érdekeket sértenének. Egyáltalán nem lennénk annyival előrébb a robot vezette kamionokkal, mint amennyi áldozatot követelne a hozzájuk való alkalmazkodás. Amíg húsz autó pöfékelt a világon, addig senkit sem zavart a környezetszennyezés. 200 milliónál már egész más a szitu. Most itt tartunk az elektromos autókkal. Üdvözöljük őket, mert nem pöfékelnek. Sőt, ingyen lehet őket tölteni. De mi lesz a szitu, amikor majd 200 millió ilyen autót kellene ellátni ekektromos árammal? Az honnan lesz? Ugyanez a helyzet a robot vezette kamionnal is. Kísérletezgetni lehet vele, de a tömeges használat az egy teljesen más dimenzió.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák