Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz bambano #32 üzenetére

    Alacsony sebesség nem a számítási teljesítmény miatt kell, hanem amiatt, hogy ha 40 km/h-nál valami nincs rendben, a sofőrnek van ideje még közbelépni. 90-nél nem sok esélye lenne. Illetve nyilván nem országúton közlekednek vele 40 km/h-val (igazából országúti automata vezetésben nincs túl sok kihívás amúgy se).

    Amúgy akárhányszor nekimentek, mindig állt egy helyben az autó, vagy valamilyen akadály miatt alacsony sebességre (5-10 km/h környéke) lassított.

    [ Szerkesztve ]

  • #06658560

    törölt tag

    válasz bambano #32 üzenetére

    "látom már egy ideje, hogy direkt szőrszálhasogatod a hozzászólásaimat."

    Ha logikai hiba van bennük, jó hogy. Nem vagyok birka, hogy ész nélkül bégessek utánad.

    "az emberi oldalról nézve meg lehet, hogy kevesebben mennének neki, ha nem lógna ki a forgalomból. soha nem a sebesség öl, mindig az okoz balesetet, ha kilógsz a sorból."

    Jó nagy hülyeséget sikerült leírnod. Akkor a traktor a veszélyes, mert kilóg a sorból, nem az, aki nem figyel rá? Az utcát söprő autó a veszélyes, mert városban ötven helyett csak hússzal csorog? Biztos vagy te ebben? A kerékpáros öl, mert lassabban megy az autósnál?

    #34: Amikor a kontrollszemélynek nem csak azt kell figyelnie, hogy a forgalmi helyzet mit ad, s arra reagálni, hanem azt, hogy az adott forgalmi helyzetre hogy reagál a jármű, az neked kivitelezhető ugyanazzal a késleltetéssel?

    [ Szerkesztve ]

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz bambano #32 üzenetére

    Tudtommal a közlekedési hatóság ekkora tempót engedélyezett a valódi forgalomban kísérletezésre. De javíts ki a tévedek.

    Ha meg az emberi sofőr nem tud mit kezdeni egy lassan haladó járművel és beleszalad, akkor az nem a lassan haladó jármű, hanem a bamba, idióta sofőr hibája. De az sem igaz, hogy a sebesség nem okozhat balesetet, hiszen az emberi reakcióidő a váratlan helyzetekre meglehetősen lassú. Nagyobb sebesség = rövidebb reakcióidő.

    Elvégre nem véletlenül építenek a mai autókba olyan rendszereket, amik baleset esetén elveszik a gázt, mert sokan három másik verdát lekoccolva az árokba borulva még mindig a kormányt markolva nyomják neki anélkül, hogy feltűnt volna mi történt. (Láttam már ilyet a saját utcánkban).

Új hozzászólás Aktív témák