- Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
- Bittorrent topik
- Sweet.tv - internetes TV
- ArchiCAD és Artlantis topik
- OpenWRT topic
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Proxmox VE
- ASUS RT-AC68U
- Aliexpress tapasztalatok
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
Alacsony sebesség nem a számítási teljesítmény miatt kell, hanem amiatt, hogy ha 40 km/h-nál valami nincs rendben, a sofőrnek van ideje még közbelépni. 90-nél nem sok esélye lenne. Illetve nyilván nem országúton közlekednek vele 40 km/h-val (igazából országúti automata vezetésben nincs túl sok kihívás amúgy se).
Amúgy akárhányszor nekimentek, mindig állt egy helyben az autó, vagy valamilyen akadály miatt alacsony sebességre (5-10 km/h környéke) lassított.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
"látom már egy ideje, hogy direkt szőrszálhasogatod a hozzászólásaimat."
Ha logikai hiba van bennük, jó hogy. Nem vagyok birka, hogy ész nélkül bégessek utánad.
"az emberi oldalról nézve meg lehet, hogy kevesebben mennének neki, ha nem lógna ki a forgalomból. soha nem a sebesség öl, mindig az okoz balesetet, ha kilógsz a sorból."
Jó nagy hülyeséget sikerült leírnod. Akkor a traktor a veszélyes, mert kilóg a sorból, nem az, aki nem figyel rá? Az utcát söprő autó a veszélyes, mert városban ötven helyett csak hússzal csorog? Biztos vagy te ebben? A kerékpáros öl, mert lassabban megy az autósnál?
#34: Amikor a kontrollszemélynek nem csak azt kell figyelnie, hogy a forgalmi helyzet mit ad, s arra reagálni, hanem azt, hogy az adott forgalmi helyzetre hogy reagál a jármű, az neked kivitelezhető ugyanazzal a késleltetéssel?
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Tudtommal a közlekedési hatóság ekkora tempót engedélyezett a valódi forgalomban kísérletezésre. De javíts ki a tévedek.
Ha meg az emberi sofőr nem tud mit kezdeni egy lassan haladó járművel és beleszalad, akkor az nem a lassan haladó jármű, hanem a bamba, idióta sofőr hibája. De az sem igaz, hogy a sebesség nem okozhat balesetet, hiszen az emberi reakcióidő a váratlan helyzetekre meglehetősen lassú. Nagyobb sebesség = rövidebb reakcióidő.
Elvégre nem véletlenül építenek a mai autókba olyan rendszereket, amik baleset esetén elveszik a gázt, mert sokan három másik verdát lekoccolva az árokba borulva még mindig a kormányt markolva nyomják neki anélkül, hogy feltűnt volna mi történt. (Láttam már ilyet a saját utcánkban).
Új hozzászólás Aktív témák
- Fanatec bazár (Mclaren v2 perec, CSL DD, SQ v1.5 váltó, V2 pedal, P1 v2 perec, NLR Wheelstand, stb.)
- ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8265U 16GB 500GB NVMe ujjlolv., gar
- Startech USB-C Triple 4K Monitor docking station
- Razer BlackShark V2 Pro Wireless fejhallgató!
- Manfrotto Gimbal 220 Kamerastabilizátor féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen